Coole quad ofnie?

Laat ons watertanden met de mooiste foto's uit je collectie...
IzzY
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door IzzY »

chineze schreef:waar kost ie 1200 euro dan? stuur dan gelijk de link voor me want ik zi hier 3000 staan op marktplaats vriend
here you go sir

http://motoren.marktplaats.nl/quads-en- ... 3Diw#photo
chineze
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door chineze »

ok en dan nu ff dit als je graag je grote mond wil open doen...lees dan wel ff goed jah kijk naar de foto van de mijne en kijk naar wat je net stuurt weet je ik ben dit forum een beetje zat. dus jullie bekijken t maar
Scratch
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Scratch »

iedereen reageert gewoon normaal,
Dat die quads 3000 euro moeten zijn slaat gewoon nergens op.
voor een beetje slecht ijzer, een blokje dat bijna niet vooruit komt en nog neit eens straat kenteken

http://link.marktplaats.nl/190204107

koop een echte A-merk of het A-model onder de C-modellen.

Dus de bashans die hier regelmatig op het forum komen.

greetz

ps. doe rustig aan he en rij vooral niet te hard met je 50cc 4takt 100000000 kilo :dag:
Laatst gewijzigd door Scratch op di 02 sep, 2008 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.
IzzY
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door IzzY »

chineze schreef:ok en dan nu ff dit als je graag je grote mond wil open doen...lees dan wel ff goed jah kijk naar de foto van de mijne en kijk naar wat je net stuurt weet je ik ben dit forum een beetje zat. dus jullie bekijken t maar

gast, open je ogen, get real..

ik vraag naar die velgen van de foto die ik post, die komt uit die marktplaats advertentie.
jij komt met je grote mond, dat die velgen wel 750 euro koste,..
terwijl je zo,n kompleet hok voor maar 1200 euro koopt.

dat je dit forum zat bent, heb je aan je zelf te danke, met je betweterig gedrag, en opschepperij.

je turbo verhaal geloof ik ook niet, vertel eens wat meer specs dan, waarom een turbo op zo,n kleine cilinder volume, watvoor turbo en toon eens wat echte foto,s..
Scratch
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Scratch »

IzzY schreef:
chineze schreef:ok en dan nu ff dit als je graag je grote mond wil open doen...lees dan wel ff goed jah kijk naar de foto van de mijne en kijk naar wat je net stuurt weet je ik ben dit forum een beetje zat. dus jullie bekijken t maar

gast, open je ogen, get real..

ik vraag naar die velgen van de foto die ik post, die komt uit die marktplaats advertentie.
jij komt met je grote mond, dat die velgen wel 750 euro koste,..
terwijl je zo,n kompleet hok voor maar 1200 euro koopt.

dat je dit forum zat bent, heb je aan je zelf te danke, met je betweterig gedrag, en opschepperij.

je turbo verhaal geloof ik ook niet, vertel eens wat meer specs dan, waarom een turbo op zo,n kleine cilinder volume, watvoor turbo en toon eens wat echte foto,s..
zal een mooi tunings-projectje KUNNEN worden
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

http://www.bikeblowout.de/_py_Quad-ATV- ... 7-0-0-0-0/

Heb je ook eigen foto's? Of enkel diegenen van een andere website?

Verder is het niet mijn ding, willen maar niet kunnen. Grote banden en velgen, dubbele uitlaat, lange achterbrug ... (kortom, veel vertier) maar dan wel een scooterblokje. Een alu frame zie ik ook niet, enkel alu velgen.

Maar als het effectief jouw quad is, hoop ik in elk geval dat je er veel plezier aan zal beleven. :)

En mensen, hou het een beetje rustig aub. We gaan hier niet met namen smijten.
eric vermeer
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door eric vermeer »

ik heb zelf niets tegen de chinese quads kwa prijs/kwaliteit verhouding zit het wel redelijk goed
met andere woorden ze zijn spotgoedkoop maar dan is de kwaliteit ook matig

ik heb zelf 3 jaar een chinees gehad leuk om mee te beginnen maar ga zoiets niet opvoeren
koop dan een a merk bijv. een yamaha zoals ik geloof me dan heb je veel meer plezier

en als je graag zelf knutselt kan je dit beter doen op een degelijk motorblok

zelf vindt ik de chinese steeds meer gepimpt worden wat alleen maar jammer is
ziet er vet uit maar als je goed gaat kijken mist hij gewoon te veel inhoudt
yamaha raptor 660R special edition 2005
Lewis
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Lewis »

Man man en dit durven ze dan ook een quad noemen ! Nu begrijp ik waarom de smurfen twee keer rond draaien in hun combi als ze vier banden zien afkomen ! :lol:
Geloof me zulke ...voertuigen op de openbare weg helpen vooral ons imago hoog te houden :x en over de veiligheid zullen we maar ni spreken zeker ! mss nog een groot geluk dat het maar een lui 110cctje is !
cyclonedriver
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door cyclonedriver »

om op uw vraag te antwoorden : neen, t'is geen coole quad, trekt op niks :? en die velgen voor 700 euro ? voor die chinese rommel ?

maar voor nen hollander met ne grote mond, is da mischien wel "een heel leuk ding" :mrgreen:
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

Meneer met zen grote mond verkoopt hem al :lol:

http://img234.imageshack.us/my.php?imag ... 271gn1.jpg
blaster_freak
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door blaster_freak »

kvind em nie eg geweldig :s ... idd TE ..

als ik eerlijk mag zijn , is die achterbrug niets waar als ge er iets te hard meeneerkomt is die door !
pijpje is overdreven en dan nog aan de 2 kanten ...

enik denk toch da mense een quad kope om eens door te trekken af en toe xD en nie om sloom te rijden ...

haha die gast is me u voete aant spele xD ( hij verveelt zich precies )
my god , meent hij dat hij iets van quads kent :lol: hij leest alles gwn af ... hahahaha zielepoot xD

mjah succes nog met je fototjes XD en mss krijg je nog wel eens ee echte quad
sixman
Quadrider
Quadrider

Bericht door sixman »

een turbo op zo'n klein kuub te zetten is gewoon een moord... voor die cilinder althans..

derbij een turbo -uitrusting heb je voor een slordige 6.000 euro... wat beziel je om zoveel te spenderen aan die ombouw om de prestatie te krijgen van een 450cc

nu, die zien we misschien nooit meer terug hier maar ik vind het wel een geslaagd concept, maar het mocht wel een eigen bouw zijn zoals eerder vermeld in de repliek...of ten minste gevaardigd uit A-materiaal...

enne, de zithouding om te "chillen" is rechtop... hier moet je voorover liggen en lijk je eerder op een geslagen hond...
Jarcos
Quadrider
Quadrider

Bericht door Jarcos »

IzzY schreef:...
trouwens, als iemand weet waar je die velge ken bestelle, mag die het me late weten :mrgreen:
Ik zou het hele verhaal van e-bay plukken: laten verzenden vanuit Duitsland. Staat ie voor nog geen €200,- op (komt nog verzending bij dan).
Perfect toch? :D
iaccaloco
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Re: Coole quad ofnie?

Bericht door iaccaloco »

Ehm....Naja, ik schaam me oprecht voor deze Mede-Nederlander....:$

Maarreh, die voorkant....
Da's toch gewoon hetzelfde als een Bashan?

Kijk op deze link die een mede-forummer postte:

http://www.bikeblowout.de/_py-Quad-ATV- ... 7-0-0-0-0/" onclick="window.open(this.href);return false;

Iemand miss. een IDtje waar ik die koplampen voor links & rechts kan krijgen?
Dat lijkt me wel leuk voor als er een nieuwe kappenset op m'n Bagwhan komt....:P
Dan wordt het er natuurlijk eentje in look-a-like van het grote voorbeeld, de RAPTOR met het welbekende rooster erin i.p.v. de koplamp....!

Graag een reactie, alvast dank!;)
2007 GOES 450X 54HP.
http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?f=42&t=41555
Tiesko
Quadrider
Quadrider

Re: Coole quad ofnie?

Bericht door Tiesko »

mmm, als ik me niet vergis zie ik daar links staan dat die velgen €600 moeten kosten! :shock:

Dat vind ik toch nogal veel hoor, die hebben waarschijnlijk ook nog zo'n belabberde steek wat geen enkele andere quad heeft...

Groeten! :)

PS: niet alle hollanders zijn identiek he!... :p
2takt
Plaats reactie