vermogen yamaha warrior 2004
-
eric vermeer
- Quadfanaat

vermogen yamaha warrior 2004
hoi ik ben nieuw op dit forum
ik had een chinese quad van 150cc waar ik veel plezier mee heb gehad maar mijn voorkeur ging altijd al uit naar een yamaha
maar omdat die vrij prijzig zijn toen toch besloten een goedkope chinees aan te schaffen
maar na 3 jaar toch mijn eerste yamaha quad gekocht en wel een warrior 350cc 6speed uit 2004
hij heeft nerfbars en is verbreed voor een betere wegligging en ik moet zeggen hij loopt waanzinnig
(ben nu ook nog niet veel gewend)
maar wat ik me afvroeg is wat zou hij voor pk's hebben
heb al wat zitten zoeken op internet en kom steeds op 22kw maar mij lijkt dit wat overdreven
iemand een idee?
ik had een chinese quad van 150cc waar ik veel plezier mee heb gehad maar mijn voorkeur ging altijd al uit naar een yamaha
maar omdat die vrij prijzig zijn toen toch besloten een goedkope chinees aan te schaffen
maar na 3 jaar toch mijn eerste yamaha quad gekocht en wel een warrior 350cc 6speed uit 2004
hij heeft nerfbars en is verbreed voor een betere wegligging en ik moet zeggen hij loopt waanzinnig
(ben nu ook nog niet veel gewend)
maar wat ik me afvroeg is wat zou hij voor pk's hebben
heb al wat zitten zoeken op internet en kom steeds op 22kw maar mij lijkt dit wat overdreven
iemand een idee?
yamaha raptor 660R special edition 2005
-
eric vermeer
- Quadfanaat

Laatst gewijzigd door eric vermeer op ma 21 jul, 2008 11:38, 1 keer totaal gewijzigd.
yamaha raptor 660R special edition 2005
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
-
eric vermeer
- Quadfanaat

Topsnelheid zal iets van een 90-95km/h zijn.. Was bij mijne ook, maar heb mij eergisteren een nieuw tandwiel gestoken vooraan, origineel heeft het 13 tanden, nu heb ik er 15 en nu loopt hij iets meer als 100..eric vermeer schreef:oke ja ik vindt het wel leuk om te weten bedankt voor de reacties
topsnelheid heb ik nog niet uitgeprobeert maar bij 80km/h begint hij al redelijk wat toeren te maken
maar moet ook wel zeggen dat dat al heel hard is vindt ikzelf