cyberdrone schreef:Koen Berendsen schreef:WAT IS CROSSEN?
beetje rondrijden op onverharde wegen is toch geen CROSSEN!
Hier komen ook heletijd borden met verboden voor motorvoertuigen (motor en auto) bij elke zandweg die er hier staat (daar komt toch niet eens 1x in t half jaar een agenbt langs geloof me er komt daar dagelijks nog geen 6 auto's langs)
Weet je wat ik ga doen! Ik ga dat verkeersbord met grafetti spuiten! dan plaatsen ze een bord en doe ik het weer opnieuw! en gaan ze daar controleren die plitie, dan blijf ik gewoon thuis (ik heb geen streat legal quad nouja de kawa maar dan nog heb ik geen B-rijbewijs)
Als we nou allemaal met een spuitbus het bord onzichtbaar maken dan houden ze er wellicht keer mee op!
Het grappige is dat er op die zandwegen niks geen verkeer komt heel zelden een wandelaar die de hond uitlaat of een ruiter (tering beesten die schijten de hele weg vol)
En dan over de bossen, Tja het is ZEER LEUK terein. maar het MAG NIET en dan moeten we ons er maar aanhouden! Maar een circuit kunnen we niet vergelijken met een bos! een bos is meer trail en het circuit is echt CROSSEN! Maar dan moeten de crossbanen open zijn en elke keer weer betalen om te mogen rijden (kortom duur)
Nou spuit die borden die je vroeger nooit zag en die er nu wel staan maar mooi blauw )of groen mag ook want GROEN is mooier he:p maar nee hoor die borden bij ons zijn altijd rood:p)
Er moet eens wat aangedaan worden dan maar op een illegale weize! oja zorg dat je bij het "schoonspuiten van de weg" niet gepakt/gezien wordt:p
Groeten van een boze Koen!
oja als ze 14 quads controleren en er 4 in beslag genomen waren waren ze vast niet verzekerd! Ik zie indd nog veel illegaal quads ben ik zelf ook maar ik rijd niet veel op de weg en altijd rustig aan op de weg maargoed dat telt niet ik mag dat niet en dat weet ik en doe dat en als ik gepakt word dan is het mijn eigen stomme fout!
T'is inderdaad frustrerend, en als je gepakt word is het je eigen fout, maar dan krijgen wij (diegene die hun aan de regels houden) ook weer een slechte naam. En dat van borden te overspuiten zou je ook nog wel eens duur komen te staan en gaat geen bal helpen .. geloof me ..
En als ze je nu pakken zonder rijbewijs zul je een dikke geldboete krijgen en waarschijnlijk nog uw rijbewijs kwijt zijn vlak na dat je het gehaald hebt ..
Niet echt de juiste gedachten gang he maat ...
Sorry beetje veel emotie, ...
Wat kunnen we er wel aan doen! Ik rijd ook niet op de weg illegaal1 (ja even na de buren iets brengen maar dan natuurlijk rustig julie snappen het wel sommige dingen mogen niet zoals te hard rijden maar MOETEN even gebeuren:P)
Maar waarom willen die mensen ons constand pakken! Waarom die borden plaatsen (dat was op nog geen 150 meter zandweg en als je dat vermijd moet je 800 meter omrijden)
ik bedoel dat is gewoon KINDERACHTIG! als ze die borden nou niet plaatsen, houden zoals het was, dan reden er maar af en toe quads maar nu veranderd er ook toch niks?
Ze moeten gewoon controleren wie zich gedragen! natuurlijk minder ik gas als ik een wandelaar of ruiter inhaal!
Maar neem die scooters nou, die tering wijfenmachines (SCOTTERS zijn voor vrouwen zodat ze met een rok aan op hun voortuig kunnen zitten bah kheb een zwak voor scooters:p brommers zijn oke) hoevaak zie je die niet volgas mensen inhalen! hoevaak zie je zn ding dat 40 mag wel niet naast je rijden op en 80 km/h weg! TEVAAK
Ze moeten na het gedrag kijken niet na wat kan en mag! Maar helaas werkt het allmeaal niet zo.
tja die borden wegspuiten helpt dan ook niks de gemeente moet nieuwe borden plaatsen en dat heeft den haag (de regering voor de belgen onder ons:p) geld gebrek en gaan ze 20% belasting betalen laten we het dan maar nie tover die verrekt hoge BPM hebben en vergeet die acijjnen niet blabla. die worden dan weer hoger...
Maarja het is allmeaal tering shit omdat wij zo vervuilend zijn
![Vies :x](./images/smilies/icon_boos.gif)
omdat we zoveel herrie maken
nee het is hopelose zaak1 je word er verdrieting, en chagrijnig van...
Tja ik zit met 2 ideeen. natuurlijk hebben wij het recht om ook van onze hobby te genieten maar een wandelaar wandeld ook voor zn hobby...
Tja er valt weinig aan te doen.
Brussel en Den Haag regelen het maar! MAAR PAK DAN GVD EERST AL DIE AUTO'S AAN HOEVEEL AUTO'S ER WEL NIET ELKE OCHTEND IN DE FILE STAAN, PAK DIE AFVALVERBRANDINGSOVENS EENS AAN1 PAK DIE ROTSCOOTERS NOU EENS AAN!
kortom beste brussel en dan haag! PAK HET GROOT AAN! en begin nou niet altijd op die kleine schijt dingen te schijten!
Man man frusterend is het!
Maar het is echt goedkoper iemand neer te steken hier in de benelux dan dat je met een quad op een landbouwweggetje rijd!
Sorry voor mijn uitlatingen maar ik word hier gewoon depresief van! Er zijn zoveel ec hte problemen als in de 3e wereld landen! je hebt groot vervuilers als China en de VS die ook NIKS doen1 waarom moeten wij dan altijd iets inleveren1 Ja alle kleine beetjes helpen en ik zou ook water in de benz. tenk stoppen als dat kon. Ik wil best biobandstof gaan gebruiken als t maar geen vermogen kost (en als t niet duurder is dan gewone benz natuurlijk)
oja nog een tip! stuur ze gewoon van je prive terein af anders bel je de politie en zeg dan da tje lastig word gevallen door een boswachter!
Ik ben ook een natuurfan trouwens! Dus wat mij betrefd mag amsterdam minder groot worden!
Nou ik houd nu echt op! frusterend hoor!