De Bashan bs200s-7

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Gebruikersavatar
boss Adly
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 713
Lid geworden op: zo 21 okt, 2007 19:05
Locatie: 't Gat

Bericht door boss Adly »

Stickey! :spieren: :knikduim:
Groetjes thuis!

:D
gtahoer
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 05 okt, 2008 23:05

Bericht door gtahoer »

na wat onderzoek heb ik wel een oplossing gevonden voor het probleem met de achterbrug bussen

ik heb teflon bussen laten maken en als het goed is zou dit een goede oplossing moeten zijn
voor dit probleem de draagarmen worden nu ook gedaan :rock:

lang leven de bashan
::::JoReN::::
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 815
Lid geworden op: ma 24 apr, 2006 18:37
Locatie: op de buiten, West-Vlaanderen

Bericht door ::::JoReN:::: »

wrm niet van de eerste keer een quadje van een deftig merk? een bashan kost mss wel niet veel, maar reken eens al je kosten erbij tot dat je een 'deftige' bashan bekomt, zal overeenkomen met een blaster of iets dergelijks...
enfin, ik denk er het mijne van, heel de quadmarkt is gewoon verziekt door die stomme chinese quads, sorry dat ik mijn mening zeg...
Suzuki LT-R 450 2006
Gebruikersavatar
jdrulez
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 64
Lid geworden op: za 13 sep, 2008 22:56

Bericht door jdrulez »

::::JoReN:::: schreef:wrm niet van de eerste keer een quadje van een deftig merk? een bashan kost mss wel niet veel, maar reken eens al je kosten erbij tot dat je een 'deftige' bashan bekomt, zal overeenkomen met een blaster of iets dergelijks...
enfin, ik denk er het mijne van, heel de quadmarkt is gewoon verziekt door die stomme chinese quads, sorry dat ik mijn mening zeg...
Sorry hoor, maar dat slaat echt nergens op :lol:
kane
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1734
Lid geworden op: ma 07 mar, 2005 19:16
Locatie: melle (gentbrugge)
Contacteer:

Bericht door kane »

jdrulez schreef:
::::JoReN:::: schreef:wrm niet van de eerste keer een quadje van een deftig merk? een bashan kost mss wel niet veel, maar reken eens al je kosten erbij tot dat je een 'deftige' bashan bekomt, zal overeenkomen met een blaster of iets dergelijks...
enfin, ik denk er het mijne van, heel de quadmarkt is gewoon verziekt door die stomme chinese quads, sorry dat ik mijn mening zeg...
Sorry hoor, maar dat slaat echt nergens op :lol:
Iedereen mag zijn mening toch delen he op een openbaar forum...

:qfb:

Groeten !
myn site www.quadblast.tk


Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Gebruikersavatar
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4207
Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
Locatie: Zuid limburg
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

boss Adly schreef:Stickey! :spieren: :knikduim:
idd :D goed werk ,
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . :crossercool:

Suzuki my way of life Afbeelding

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
rockfordbreda
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 59
Lid geworden op: wo 27 aug, 2008 20:01

Bericht door rockfordbreda »

Je mag je mening zeker geven maar het is altijd "DIE CHINEESEN" wordt er een beetje moe van.
Ik heb nu ook een probleempje met mijn "CHINEES" maar ik vind het nog steeds een leuk apperaat.
En wat betreft de stukken aan zo'n quad.
Dat ligt helemaal aan je eigen.Als je er mee tekeer gaat als een zot gaat ie idd kapot maar een yamaha of een barossa of wat voor merk zal ook kapot gaan.
Als je met je daf altijd max rijdt gaat ie kapot maar een ferrari ook.
En daarbij als ik zo eens kijk op het forum en lees hoeveel er een A-merk kapot gaat en een probleem heeft waar niet uit te komen is,dan denk ik dat het nog wel mee valt.
En niemand die een "BASHAN"(zo heten ze he :wink: ) zal ooit een A-merk afzeiken maar andersom wel.
Dat heeft wel een beetje met respect te maken denk ik.

Mvg;

Martijn
Gebruikersavatar
jdrulez
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 64
Lid geworden op: za 13 sep, 2008 22:56

Bericht door jdrulez »

rockfordbreda schreef:Je mag je mening zeker geven maar het is altijd "DIE CHINEESEN" wordt er een beetje moe van.
Ik heb nu ook een probleempje met mijn "CHINEES" maar ik vind het nog steeds een leuk apperaat.
En wat betreft de stukken aan zo'n quad.
Dat ligt helemaal aan je eigen.Als je er mee tekeer gaat als een zot gaat ie idd kapot maar een yamaha of een barossa of wat voor merk zal ook kapot gaan.
Als je met je daf altijd max rijdt gaat ie kapot maar een ferrari ook.
En daarbij als ik zo eens kijk op het forum en lees hoeveel er een A-merk kapot gaat en een probleem heeft waar niet uit te komen is,dan denk ik dat het nog wel mee valt.
En niemand die een "BASHAN"(zo heten ze he :wink: ) zal ooit een A-merk afzeiken maar andersom wel.
Dat heeft wel een beetje met respect te maken denk ik.

Mvg;

Martijn
Sluit ik me helemaal bij aan! En dan daarbij ALS er iets kapot gaat bij een bashan, zijn de onderdelen erg goedkoop, dat is bij yamaha wel anders. :muur:
mudfox
Quadrider
Quadrider
Berichten: 384
Lid geworden op: ma 06 mar, 2006 03:53
Locatie: POPERINGE
Contacteer:

Bericht door mudfox »

Een bashan of wat je het ook mag noemen is een quadje voor idd de mensen die niet veel geld hebben, dus wil ik zeggen die mensen die dan toch wat meer budget hebben zich aub deze chinese kwaliteit niet kopen want de ervaring heeft geleerd als mensen bij ons in de zaak binnenkomen denken dat wij kunnen werken aan hun chineesje zoals de chineesjes werken in China praktisch voor niets . Ik vind het soms toch zo spijtig van het geld die eraan uitgegeven wordt want uiteindelijk brengt het de quads in een slecht daglicht i.v.m. degelijkheid.
Mensen die gestart zijn met een chinees haken meestal af na enkele problemen en weten het quadprodukt af te breken ( ook de goeie merken ) omdat ze idd het verkeerde produkt hebben gekocht.
Zo'n chinees is enkel voor gebruik in de stad maar zeker niet om off road te gaan.
Blijkbaar zijn er hier echte fanatiekelingen van de bashan's zoals ge hebt bij Harley en Ducati.
Ja ieder zijn ding
:rock:
http://www.lmmotors.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Official Can-Am Dealer
Team Lm Motors Can -Am Belgium
Scratch
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 802
Lid geworden op: do 05 jul, 2007 17:49

Bericht door Scratch »

Hoi,
Ik sluit me eigenlijk bij iedereen aan hier.

Het klopt gewoon dat de bashans gewoon van slechtere kwaliteit zijn.
Iemand die gewoon geen dikke portormornee heeft kan dan tenminste wel quad rijden. Het kan zijn dat je bashan vaak kapot gaat maar de onderdelen kosten dan ook weer geen drol.

Wij hebben ook een bashan. Hij word alleen op de weg gebruikt en we hebben nog weinig problemen gehad. Hij heeft er net bijna 500km opzitten dus het 1e onderhoudsbeurtje zit hij nu in.

Tuurlijk zijn de A-merken gewoon beter maar daar betaal je ook voor. Dat de chineesjes ook zo goedkoop zijn komt ook gewoon door de massaproductie aan de lopendeband. Die gaan gewoon met Duizenden te gelijk de fabriek uit.

Ik zal zeggen: Koop een A-merk maar als het geld er even niet is kun je je ook prima vermaken met een Bashan maar houd dan rekening met vaker problemen en meer onderhoud om hem goed te houden.

greeeetz
gtahoer
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 05 okt, 2008 23:05

Bericht door gtahoer »

dit is toch een fora? mensen komen hier op zoek naar antworden die ze op straat niet kunnen vinden
en ja idd de bashan is een slechte quad maar het is wel een quad vergeet het niet
en als mensen hulp nodig hebben met de bashan geeft het ze dan en loop het toch niet
aftezeiken

net als civicturbo probeert er iets van te maken respect en ik ook
en vast nog wel vele en dat groepje dat het heeft gekocht voor de fun
die moet je vergeten want als het kapot gaat gooien ze het weg of verkopen ze het of wat dan ook

aan civicturbo

jij hed nog niet een oplossing gevonden voor de achterbrug bussen
ik wel ms heb je er wat aan heb er in de midden brons bus geplaats en aan beide uiteinde's
teflon bussen met het orgineel staal bus en daar overheen teflon werkt echt super goed
de bashan heeft weg ligging nu dit zal minder hard slijten als die rubber of wat het ook mag wezen

dit is weer een verbetering voor de quad het word wel iets uiteindelijk
rockfordbreda
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 59
Lid geworden op: wo 27 aug, 2008 20:01

Bericht door rockfordbreda »

Ik denk dat het toch geen nut heeft om te vertelen dat wij(BASHAN kopers) de quad hebben gekocht omdat we het een grappig ding vonden of dat je geen duurdere kan betalen en met wat sleutelen een leukere/mooiere machine wilt maken.
De mensen die alleen maar over de chineesen of chineesjes of rommelding kunnen typen,willen niets anders horen of zien dan wat hun visie is over een merk wat goedkope en minder van kwaliteit als een a/b-merk is.
Dit is wel heeeeeeeeel jammer want samen kan je toch een heel informatief forum maken met de kennis die hier is.
Maar ja zo is het nou eenmaal en zal alrijd wel zo blijven.
Ik vind het wel jammer dat er zo getypt wordt op antwoorden of vragen van MENSEN...dat zijn we nog steeds allemaal en ik denk dat als we zo in het dagelijks leven op straat zouden worden aangesproken zoals er hier over mensen en tegen mensen wordt getypt dat niemand dit zou pikken.
Maar het is nou eenmaal zo.

Mvg:

Martijn
bjorn200
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 63
Lid geworden op: do 18 sep, 2008 12:12
Locatie: West-Vlaanderen

bashan

Bericht door bjorn200 »

Hey,

Ik ben ook een trotse bezitter van een Bashan. Ik mag zeker niet klagen over deze quad. Natuurlijk kun je ze niet vergelijken met een A-merk maar de prijs ook niet.

Het forum dient hier nog steeds om elkaar te helpen. Trouwens kan ik u meegeven dat wij, die er zelf aan werken, zeer goed onze quad leren kennen.

Er staat zelfs een opmerking van iemand die naar de motobeurs geweest is en zegt zelf dat de chinese quads steeds mooier en beter worden.

Binnen hier en 3 jaar zullen we eens zien hoeveel chinese quads er dan zullen rijden. Veel meer dan nu en zonder grote problemen.

Natuurlijk zijn er velen die er hun handen niet aan vuil willen maken. Dan geef ik hun de raad van naar een A-merk te gaan. Voor de meesten die er iets willen van maken zou ik zeggen: blijven posten op dit forum zodat de chineeskens optimaal worden.

Trouwens ga ik persoonlijk naar de invoerder hier in (Roeselare) Belgie voor bashan en kheb hier geen enkele opmerking van. Alle stukken waren in garantie (ventilator stuk, snelheidssensor) en nooit iets moeten betalen. Steeds tijdens de herstelling erbij mogen blijven en geen enkele discussie erover gehad. Je mag er steeds terecht zonder afspraak en wordt direkt gemaakt.

Als dat geen service is weet ik het ook niet meer.

Laten we verdraagzaam zijn voor elkaar, ieders zijn mening, maar breek elkaars speelgoed niet af. reageer volwassen jongens.


Groeten uit Brugge
::::JoReN::::
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 815
Lid geworden op: ma 24 apr, 2006 18:37
Locatie: op de buiten, West-Vlaanderen

Bericht door ::::JoReN:::: »

ik zei toch dat het mijn eigen mening was...
:?
Suzuki LT-R 450 2006
tomas
Quadrider
Quadrider
Berichten: 335
Lid geworden op: do 24 apr, 2008 02:34

Bericht door tomas »

HAHAHAH ik vind het grappig hoe mensen hier altijd brengen
alles afzeiken en afkraken en daarna plakken ze het standaard zinnetje er achter ''maar dat is mijn mening''
en als je daar dan op reageerdt dan worden ze op hun tenen getrapt en wordt het zoals altijd WEER een eindeloze discussie
iemand hier mee eens

laat je mening even horen :lol:

mvg bvd tomas
[/b]
Plaats reactie