maarjhaa moet dus wat anders komen
  maarjhaa moet dus wat anders komen  doe nog maar is wat
 doe nog maar is wat  of laat dat ram er maar is een betje in trug komen
 of laat dat ram er maar is een betje in trug komen  of op een anderen bumper
 of op een anderen bumper trouwens weet jij waar ik zoon programma kan downloaden ? is altijd makkenlijk

maarjhaa moet dus wat anders komen
  maarjhaa moet dus wat anders komen  doe nog maar is wat
 doe nog maar is wat  of laat dat ram er maar is een betje in trug komen
 of laat dat ram er maar is een betje in trug komen  of op een anderen bumper
 of op een anderen bumper 

Even ter correctie het is downloadenbarossa chetaa schreef:me pa vind het op de zelfde lijkenmaarjhaa moet dus wat anders komen
doe nog maar is wat
of laat dat ram er maar is een betje in trug komen
of op een anderen bumper
trouwens weet jij waar ik zoon programma kan douwlode ? is altijd makkenlijk

hahah vond ik ookScratch schreef:Even ter correctie het is downloadenbarossa chetaa schreef:me pa vind het op de zelfde lijkenmaarjhaa moet dus wat anders komen
doe nog maar is wat
of laat dat ram er maar is een betje in trug komen
of op een anderen bumper
trouwens weet jij waar ik zoon programma kan douwlode ? is altijd makkenlijk
Maar er zijn genoeg torrnent site's te vinden waar je wel z'n programma kan downloaden.
Of meestal een trial versie, dat je bijv 1 week mag proberen.
greetz

, me pa heeft zig eens los gelaten en getekend en dit was het mooiste wat we er van getekend hadden
 , me pa heeft zig eens los gelaten en getekend en dit was het mooiste wat we er van getekend hadden  
  haha ,
 haha ,

vliegenmepper was ff het eerste wat in me op kwam toen ik dat ding zagbarossa chetaa schreef:dankje voor je hulp ff ik zal ff uitleggen, me pa heeft zig eens los gelaten en getekend en dit was het mooiste wat we er van getekend hadden

het binnenste moet race gaas voor stellen
zelf vind ik niet echt mooi maar me pa wel , en nu wil ik ff vragen of dat er in kan gemaakt worden voor het te laten zien , en niet iemand een ander iedee heeft die ong de zelfde vorm als die van mij heeft mag die er op worden gezet .
ardkapteijn
voor dat je het zecht dat het een vliegen mepper lijk is niet zoo moet een bumper voor stellenhaha ,
naja jij kunt er wat van kan jij meschien nog iets maken ?