Show your car!
- raptor350
- Quadracer
- Berichten: 1455
- Lid geworden op: vr 16 nov, 2007 22:42
- Locatie: herne , vlaams-brabant
Motor van onzen "jeep" : Range Rover, land rover Sport
Heb spijtig genoeg geen foto's op men pc van de complete terreinwagen.
goed voor 285 PK met turbo natuurlijk! ( ik denk zelfs 2 turbo's, blaaazzzuuh )
Zal binnekort ff foto plaatsen van de complete terreinwagen.
MVG,
raptor350
Heb spijtig genoeg geen foto's op men pc van de complete terreinwagen.
goed voor 285 PK met turbo natuurlijk! ( ik denk zelfs 2 turbo's, blaaazzzuuh )
Zal binnekort ff foto plaatsen van de complete terreinwagen.
MVG,
raptor350
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
- raptor350
- Quadracer
- Berichten: 1455
- Lid geworden op: vr 16 nov, 2007 22:42
- Locatie: herne , vlaams-brabant
Yep is een diesel, benzine wat teveel en staat ook veel te hoog / liter ( nu bij ons: texaco 1.57euro per liter = super 98 )L crosser schreef:is dat een diesel zojoa dan kan het met de turbo's maar anders niet want jaguar maakt geen geblazen v8 voor de rangerover alleen de 4,2 v8 met supercharger met 400/420 pk
@Alfa: wow, mooie subaru
iederee rijdt hier zo rond met getunede cars nice !
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
-
- Quadracer
- Berichten: 1209
- Lid geworden op: ma 23 jul, 2007 22:44
- Locatie: in de garage
- Contacteer:
ik vind dat aan de motor's van tegenvoordig veel te veel bescherming en geluid's demping word geplaatst niks mooi meer aan gewoon en plastic plaat met v8 op maar ik zouw hem wil willen 285 pk daar moet ik niks tegen beginnen
Laatst gewijzigd door ProBlaster op ma 25 aug, 2008 19:44, 1 keer totaal gewijzigd.
2-takt zal altijd het beste blijven
Waarom zou je daartegen niks beginnen. Dat zijn veel pk's maar spijtig dat het gewicht veel teniet doet.ProBlaster schreef: ik vind dat aan de motor's van tegenvoordig veel te veel bescherming en geluid's demping word geplaatst niks mooi meer aan gewoon en plastic plaat met v8 op maar ik zouw hem wil willen 285 pk daar moet ik niks tegen beginnen
Om vaart te zetten achter 2,6ton heb je veel paard'tjes nodig.
Gewicht/pk verhouding komt bv. ongeveer overeen met bv een golf 4 tdi 140pk.
KFX540
- raptor350
- Quadracer
- Berichten: 1455
- Lid geworden op: vr 16 nov, 2007 22:42
- Locatie: herne , vlaams-brabant
neem gerust aan dat er niet veel golfkes rond rijden met 140pk~JoAcHiM~ schreef:Waarom zou je daartegen niks beginnen. Dat zijn veel pk's maar spijtig dat het gewicht veel teniet doet.ProBlaster schreef: ik vind dat aan de motor's van tegenvoordig veel te veel bescherming en geluid's demping word geplaatst niks mooi meer aan gewoon en plastic plaat met v8 op maar ik zouw hem wil willen 285 pk daar moet ik niks tegen beginnen
Om vaart te zetten achter 2,6ton heb je veel paard'tjes nodig.
Gewicht/pk verhouding komt bv. ongeveer overeen met bv een golf 4 tdi 140pk.
En dan nog .. Deze is ook automatic. We trekken gewoon elke auto voorbij met die jeep aan de rode lichten
zat vorige week nog ene stoer te doen met zijn johny bak, die had meer watt in zijn boxen dat pk in de motor maarja als ze zo denken dat ze stoer zijn lol.
Diene johny vertrekt met piepende banden, wij ff 1/3 gas max en hij zat al meters acher ons
Geloof me, tegen een V8 motor uit 2008 automatic begin je echt niet veel
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
-
- Quad Expert
- Berichten: 2307
- Lid geworden op: za 19 aug, 2006 17:22
- Locatie: Aalst
- Contacteer:
Het gaat er niet om hoeveel golfjes er rondrijden met 140/136 pk. Trouwens meer dan je zou denken. Dat is gewoon tdi met de 1ste 2 lettertjes rood van de oude generatie 1.9 . En de 2.0 heeft dat ook minimum dat vermogen.
Wil gewoon aantonen dat het gewicht een enorm nadeel is als je praat over accelereren.
De Land Rover doet 0-100 in 9,2sec.
Zelfs een citroen saxo/c2 1600cc doet het in 8.9sec met maar 125pk (een licht conservendoosje é).
Tuurlijk zou ik ook liever in de V8 zitten dan in een c2...
Wil niet zeggen dat wanneer je elke auto achter laat aan de lichten dat iedere bestuurder meespeelt in het spelletje en op zijn max optrekt
Wil gewoon aantonen dat het gewicht een enorm nadeel is als je praat over accelereren.
De Land Rover doet 0-100 in 9,2sec.
Zelfs een citroen saxo/c2 1600cc doet het in 8.9sec met maar 125pk (een licht conservendoosje é).
Tuurlijk zou ik ook liever in de V8 zitten dan in een c2...
Wil niet zeggen dat wanneer je elke auto achter laat aan de lichten dat iedere bestuurder meespeelt in het spelletje en op zijn max optrekt
KFX540
Ergens heb je gelijk joachim maar ga niet uit van getalletjes op papier, het is op straat dat het moet gebeuren... en dan blijven heel veel auto's achter een RRS met 285pk, enkel al omdat ze niet kunnen schakelen terwijl de RRS maar gewoon gas moet geven.
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be