YFZ450-R 2009 foto update p.3
Re: vandaag opgehaald YFZ450-R 2009
Heel schoon ding , veel plezier ermee he
Yuuu
Yuuu
Lekker machine ja. Zeker foto's blijven posten
Groeten thomaz
Groeten thomaz
Ga ik zeker doenThomaz schreef:Lekker machine ja. Zeker foto's blijven posten
Groeten thomaz
****^*****YFZ-450-R-2009*****^*****
whaww mooie yfz
Ja nu alleen nog maar afwachten of hij het uithoudquad-racerrr schreef:whaww mooie yfz
-
- Quadracer
hele mooie machine leon !!!
veel plezier ermee
veel plezier ermee
yamaha grizzly 700fi
Vandaag uit en proberen op de maasvlakte samen met mijn zoontje op zijn YFM90.de 450 heeft zijn eigen goed gedragen
ik had ook nog wat foto's gemaakt maar moest het doen met mijn nokia n95 8gb
ik had ook nog wat foto's gemaakt maar moest het doen met mijn nokia n95 8gb
Mooi ding maar Leon ga jij dit jaar wedstrijden rijden ?
Ja was ik wel van planTom61 schreef:Mooi ding maar Leon ga jij dit jaar wedstrijden rijden ?
Mooie kappen!
Zijn er anders nog veranderingen buiten dat hij verbreed is?
Zijn er anders nog veranderingen buiten dat hij verbreed is?
-HONDA TRX250r
Een vette 2-takt met veel te veel mods!
Een vette 2-takt met veel te veel mods!
[quote="Kortvrint"]Mooie kappen!
Zijn er anders nog veranderingen buiten dat hij verbreed is?[/quote
Als je dacht dat het concurrende YFZ450 2008 model niet te overtreffen was, dan ken je Yamaha nog niet: Ontmoet de nieuwe race-klare 2009 YFZ405R! Totaal oncompromisloze technieken zorgen ervoor dat deze Competitie ATV niet te verslaan is, vanaf de eerste meters heeft deze ATV meteen al een winnaarsdrift.
Het 5 kleppen DOHC vloeistof gekoelde 449 cc ééncilinder motorblok is strategisch geplaatst in het nieuwe extreem sterk, maar lichtgewichte chassis van aluminium en staal, voor een ideaal zwaartepunt. Dit zorgt voor concurrerende en sublieme rij-eigenschappen.
De YFZ450 verbeteren was voor de technischie van Yamaha een grote uitdaging. Kijkend naar de nieuwe YFZ450R is men daar ruimschoots in geslaagd. De YZF450R is niet alleen korter dan zijn succesvolle voortganger, maar heeft een veel grotere veerweg, een bredere spoorbreedte, en dankzij het doordachte design van de profielbanden geeft de nieuwe uitgebalanceerde YFZ450R nóg meer feedback aan de rijder. De nieuwe Wave remschijven zijn niet alleen extreem sterk, licht en slijtvast maar blijven onder alle omstandigheden optimaal funtioneren.
Uiteraard werd ook het ijzersterke onverwoestbare 449 cc motorblok onder handen genomen. Dankzij de 32-bit brandstofinjectie, een compleet nieuwe koppeling, versnellingsbak én uitlaatsysteem heeft deze niet alleen meer koppel onderin maar ook véél meer koppel in het middengebied. Door een verandering in het smeersyteem krijgt het 449 cc motorblok een optimale smering zonder enig invloed op het zwaartepunt en het gewicht van de YZF450R
scheelt mijn een hoop type
Zijn er anders nog veranderingen buiten dat hij verbreed is?[/quote
Als je dacht dat het concurrende YFZ450 2008 model niet te overtreffen was, dan ken je Yamaha nog niet: Ontmoet de nieuwe race-klare 2009 YFZ405R! Totaal oncompromisloze technieken zorgen ervoor dat deze Competitie ATV niet te verslaan is, vanaf de eerste meters heeft deze ATV meteen al een winnaarsdrift.
Het 5 kleppen DOHC vloeistof gekoelde 449 cc ééncilinder motorblok is strategisch geplaatst in het nieuwe extreem sterk, maar lichtgewichte chassis van aluminium en staal, voor een ideaal zwaartepunt. Dit zorgt voor concurrerende en sublieme rij-eigenschappen.
De YFZ450 verbeteren was voor de technischie van Yamaha een grote uitdaging. Kijkend naar de nieuwe YFZ450R is men daar ruimschoots in geslaagd. De YZF450R is niet alleen korter dan zijn succesvolle voortganger, maar heeft een veel grotere veerweg, een bredere spoorbreedte, en dankzij het doordachte design van de profielbanden geeft de nieuwe uitgebalanceerde YFZ450R nóg meer feedback aan de rijder. De nieuwe Wave remschijven zijn niet alleen extreem sterk, licht en slijtvast maar blijven onder alle omstandigheden optimaal funtioneren.
Uiteraard werd ook het ijzersterke onverwoestbare 449 cc motorblok onder handen genomen. Dankzij de 32-bit brandstofinjectie, een compleet nieuwe koppeling, versnellingsbak én uitlaatsysteem heeft deze niet alleen meer koppel onderin maar ook véél meer koppel in het middengebied. Door een verandering in het smeersyteem krijgt het 449 cc motorblok een optimale smering zonder enig invloed op het zwaartepunt en het gewicht van de YZF450R
scheelt mijn een hoop type
Zeer vette quad , het witte jasje staat hem zeer goed.
Fox evol dsc kashima, HGS +powerbomb, GPR Stuurdemper,Fasstflexx stuur RMZ blok,....
LTR-450 Rider
LTR-450 Rider
ja iedereen zijn smaak verschilt. ik vind rood wit ook mooi, en ja de kleur is maar een beetje belangrijk het belangrijkst is dat hij goed prestreert72_mrd schreef:Zeer vette quad , het witte jasje staat hem zeer goed.
maarja een mooie quad die knalt wat wil je meer
Fox evol dsc kashima, HGS +powerbomb, GPR Stuurdemper,Fasstflexx stuur RMZ blok,....
LTR-450 Rider
LTR-450 Rider
dat mijn Yoshimura nog had gepast maar die gaat niet passen72_mrd schreef:maarja een mooie quad die knalt wat wil je meer