jaa, ik ga nog een filmpje maken met het geluid er op,
maar als hij stationair draaid hoor ik relkens tikken bij meer toeren hoor je het wat minder...
maar ik dacht dit hoort volgens mij niet, ik zal het eens wat mensen vragen.
maar het filpje ga ik maken en komt er nog op te staan,
Het is toch niet zo dat als ge meer toeren maakt dat dit sneller gaat tikken, maar dat ge het gewoon niet hoort door het lawaai?
Lijkt mij raar dat hij op hoge toeren minder tikt als stationair, gezond lijkt het mij toch niet hoor
Op het filmpje hoor ik ook niet meteen iets raars ik heb al een hoop blasters gehoord en die maken ook zo'n geluid maar misschien dat je de tik niet goed hoort op het filmpje.
Oja en volgens mij lekt je uitlaat op het filmpje misschien dat hij daardoor een ongewoon geluid maakt.
yeets
mess moet je de kleppen regelen mijn maat had ook getik in zijn 400 ltz en weest vragen aan ervaren crosser wat dit was en die zei doe je quad maar binnen kleppen staat niet meer juist geregeld kwn of dit help , grtz dem
ja, je kan het goed horen als hij sationair loopt, het is eigelijk meer ratelen inplaats van tikken
dan ratelt die zo, ik had iemand horen zeggen krukaslagers als dat het zou kunnen zijn
is dat dan een duur grapje?