geluid van rino-racingdemper omlaag brengen( wie weet raad?)

Deel hier je tips of een zelfgeschreven review
Plaats reactie
ron v
Toeschouwer
Toeschouwer

geluid van rino-racingdemper omlaag brengen( wie weet raad?)

Bericht door ron v »

Ik heb onlangs de originele demper vervangen door een Rino-racing uitlaatdemper. Het geluid is prachtig, maar helaas iets teveel db. Ik heb zelf een demontabel buisje gemaakt, waar ik staalwol op vast kan maken, en zo monteer in de demper. Dit werkt prima, het geluid is o.k.( en het vermogen ook!), maar..., de staalwol is na enkele minuten opgebrand. Heeft iemand een TIP hoe dit op te lossen, of weet iemand welk materiaal je in de demper kunt doen, wat wel intact blijft? ps. het gaat om een 450cc- 4tact. Alvast hardstikke bedankt voor iemand met de GOUDEN TIP. Ron V. :?:
z400_racer
Quadracer
Quadracer

Bericht door z400_racer »

db-killer?!
en eventueel demperwol evrversen(maar lijkt me niet nodig aangezien hij nog vrij nieuw is)
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
ron v
Toeschouwer
Toeschouwer

rino demper

Bericht door ron v »

Demper is 2e hands(maar nog als nieuw). DB-killer, en demperwol: waar is dit te krijgen, en hoe ziet een db-killer er uit? De demper komt origineel van een honda 800 af, en past zo een db-killer altijd?! rv
ron v
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door ron v »

probleem opgelost: dempertje gebruikt van uitlaatpijpje vw-kever( kost bijna niks en vrij gemakkelijk te verwerken in rino-demper) ron v. :idea:
Léon
Quadrunner
Quadrunner

Herriemaker

Bericht door Léon »

ja je ziet wel, het hoeft niet altijd duur te zijn :p
****^*****YFZ-450-R-2009*****^*****
Plaats reactie