hulp nodig bij blaster

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Lucky 20
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Lucky 20 »

is idd niet zijn merk , maar is wel een top technieker..
en zal je zeker willen helpen..
gawein123
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door gawein123 »

Hey allemaal bedankt voor de reacties, weet nu eindelijk wat het probleem was de relantisvijs onder het zadel geeft contact met een klein elektrisch schakelaartje en hier was iets mis mee
daarom dat hij niet reageerde als je aan de vijs draaide, heb wel even moeten zoeken naar iemand die dit stuk in stock had maar heb het gevonden en naar men garagist gebracht. Hij heeft beloofd dat
ik hem morgen kan gaan halen.
Kan ik eindelijk :crossercool:

hou jullie op de hoogte
Koen Berendsen
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Koen Berendsen »

Trouwens wie brengt zn quad na een garage? das (voor mij dan) een term voor een autobedrijf dat auto's repareerd.

En een auto en quad is toch wel wat anders1

Gweoon na een quadzaak gaan desnoods maar paar extra minuten rijden is de moeite zeker waard!
YAMAHA BREEZE 125cc
gawein123
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door gawein123 »

ja ik zeg garage maar bedoel eigenlijk meer motowinkel waar ze ook crossmotoren doen, ik weet dat dit nog steeds geen quadwinkel is maar aan de uitleg van de mechanieker te horen wist hij wel zeker waar hij
mee bezig is het enigste wat hij vroeg als ik hem snel terug wou hebben dat ik ook beetje moeite zou doen om rond te horen waar je aan stukken kan geraken want hij kon die ook bij yamaha krijgen maar zou een paar dagen
langer duren dan wanneer ik ze zelf ergens zou gaan halen.

Geen ideale situatie maar ben er vrij gerust in.

Zal het vandaag weten als hij belt.

greetz
gawein123
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door gawein123 »

ja ik zeg garage maar bedoel eigenlijk meer motowinkel waar ze ook crossmotoren doen, ik weet dat dit nog steeds geen quadwinkel is maar aan de uitleg van de mechanieker te horen wist hij wel zeker waar hij
mee bezig is het enigste wat hij vroeg als ik hem snel terug wou hebben dat ik ook beetje moeite zou doen om rond te horen waar je aan stukken kan geraken want hij kon die ook bij yamaha krijgen maar zou een paar dagen
langer duren dan wanneer ik ze zelf ergens zou gaan halen.

Geen ideale situatie maar ben er vrij gerust in.

Zal het vandaag weten als hij belt.

greetz
mx jake
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door mx jake »

gewoon dat tors systeem er vanaf halen
het blijf een zwakke schakel
never drive faster then your angel can fly
Plaats reactie