63-jarige verongelukt met quad
- cyberdrone
- Quadracer

las net dit artikel op de website van het nieuwsblad : http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... D=0G20L79L
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SINT-TRUIDEN - Op de Binderveldseweg in Runkelen, een deelgemeente van Sint-Truiden, is gisteravond rond 21 uur een 63-jarige man uit Nieuwerkerke met zijn quad verongelukt. Tony Vanrutten was met zijn quad aan het rijden toen hij de controle over het stuur verloor. Hij ging verschillende keren over de kop en kwam onder zijn quad terecht. De man was op slag dood.
De MUG-arts van het Sint-Ludoziekenhuis in Sint-Truiden trachtte de man nog te reanimeren, maar lukte daar niet in. (res)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Met innige deelneming voor zijn familie en vrienden..
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SINT-TRUIDEN - Op de Binderveldseweg in Runkelen, een deelgemeente van Sint-Truiden, is gisteravond rond 21 uur een 63-jarige man uit Nieuwerkerke met zijn quad verongelukt. Tony Vanrutten was met zijn quad aan het rijden toen hij de controle over het stuur verloor. Hij ging verschillende keren over de kop en kwam onder zijn quad terecht. De man was op slag dood.
De MUG-arts van het Sint-Ludoziekenhuis in Sint-Truiden trachtte de man nog te reanimeren, maar lukte daar niet in. (res)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Met innige deelneming voor zijn familie en vrienden..
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
-
zilladude
- Pro Quadrider

innige deelneming aan de familie..
maar wees eerlijk , kvind dat je op die leetijd niet echt meer bij de quad zou moeten rijden ...tenzij je nog perfect in orde bent ofzo , maar 63 is toch al oud hoor
maar wees eerlijk , kvind dat je op die leetijd niet echt meer bij de quad zou moeten rijden ...tenzij je nog perfect in orde bent ofzo , maar 63 is toch al oud hoor
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
RIP altijd triest dit maar het kan iedereen overkomen.
Ik vind niet dat je daarvoor te oud hoeft te zijn hoor. 65 Is niet echt oud hoor vind ik. Er zijn nog genoeg mensen van 65 die motor rijden. Wel rustiger natuurlijk maar toch goed. Ja een quad is toch iets anders dan een gewone motor maar het is te doen...
Ik vind niet dat je daarvoor te oud hoeft te zijn hoor. 65 Is niet echt oud hoor vind ik. Er zijn nog genoeg mensen van 65 die motor rijden. Wel rustiger natuurlijk maar toch goed. Ja een quad is toch iets anders dan een gewone motor maar het is te doen...
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
z400_racer
- Quadracer

hier in aalst zie ik vaak een man van ergens 70rijden met zen unilli 50zilladude schreef:innige deelneming aan de familie..
af en toe hangt er zelf een remork aan dat kleine pruttelding
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
idd die heb ik ook al zien tuffenz400_racer schreef:hier in aalst zie ik vaak een man van ergens 70rijden met zen unilli 50zilladude schreef:innige deelneming aan de familie..
af en toe hangt er zelf een remork aan dat kleine pruttelding
Wat is dit voor een uitspraakzilladude schreef:innige deelneming aan de familie..
eens zien als je zelf eens het geluk hebt om zo oud te worden als je dan ook zo redeneerd.
-
Koen Berendsen
- Quadrunner

Zeer spijtig!
ook aan deze kant gecondoleerd.
Je bent nooit te oud om op de quad te rijden1
ligt ook aan de quad zelf he! die 4x4 quads zijn weer heel anders rijden dan die sportmoddelen. en er staat niet met wekle quad hij reed1
een 70 jarige op een unilli? past dat nog? (al is dit niet de topic waarvan je moet lachen)
ligt ook aan de quad zelf he! die 4x4 quads zijn weer heel anders rijden dan die sportmoddelen. en er staat niet met wekle quad hij reed1
een 70 jarige op een unilli? past dat nog? (al is dit niet de topic waarvan je moet lachen)
YAMAHA BREEZE 125cc
bij het belang van limburg stond een foto op de voorpagina,Koen Berendsen schreef:Zeer spijtig!
was een 4X4 quad, dacht een suzuki
- yamahakoppel
- Quad GOD

ik heb deze avond met iemand gesproken die daar in de buurt woont hij zei
dat die man redelijk gedronken had en dat ze hem de sleutels nog hadden proberen af te nemen
dat die man redelijk gedronken had en dat ze hem de sleutels nog hadden proberen af te nemen
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
zilladude
- Pro Quadrider

dit is gewoon mijn mening ...karl schreef:Wat is dit voor een uitspraakzilladude schreef:innige deelneming aan de familie..
maar wees eerlijk , kvind dat je op die leetijd niet echt meer bij de quad zou moeten rijden ...tenzij je nog perfect in orde bent ofzo , maar 63 is toch al oud hoor![]()
eens zien als je zelf eens het geluk hebt om zo oud te worden als je dan ook zo redeneerd.
banshee power !
oud
er zijn 80 jarigen die beter zien en rijden dan 20 jarigen, en er zijn 20 jarigen die beter rijden...
kwestie is dat zolang geen uitsluitsel is omtrent hoe en wat er precies gebeurt is je niet kan spreken van een te hoge leeftijd ? Zoals eerder vermeld zou het dronkenschap kunnen zijn, maar ook het niet 'deftig' kunnen besturen van een 4x4 'kingquad', is ook anders dan een breedgespoorde sport quad à la raptor, Ltz en dergelijke of zelfs een unilli-tje pruttelding.
ps, ik behoor niet bij de 80 jarigen en zit kort bij de 30 jarigen

er zijn 80 jarigen die beter zien en rijden dan 20 jarigen, en er zijn 20 jarigen die beter rijden...
kwestie is dat zolang geen uitsluitsel is omtrent hoe en wat er precies gebeurt is je niet kan spreken van een te hoge leeftijd ? Zoals eerder vermeld zou het dronkenschap kunnen zijn, maar ook het niet 'deftig' kunnen besturen van een 4x4 'kingquad', is ook anders dan een breedgespoorde sport quad à la raptor, Ltz en dergelijke of zelfs een unilli-tje pruttelding.
ps, ik behoor niet bij de 80 jarigen en zit kort bij de 30 jarigen
Laatst gewijzigd door baleno op vr 19 sep, 2008 21:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Koen Berendsen
- Quadrunner

niet echt een goede mening!zilladude schreef:dit is gewoon mijn mening ...karl schreef:Wat is dit voor een uitspraak :als verymad:zilladude schreef:innige deelneming aan de familie..
ik vind die 4x4 quads juist voor 50+ ers:p (mijn mening)
tja als die gedronken had, ...
dood is dood en elke dode is er een teveel!
YAMAHA BREEZE 125cc
- blaster0496
- Quadfanaat

- Contacteer: