Maasvlakte gaat werkelijk weg
Maasvlakte gaat werkelijk weg
2e Maasvlakte: Boskalis en Van Oord
Boskalis en Van Oord gaan de Tweede Maasvlakte realiseren. De bouw van een zeewering, de eerste haventerreinen, 2,5 kilometer havenkade, wegen, spoorwegen én vijf jaar onderhoud daarvan is een miljard euro gemoeid.
Dat heeft havenbedrijf vrijdag bekend gemaakt in een zogeheten voornemen tot gunning. De ondertekening van het contract vindt begin volgend jaar plaats, zo melden de baggeraars. Er worden de komende tijd nog wat kleine punten uitonderhandeld.
'We zijn verheugd en trots dat we als Hollands bedrijf dit grote werk in ons eigen land mogen uitvoeren. Met de Tweede Maasvlakte bevestigt Nederland zijn leidende positie als waterbouwende natie', zegt Boskalis-woordvoerder Roel Berends.
'We zijn er blij mee dat het onderhoud erbij komt, het wordt zo echt een totaalproject', aldus manager Marketing & Public Relations Bert Groothuizen van Van Oord.
Het andere consortium dat in de race was voor het aanlegcontact, was de Belgische groep Dredging International en Jan de Nul. Om in aanmewrking te komen moesten de consortia moesten onder meer een gerealiseerde jaarlijkse omzet van ten minste 500 miljoen euro in 2002, 2003 en 2004 en ruime ervaring met ontwerp en uitvoering van projecten op het gebied van zeeweringen in stromend buitenwater laten zien.
De realisatie van de Tweede Maasvlakte betekent dat SUV-liefhebbers in Rotterdam en omgeving een leuk speelterrein verloren zien gaan. .
De link: http://www.quotenet.nl/biz/2e_maasvlakte_n.php
Verdomme
Boskalis en Van Oord gaan de Tweede Maasvlakte realiseren. De bouw van een zeewering, de eerste haventerreinen, 2,5 kilometer havenkade, wegen, spoorwegen én vijf jaar onderhoud daarvan is een miljard euro gemoeid.
Dat heeft havenbedrijf vrijdag bekend gemaakt in een zogeheten voornemen tot gunning. De ondertekening van het contract vindt begin volgend jaar plaats, zo melden de baggeraars. Er worden de komende tijd nog wat kleine punten uitonderhandeld.
'We zijn verheugd en trots dat we als Hollands bedrijf dit grote werk in ons eigen land mogen uitvoeren. Met de Tweede Maasvlakte bevestigt Nederland zijn leidende positie als waterbouwende natie', zegt Boskalis-woordvoerder Roel Berends.
'We zijn er blij mee dat het onderhoud erbij komt, het wordt zo echt een totaalproject', aldus manager Marketing & Public Relations Bert Groothuizen van Van Oord.
Het andere consortium dat in de race was voor het aanlegcontact, was de Belgische groep Dredging International en Jan de Nul. Om in aanmewrking te komen moesten de consortia moesten onder meer een gerealiseerde jaarlijkse omzet van ten minste 500 miljoen euro in 2002, 2003 en 2004 en ruime ervaring met ontwerp en uitvoering van projecten op het gebied van zeeweringen in stromend buitenwater laten zien.
De realisatie van de Tweede Maasvlakte betekent dat SUV-liefhebbers in Rotterdam en omgeving een leuk speelterrein verloren zien gaan. .
De link: http://www.quotenet.nl/biz/2e_maasvlakte_n.php
Verdomme
Dat is mooi kut. Klein stukje grond in verhouding wat er ligt. Beetje jammer dat ze weining mogelijkheden geven om ergens te rijden.
Gevolg dat er meer op illegale plekken gereden gaat worden.
Gevolg dat er meer op illegale plekken gereden gaat worden.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 197
- Lid geworden op: di 27 feb, 2007 21:31
- Locatie: breda
maasvlakte crossebaan
Kan iemand vertellen waar de cross baan ligt .
Of is het zelfde als de oude cross baan van vroeger bij hotel de BEER rechts af.
graag jullie reactie Frans
Of is het zelfde als de oude cross baan van vroeger bij hotel de BEER rechts af.
graag jullie reactie Frans