yamaha raptor 660RR
-
- Quadracer
- Contacteer:
Nou alle quads gaan ongeveer rond de 110 120 er zullen er zijn die iets minder doen en er zullen er zijn die iets meer doen maar boven de 130 houd het volgens mij wel op zelfs met een yzf
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
-
- Quadfanaat
- Contacteer:
raptor
Hey Rikky!
Aangezien dat je ook van lier bent zou ik wel eens graag een keertje afspreken om mee met ons te gaan rijden binnenkort.
Kan plezant zijn hé, hoe meer zielen, hoe meer vreugden.
Hoe meer zotten, hoe meer deugden.
Laat mr s iets weten!
Aangezien dat je ook van lier bent zou ik wel eens graag een keertje afspreken om mee met ons te gaan rijden binnenkort.
Kan plezant zijn hé, hoe meer zielen, hoe meer vreugden.
Hoe meer zotten, hoe meer deugden.
Laat mr s iets weten!
NO RISK, NO FUN
Je quad gaat zo hard als jij dat wilt, mits je genoeg pk's hebt (andere tandwielen) alleen de tijd die nodig is om de snelheid te bereiken zal nogal variëren
Heb liever wat meer acceleratie dan een top van 160 per uur, want die snelheid haal ik meestal niet in de bossen
Heb liever wat meer acceleratie dan een top van 160 per uur, want die snelheid haal ik meestal niet in de bossen
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
raptor
Bij mijn standaard raptor stond een tellerke maar dat ging maar tot 99km/h (reeel 94km/h).
Nadien even getest en ik kwam op teller van auto tussen de 120 en 125 km/h, vond ik niet slecht voor standaard !!
Nadien even getest en ik kwam op teller van auto tussen de 120 en 125 km/h, vond ik niet slecht voor standaard !!
raptor
ik wou eens even vragen of een raptor ook een homologatiekit nodig heeft of kan je er al standaart mee op de baan
I live my life a quarter mile at a time...For those 10 seconds or less, I'm Free!
-
- Toeschouwer