het is ook geen ruzie maar iedereen geeft even zijn meningsammie schreef:How how mijn bedoeling is niet om ruzie te maken welke mooier is.
Het gaat op een nette manier dus der is niks aan de hand
Veel succes met het zoeken naar je quad
greetz
het is ook geen ruzie maar iedereen geeft even zijn meningsammie schreef:How how mijn bedoeling is niet om ruzie te maken welke mooier is.
Juist!Scratch schreef:het is ook geen ruzie maar iedereen geeft even zijn meningsammie schreef:How how mijn bedoeling is niet om ruzie te maken welke mooier is.
Het gaat op een nette manier dus der is niks aan de hand
Veel succes met het zoeken naar je quad
greetz
CivicTurbo schreef:"........................sporing is al opgelost. ik heb het camber afgesteld. en nu heb ik veel meer grip in de bochten........................
klopt, een blaster is standaard idd een beetje saai.SergioBelgium777 schreef:Bij de shinerays heb je da probleem minder ook omdat ze standaard breder zijn dan een bashan en standaard op baanbanden,
was deze namiddag gaan rijden en zag een kerel op een blaster man die dingen zijn lelijk ,als je een shineray er naast zet,
en die kerel vond mijn quad ook mooier en zei dat het zijn eerste quad is en dat hij die goedkoop heeft kunnen komen.
heb ook een naar een yamaha verdeler geweest en een raptor 250 gezien die is veeel kleinder als ik verwachte zou zeggen een kinderquad als ik mijn shineray vergelijk dan is hij even groot en breed(er)dan als een raptor 700. yamaha zijn heel mooie quads maar je moet ze veranderen standaard zijn ze niet zo mooi zo hoog en met crossbanden .terwijl de chinezen voor de look gaan en motoren niet slecht zijn.
ja deze blaster valt wel mee ma de meeste dat je ziet zijn oerlelijk ,en dan nog niet te spreken van die lelijke warriors,Scratch schreef:klopt, een blaster is standaard idd een beetje saai.SergioBelgium777 schreef:Bij de shinerays heb je da probleem minder ook omdat ze standaard breder zijn dan een bashan en standaard op baanbanden,
was deze namiddag gaan rijden en zag een kerel op een blaster man die dingen zijn lelijk ,als je een shineray er naast zet,
en die kerel vond mijn quad ook mooier en zei dat het zijn eerste quad is en dat hij die goedkoop heeft kunnen komen.
heb ook een naar een yamaha verdeler geweest en een raptor 250 gezien die is veeel kleinder als ik verwachte zou zeggen een kinderquad als ik mijn shineray vergelijk dan is hij even groot en breed(er)dan als een raptor 700. yamaha zijn heel mooie quads maar je moet ze veranderen standaard zijn ze niet zo mooi zo hoog en met crossbanden .terwijl de chinezen voor de look gaan en motoren niet slecht zijn.
Deze vind ik dan wel vet:) http://link.marktplaats.nl/209831283" onclick="window.open(this.href);return false;
De chineesjes zijn bij lange na nog niet zo goed als de yamaha's, honda''s, kawasakis en suzukies maar ze zijn goed op weg.
greetz