Vraag over voetremcontact! Bekijk foto op P2
Re: WEER een probleem.. Batterij kapot of..
zit bij uw rem pedaal de veer er goed aan? zo je trek hier eens flink aan en kijk of het remlicht aangaat.
Ja deze zit er goed aan hoor.. Zelfs bij de handrem brand ze niet..
-
vanpee jelle
- Quadracer

haal uw lampje er eens uit waarschijnlijk uw wolframdraadje binnenin door gebrand van de rem.
dus gewoon nieuw lampje in en t'is in orde.
grtz jelle
grtz jelle
raptor 660 power
Weet niet als het dat gaat zijn..vanpee jelle schreef:haal uw lampje er eens uit waarschijnlijk uw wolframdraadje binnenin door gebrand van de rem.
grtz jelle
Want als ik mijn handrem inhoud, en dan tegen de voetrem tik dan komen er vonken af..
Ook als ik mijn handrem in hou, en ook de voetrem dan word die veer aan de voetrem gloeiend rood en heet
-
vanpee jelle
- Quadracer

dan heb je kortsluiting in je voetcontact moet je eens kijken of er geen draadjes tegen elkaar komen er heeft hier iemand op het forum dat ook nekeer voor gehad en die zijn contactjes waar de draaden opkwamen die kwamen tegen elkaar dacht ik.
grtz jelle
grtz jelle
raptor 660 power
Ah ok, zal dat topic eens moeten zoeken dan..
Super bedankt al voor de info
EDIT : vind het topic niet... wie wel??
had ooit al eens een topic gestart.. zie :
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... ng#p343341" onclick="window.open(this.href);return false;
Super bedankt al voor de info
EDIT : vind het topic niet... wie wel??
had ooit al eens een topic gestart.. zie :
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... ng#p343341" onclick="window.open(this.href);return false;
-
vanpee jelle
- Quadracer

door NHke op september 13 2008
het probleem is opgelost.. Geen vonken of heet wordende veer meer
Heb het raakpunt boven de veer iets naar onderen gezet waardoor hij sneller contact maakt.
doe dit misschien nog eens misschien is het terug dat en dit is het topic dat ik bedoelde wist alleen niet dat het van u was.
grtz jelle
het probleem is opgelost.. Geen vonken of heet wordende veer meer
Heb het raakpunt boven de veer iets naar onderen gezet waardoor hij sneller contact maakt.
doe dit misschien nog eens misschien is het terug dat en dit is het topic dat ik bedoelde wist alleen niet dat het van u was.
grtz jelle
raptor 660 power
ga dat morgen nog is proberen ja.. Anders zal ik verder moeten zoeken naar het probleem..
Wie weet welke contacten op het voetcontact die bolle pen moet raken??
Links en rechts heb ik ze naar boven geplooid.. Nu werkt alles goed, vind het toch maar raar.. Nu raakt geen één van de 2 die bolle pen..

Links en rechts heb ik ze naar boven geplooid.. Nu werkt alles goed, vind het toch maar raar.. Nu raakt geen één van de 2 die bolle pen..

- raptor350
- Quadracer

Re: Vraag over voetremcontact! Bekijk foto op P2
Die links en rechts moeten zo staan denk ik , want dat kapje dat je erover trekt maakt dan contact met die klipjes die je hebt recht getrokken. Monteer alles weer eens en check of je lichten het allemaal doen
gelukkig is dat probleem van de accu al verholpen. Duur grapje hé zo'n batterij ...
gelukkig is dat probleem van de accu al verholpen. Duur grapje hé zo'n batterij ...
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules
crosseeuuuhhh ! 
Freestyle rules
Re: Vraag over voetremcontact! Bekijk foto op P2
zoals ze nu staan doen ze het inderdaad.. zal er nu maar afblijven danraptor350 schreef:Die links en rechts moeten zo staan denk ik , want dat kapje dat je erover trekt maakt dan contact met die klipjes die je hebt recht getrokken. Monteer alles weer eens en check of je lichten het allemaal doen![]()