Bashan 200
hey,tomas schreef:bedoel je adapters?
of wheel spacers?
en verkopen ze die daar ook
mvg tomas
Adapters zijn wheel spacers, deze kun je kopen in de winkel of zelf (laten) draaien op een draaibank.
Met wheelspacers/Adapters kun je je quad verbereden maar ook de steek vervanderen zodat er een andere soort velg op kan.
greetz
Toegevoegd na 27 seconden:
hallo ik weet wel wat adapters zijn of wheel spacers ik vraag alleen welke van de 2 dat hij heeft
heb er laatst nog 2 voor achter gekocht
btw die velgen op quadtuning .nl zijn 4 spaaks en die van jou zijn 6 spaaks
oh ik zie het al die op de pagina zijn zilver en die van jou zwart met zilver
hallo ik weet wel wat adapters zijn of wheel spacers ik vraag alleen welke van de 2 dat hij heeft
heb er laatst nog 2 voor achter gekocht
btw die velgen op quadtuning .nl zijn 4 spaaks en die van jou zijn 6 spaaks
oh ik zie het al die op de pagina zijn zilver en die van jou zwart met zilver
hey ik heb net even naar de winkel gebeld waar jij die velgen hebt gekocht
wat ik dus bedoel is dus dit
99,9% van de bashans quads hebben deze steek van velgen, achter 4x110 en voor 4x 88.
Voor 4x88 zijn dus geen velgen leverbaar vandaar dat ik het raar vond dat jij er dus velgen onder hebt
nu zei de man van quadonderdelen.nl
dat jij voor en achter 4x110 hebt hij vond het zelf ook raar want meestal hebben ze dus voor 4x88
dus ik dacht dus dat jij wiel ADAPTERS had gekocht om de steek passend te maken ,jij hebt dus wheelspacers gekocht omdat erdus geen ring op de velg zat heb ik begrepen van die winkel
DUS MET ANDERE WOORDEN NOG STEEDS GEEN VELGEN VOOR MIJ
OJA mischien kun je me toch nog helpen door me het adres te geven waar jij je quad hebt gekocht mischien kan ik dezelfde wielnaven bestellen als die van jou dan kan ik wel velgen monteren
ik hoor het wel
ltr
edit ik zie het al je hebt je quad bij qaudstoren vandaan ik had ze gebeld en ze verkopen alleen onderdelen aan klanten die daar een quad hebben gekocht ..dat noem ik nou rascistisch
99,9% van de bashans quads hebben deze steek van velgen, achter 4x110 en voor 4x 88.
Voor 4x88 zijn dus geen velgen leverbaar vandaar dat ik het raar vond dat jij er dus velgen onder hebt
dat jij voor en achter 4x110 hebt hij vond het zelf ook raar want meestal hebben ze dus voor 4x88
dus ik dacht dus dat jij wiel ADAPTERS had gekocht om de steek passend te maken ,jij hebt dus wheelspacers gekocht omdat erdus geen ring op de velg zat heb ik begrepen van die winkel
DUS MET ANDERE WOORDEN NOG STEEDS GEEN VELGEN VOOR MIJ
OJA mischien kun je me toch nog helpen door me het adres te geven waar jij je quad hebt gekocht mischien kan ik dezelfde wielnaven bestellen als die van jou dan kan ik wel velgen monteren
ik hoor het wel
ltr
edit ik zie het al je hebt je quad bij qaudstoren vandaan ik had ze gebeld en ze verkopen alleen onderdelen aan klanten die daar een quad hebben gekocht ..dat noem ik nou rascistisch
daarom snapte ik je dus niet. we (de man van quadtuning en ik) hadden het er vanmiddag ook over.
maar apart dat jij voor steek 4x88 heb. echt een maat is dat!
uhm nou de quad heb ik gekocht bij quadstore.nl. maar vraag me af of hij iets voor je doet want
je hebt niet een quad bij hem gekocht. maar kijk eerst ff op alg-moto.nl / rudanbikes.com of zij niet iets
voor je kunnen betekenen.
als je nog vragen hebt... let me know
maar apart dat jij voor steek 4x88 heb. echt een maat is dat!
uhm nou de quad heb ik gekocht bij quadstore.nl. maar vraag me af of hij iets voor je doet want
je hebt niet een quad bij hem gekocht. maar kijk eerst ff op alg-moto.nl / rudanbikes.com of zij niet iets
voor je kunnen betekenen.
als je nog vragen hebt... let me know
oke, ik had je verkeerd begrepen...
maar ik vind het wel vreemd dat de bashan 200CC quads verschillende steek maten hebben voor
miss kun je zelf adapters laten maken die van je eigen steek naarde gewenste steek gaan dan heb je En de quad verbreed EN de steek die je wilt dus de velgen gaan dan passen...
greetz
maar ik vind het wel vreemd dat de bashan 200CC quads verschillende steek maten hebben voor
miss kun je zelf adapters laten maken die van je eigen steek naarde gewenste steek gaan dan heb je En de quad verbreed EN de steek die je wilt dus de velgen gaan dan passen...
greetz
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Quadonderelen nee Quadtuning hahaha.tomas schreef:hey ik heb net even naar de winkel gebeld waar jij die velgen hebt gekocht
Is inderdaad vreemd de ene is 110 en de andere heeft 88, er bestaan wel van die adapters die van 88 naar 110 gaan schijnt te zijn.
Maar waar die te krijgen zijn, als iemand het weet wil ik het graag horen :)
bashan
ik heb ook eerst de 88mm steek [origineel] gehad
maar heb toen aluminium velgenset met banden en naafen gekochtmet 110 mm steek
hoop dat het nu duidelijk is voor jullie
je kan de hele set kopen bij http://www.alg-moto.nl/ IN ZWOLLE
die mensen helpen je heel goed
maar heb toen aluminium velgenset met banden en naafen gekochtmet 110 mm steek
hoop dat het nu duidelijk is voor jullie
je kan de hele set kopen bij http://www.alg-moto.nl/ IN ZWOLLE
die mensen helpen je heel goed