aanschaf quad help mij!!

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
djgerry
Toeschouwer
Toeschouwer

Re: aanschaf quad help mij!!

Bericht door djgerry »

wat vind je van deze? http://www.2dehands.be/raptor-660-volle ... ?qq=raptor" onclick="window.open(this.href);return false;
VooDoodoll
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door VooDoodoll »

Ah de mijne
nja ik kan men eige quad natuulijk goed prate zoals iedereen

Maar je moet zelf maar eens kome kijke , ik verkoop niets waar iets aan zou zijn
en alle bewijze / facturen zijn aanwezig was echt een volledige revisie bij een herkende dealer
heb je een pb gestuurd
Mijn nieuwe raptor 700 viewtopic.php?f=57&t=27395" onclick="window.open(this.href);return false;

Voor men oude project (raptor 660 ) moet je op de link clicke in de 1ste post van men raptor 700 project.

(Er kan mar 1 url in je onderschrift staan :( )
djgerry
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door djgerry »

sorry als dit verkeerd geplaatst is maar wist niet waar ik dit moest plaatsen. kan dat nu dat een verzekering voor quad 730 euro kost? alé ik ben 21 jaar maar heb verschillende maatschapijen gebeld en die zeggen dat ik dat niet op men ouders hun naam kan pakken want dan ben ik geen bestuurder en ben ik niet verzekerd.kan dat.ik woon in belgie
VooDoodoll
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door VooDoodoll »

je kan dat idd niet op dat van je ouders zette waardoor het idd duurder word als je nog geen 26 bent
ik betaalde iets van een 120 euro voor 3 maande (ben zelf 24) was bij kbc
Mijn nieuwe raptor 700 viewtopic.php?f=57&t=27395" onclick="window.open(this.href);return false;

Voor men oude project (raptor 660 ) moet je op de link clicke in de 1ste post van men raptor 700 project.

(Er kan mar 1 url in je onderschrift staan :( )
Boncari
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Boncari »

djgerry schreef:sorry als dit verkeerd geplaatst is maar wist niet waar ik dit moest plaatsen. kan dat nu dat een verzekering voor quad 730 euro kost? alé ik ben 21 jaar maar heb verschillende maatschapijen gebeld en die zeggen dat ik dat niet op men ouders hun naam kan pakken want dan ben ik geen bestuurder en ben ik niet verzekerd.kan dat.ik woon in belgie
Dat vind ik erg vreemd, als dat zo is kun je nooit je auto uitlenen aan iemand :?

In Nederland kan het iig wel.... :)
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'

http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
Steffen
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Steffen »

Boncari schreef:
djgerry schreef:sorry als dit verkeerd geplaatst is maar wist niet waar ik dit moest plaatsen. kan dat nu dat een verzekering voor quad 730 euro kost? alé ik ben 21 jaar maar heb verschillende maatschapijen gebeld en die zeggen dat ik dat niet op men ouders hun naam kan pakken want dan ben ik geen bestuurder en ben ik niet verzekerd.kan dat.ik woon in belgie
n mo
Dat vind ik erg vreemd, als dat zo is kun je nooit je auto uitlenen aan iemand :?

In Nederland kan het iig wel.... :)
bij een quad ligt dat anders.
de reden waarom ze dat zeggen is omdat hij niet de 'hoofdbestuurder' is van de quad, op papier althans.
stel dat hij een ongeluk veroorzaakt en het is verzekerd op de naam van zijn moeder en de verzekering stelt vragen en de moeder kan niet met de quad rijden, dan weten zij ook dat het uiteindelijk geen correcte verzekering is.
sommige maatschappijen willen dat risico gewoon niet lopen.
een verzekering op uw naam zal toch rond de 600 à 800 euro liggen.
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;

A new quad generation is born !
djgerry
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door djgerry »

ja dat d8 ik al.zou er echt geen andere optie zijn want dat is echt wel veel geld... alvast bedankt
Koen Berendsen
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Koen Berendsen »

Over de onderdelen het blok etc weet ik vrij weinig.

Maar de keuze tussen raptor en predector kan ik misschien wel helpen!

Die polaris heeft ook 1 versnelling minder. Ik vond hem wel erg hoge toeren maken op de weg. Rijd wel lekker of zandweggetjes met onafhankelijke vering maar is geen pretje bij cross wegens driften enzo.

Dus ik zou persoonlijk de Yamaha nemen.

Of nog even doorsparen.

Wel maf hoor dat een winkellier zegt dat die minder dan 1.000 km gereden heeft terwijl er geen KM teller opzit! duizend km rijdt mijn pa en ik gemiddeld per maand!!!

Maarja die polarissen zien er wel vet uit! Ben erg uitgekeken op die raptors.
YAMAHA BREEZE 125cc
djgerry
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door djgerry »

heb em dus gekocht. de yamaha raptor 660. heb em volgende week. foto's zullen snel volgen bedankt voor alle reacties allemaal. weet er iemand mischien wat de totale breedte van de quad is? dan weet ik als die hier door de duer van de kelder past :D
Plaats reactie