Wat , wie waar...New kid On the Block

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
the_smoker
Toeschouwer
Toeschouwer

Wat , wie waar...New kid On the Block

Bericht door the_smoker »

Hey mijn naam is Kristof net nieuw hier. Afkomstig van de Kempen 8)
Forum gevonden via leemanske :D
Totaal wild van snelle dingen , zowel on als off road...ben ik al langere tijd wild van quads. Toch heb ik 3 maand geleden een Suzuki Rmz 250 '06 aangeschaft om 1 of andere reden... IK zelf heb enkel eens met een quad gereden toen ik een jaar of 14 was. Ben inmiddels 23 dus ja :mrgreen:
Ik heb zeer veel interesse in een Suzuki ltz 400. Is dit een aanrader als beginner?
PS mijn budget is naargelang het mij leuk is. Ben nog vollop aant zoeken om iemand uit de buurt te vinden zodat ik is me ne qued kan rijden :p Maar Als ik een quad echt super rijde vind ga ik wss voor een nieuwe. Vind ik het minder tja...iets goedkoper dan nieuw dan :D
Probleem is dat men motor een full cross is dus geen baanpapieren. En ik een echte enduro/verkenner ben :oops:
Boncari
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Boncari »

Voor je vraag over de ltz-400 kun je beter de zoekfunctie gebruiken en bespreking merken en types doorlezen.
Als je quad rijders bij jouw in de buurt zoekt, dan moet je kalender ritten en vrij rijden in de gaten houden, of dit topic even kijken: http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... woonplaats

Veel succes en plezier op dit forum!
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'

http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
coolboyke
Quadracer
Quadracer

Bericht door coolboyke »

als je al een beetje rondgekeken hebt , zal je wel zien dat de ltz400 zeker een goeie quad is.
maar zal je hem nieuw of occasie kopen ? want als je hem nieuw koopt , wacht dan nog effe zou ik zeggen , er is een nieuw model uit .waarvan er een hoop is veranderd.(is je eigen keus natuurlijk):p
grtz
wesley
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer :p;), maar dan zonder sirene ;)
the_smoker
Toeschouwer
Toeschouwer

z

Bericht door the_smoker »

coolboyke schreef:als je al een beetje rondgekeken hebt , zal je wel zien dat de ltz400 zeker een goeie quad is.
maar zal je hem nieuw of occasie kopen ? want als je hem nieuw koopt , wacht dan nog effe zou ik zeggen , er is een nieuw model uit .waarvan er een hoop is veranderd.(is je eigen keus natuurlijk):p
grtz
wesley
Via via kan ik binnekort met een Suzuki Quad een weekend lang gaan rijden. Om te zien of het me echt wel intereseerd...dan de keuze he :D Nieuwe of niet ? :crossercool:
Tja heb al meer gelezen dat het een goede quead is maar als beginner hehe
fred81
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door fred81 »

hallo
ik ben onmiddelijk begonnen met een kq700
redelijk zwaar maar je raakt het vlug gewoon
int begin rustig rijden e dat is met alles zo
gtz fred
Plaats reactie