Parking?

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
blaster0496
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Parking?

Bericht door blaster0496 »

Hey mannen, op mijn blaster heb ik autonummer plaat en zou graag weten waar moet een quad in stad parkeren. Ook moeten de quads ticket nemmen zoals de autos?
Gisteren was ik in aalst en aan de politie gevraagd. Hij wist het niet. Dank u voor antwoord. Fijne zondag allemaal Grtz Mike
karl
Quadrider
Quadrider

Bericht door karl »

Hoi,

Ik ben voorlaatst in Maasmechelen geweest,
daar (Pauwengraaf) is ook betalend parkeren,
hier moest ik een parkeerticket nemen.
Hier word wel gecontroleerd door een firma,en deze schrijft iedereen op die geen ticket heeft.

grt.
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

.
Laatst gewijzigd door Charger69 op zo 11 apr, 2010 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.
blaster0496
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

parking

Hallo man, ok maar ik bedoel voor in stad te parkeren en ik zie dat niet zitten als regen en wind u ticket op uwe quad en kan ook gestolen zijn van een autorijder die niet wil betalen :duivel3:
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

.
Laatst gewijzigd door Charger69 op zo 11 apr, 2010 14:11, 1 keer totaal gewijzigd.
blaster0496
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Ok, dank u voor de inlichting en fijne natte zondag :rock: Mike
stefvv
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door stefvv »

Normaal gezien hen je aan elk ticket dat je koopt(parkeerticket) een afscheurstrookje, het kleinste gedeelte houd je steeds bij, het grootste zet je ergens vast (zichtbaar)aan je kabels aan het stuur. In geval er iemand deze zou wegnemen en je krijgt een boete kan je dit steeds bewijzen met het kleine gedeelte dat je dan nog hebt :D

grtz
blaster0496
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Hallo man, normaal !ja maar het probleem is nog niet opgelost.Ik heb al boetes gekregen voor parkeer met de auto
en twee dagen later was al in mijn bus, dus dat wil ok zegen dat je moet direct naar de politie gaan(veel tijd verlies)want
een keer dat het geschrijven is, ik weet niet. Ook, je moet ne plekker hebben (voor de wind) en ook en plastic zakje(voor regen) :cry:
Morgen ga ik naar de hoofd kantoor voor het te vragen, ik zal u iets laten wetenGrtz Mike :honger:
Ardjuh
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Ardjuh »

In sommige steden is er voor motoren een gedoog beleid wat betreft parkeren (op de stoep)
o.a. in rotterdam. Oftewel je motor mag je daar gewoon op de stoep parkeren, onder een
kaartje te hoeven kopen, of boete te krijgen... hij zal dan wel niet in de weg moeten staan...

Maar is het niet zo dat dit dan ook geld voor quads? Aangezien je een quad ook het liefst in de
buurt van iets parkeert waar je hem aan vast kan leggen.. en dat is bijna nooit op een parkeervak.

En om hem nou aan de auto voor/achter je vast te leggen lijkt me ook geen succes :lol:
No Can't Do!
fred81
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door fred81 »

In Wetteren is het zo dat je niet hoeft te betalen aangezien je met een moto plak rijd.
ze werken ook met een prive firma.
K ben het daar gaan vragen en hun antwoord was : we weten het niet maar een quad heeft niets om een tiket achter te leggen dus DENK het niet .

k sta nu al 3maand in wetteren geparkeert op een parkeerplaats en nog geen boete.
Lievenv
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door Lievenv »

Je kan ook gewoon parkeren zonder een tiket te kopen.
Als je een boete hebt kan je nog steeds een tiket van een wegrijdende auto vragen en dit aan de politie laten zien...
Als ze zeggend at ze geen tiket aangetroffen hebben op uw quad, dan zeg je gewoon dat je het tiket bij u gehouden hebt uit schrik dat ze het zouden wegnemen...
Mijn website ? [ www.lievenlens.be ]
Delux
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Delux »

Hangt van gemeente tot gemeente af, parkeerschijf idem.
Ma ik weet wel da in bijna alle gemeentes voor moto of quad geen parkeerschijf moet gelegd worden.
Ma voor alle zekerheid toch best ff passeren op je wijkkantoor voor het regelement te checken.

mvg

Toegevoegd na 4 minuten:

Weet je wa nog makkelijker is: parkeer u gewoon waar je ni mag staan, hier mogen de externe firma's toch ni op schrijven, alleen politie mag schrijven op fout parkeren. Ma in de kleinere dorpen gebeurt da toch ni:p dus...
blaster0496
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Hallo mannen, ik ben al 1 week op zoek naar reglementen en nog niets conkreet over de quads.
Politie weet van niks en gemeente ook niet. :muur:
Ik heb zelf en antwoord gehad dat we mogen niet en ketting rond en paal (signalisatie pallen) u quad vastbinden :?:
Dus, ik ben niet verder op mijn zoektocht Greetz Mike :rock:
Suzuki Ltz gekocht hé
Ardjuh
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Ardjuh »

blaster0496 schreef:Hallo mannen, ik ben al 1 week op zoek naar reglementen en nog niets conkreet over de quads.
Politie weet van niks en gemeente ook niet. :muur:
Ik heb zelf en antwoord gehad dat we mogen niet en ketting rond en paal (signalisatie pallen) u quad vastbinden :?:
Dus, ik ben niet verder op mijn zoektocht Greetz Mike :rock:
Dat je niet aan signalisatie palen je quad vast mag maken lijkt me logisch. Dan staat je quad zeer waarschijnlijk in de weg
voor een vluchtroute ofzo...

Maar als er nergens staat dat het niet mag mag het toch gewoon? :p
No Can't Do!
blaster0496
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Als ik zeg signalisatie palen ik bedoel darmee normale boorden aan het voetpad tegen de baan.Ook parkeersmeters.
Natuurlijk niet aan rood licht hey. Ik weet niet in holland maar in belgie zijn der veel hoor Greetz Mike :rock:
Suzuki Ltz gekocht hé
Plaats reactie