geluid van rino-racingdemper omlaag brengen( wie weet raad?)
geluid van rino-racingdemper omlaag brengen( wie weet raad?)
Ik heb onlangs de originele demper vervangen door een Rino-racing uitlaatdemper. Het geluid is prachtig, maar helaas iets teveel db. Ik heb zelf een demontabel buisje gemaakt, waar ik staalwol op vast kan maken, en zo monteer in de demper. Dit werkt prima, het geluid is o.k.( en het vermogen ook!), maar..., de staalwol is na enkele minuten opgebrand. Heeft iemand een TIP hoe dit op te lossen, of weet iemand welk materiaal je in de demper kunt doen, wat wel intact blijft? ps. het gaat om een 450cc- 4tact. Alvast hardstikke bedankt voor iemand met de GOUDEN TIP. Ron V.
-
- Quadracer
db-killer?!
en eventueel demperwol evrversen(maar lijkt me niet nodig aangezien hij nog vrij nieuw is)
en eventueel demperwol evrversen(maar lijkt me niet nodig aangezien hij nog vrij nieuw is)
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
rino demper
Demper is 2e hands(maar nog als nieuw). DB-killer, en demperwol: waar is dit te krijgen, en hoe ziet een db-killer er uit? De demper komt origineel van een honda 800 af, en past zo een db-killer altijd?! rv