Ik ben nieuw hierzo en van plan een quad aan te schaffen om naar me werk te rijden (+/- 60 km),
het alternatief is een auto.. maar daar staan er al 2 van thuis.
Als ik de quad dan toch heb staan is de kans ook groot dat ik ermee offroad ga!
![Razz :p](./images/smilies/icon_tong.gif)
Mijn oog was gevallen op de yamaha raptor 660r, alleen heb ik nog een paar vragen die na
het doorspitten van het forum nog open blijven staan:
- De zoals ik al ergens gelezen heb moet je geen raptor hebben in 2001 / 2002 gebouwd is ivm
de versnellingsbak... is dit daadwerkelijk zo? Of kan dit op een professionele manier opgelost zijn?
- Is de 660 geschikt om lange afstanden te rijden, 250 km over de weg/snelweg. En eventueel
ook met 2 personen? En hoeveel keer moet je onderweg tanken?
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_knipoog.gif)
- Is het mogelijk om 2 configuraties aan te houden, weg zodat de top hoog is... en cross modus
lagere top maar betere accelleratie. En is dit snel om te wisselen?
- Wordt je (erg) nat als het niet regent maar alleen het wegdek nat is?
- Hoe zijn de ervaringen met het dry-sump systeem, collega motor crosser is daar niet echt positief over...?
- Is een budget van +/- €6000,- realistisch? Dealer (Wil van der Laan) hier in de buurt importeert ze uit spanje,
en verkoopt ze rond dit bedrag...
- Wat is het verschil tussen de 660 en de 660r?
- Is de 660(r) een goede keuze?
Alvast bedankt,
Gr, Ard