Stickersetje hangt erop en de wielen staan eronder,heb nu nog maar een paar dingen te doen:
vooraan technoflex schokdempers eronder,stalen remleidingen voor+achter,uitlijnen carbon onderdelen monteren en de handkapjes .
foto's
sorry voor de slechte kwaliteit van foto's,betere volgen
2010 sponsors: Topslager De Clerck~W Ten Ham~Technoflex suspension~SteelMX~Monster Energy~ Eurol lubricants~Schuurman BV~Jos Dolphijn~mcg-racing~kenny~D.I.D. chains~CL Brakes~Fibe Industries Racing
Ja eerst werd er gezegt dat de kleuren niet mooi waren en nu ze zien dat hij bijna helemaal klaar is vinden ze hem toch mooi
echt de kleuren zijn super ziet er echt heel mooi uit. ja nu nog zo proberen te houden die mooie kleuren
Léon schreef:Ja eerst werd er gezegt dat de kleuren niet mooi waren en nu ze zien dat hij bijna helemaal klaar is vinden ze hem toch mooi
echt de kleuren zijn super ziet er echt heel mooi uit. ja nu nog zo proberen te houden die mooie kleuren
daar gaak mn best voor doen ze leon;)
en idd,eerst vond niemand et mooi,en nu wel
er komt nog een carbon snuit op en carbon plaatjes waar normaal de koplampen zitten.en dan nog andere veren vooraan,maar die zijn terug naar technoflex voor een naazichtje,en dan nog wa kleine prullekes:)
grts
2010 sponsors: Topslager De Clerck~W Ten Ham~Technoflex suspension~SteelMX~Monster Energy~ Eurol lubricants~Schuurman BV~Jos Dolphijn~mcg-racing~kenny~D.I.D. chains~CL Brakes~Fibe Industries Racing
Ik heb toch nog is even een vraagje. waarom rijd hier bijna iedereen met van die brede sloffen van achter?? ik wil eigenlijk zodra mijn nieuwe quad binnen is achter smal gaan rijden en natuurlijk wat grotere wielen dat hij wat hoger van de grond komt. graag wat reacties
brede sloffen is voor op de harde baanen enzo
die smalle bandjes zijn goed op zandbaanen (oke oke dat is het wel 90% van alle baanen )
maar de paar harde baanen die er zijn daar ben je beter af met breede banden
WJB#222 schreef:brede sloffen is voor op de harde baanen enzo
die smalle bandjes zijn goed op zandbaanen (oke oke dat is het wel 90% van alle baanen )
maar de paar harde baanen die er zijn daar ben je beter af met breede banden
Zo hey dat noem ik nog eens een snelle reactie
ja dan zal het voor mijn toch smal worden want hier is het allemaal zacht en zanderig en het setje wat er nieuw op zit kan ik dan altijd gebruiken voor als ik die kant van jullie op ga
zal effe lijstje van baanen neer zetten waar je brede banden voor nodig hebt
genk
helmond (kan bijde)
sangatte france
rondritten (met kenteken)
den dunge
voor de rest is het idd alleen maar zand hier in de buurt