Strengere aanpak crossen in natuurgebieden

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Re: Strengere aanpak crossen in natuurgebieden

Bericht door Charger69 »

.
Laatst gewijzigd door Charger69 op za 03 apr, 2010 09:14, 1 keer totaal gewijzigd.
libie
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door libie »

Iedereen heeft er problemen mee dat er steeds meer en meer controle komt en dat er steeds meer verbodstekens komen. Maar een tijdje geleden was ik bij de werkkern voor de opstart van codegroen, de vzw die werd opgestart voor de belangen te verdedigen van alle off-road gebruikers. Maar daar moest ik vaststellen dat er slechts 2 quadrijders telkens aanwezig waren op de vergaderingen dat was ikzelf en mijn broer. Conclusie is dat er geen vertegenwoordiging is van de quads.
Ik kom uit West-Vlaanderen en telkens heb ik de moeite gedaan om de verplaatsing te maken van 1u15 min, jammer genoeg voor niks. Bij deze wil ik nogmaals iets doen om iets op poten te zetten, maar zonder een massale medewerking van iedere quadrijder haalt het niets uit. Het is meer dan tijd dat iedereen eens wakker wordt en beseft dat het eigenlijk al 5 na 12 is.
Als iedereen blijft de kat uit de boom kijken dan kan iedereen een setje baanbanden kopen en elke dag op straat een toerke
doen rond de kerk. Leuk is anders denk ik. Dus wie heeft er ook interesse om zich in te spannen voor onze hobby ?
Laat maar komen uw mails kris.libbrecht@telenet.be
kebab007
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door kebab007 »

ik wordt er gek van je mag nergens meer rijden en mensen klagen over als je rond rijdt ook al hou je je gemakt :?
en er verdwijnen steeds meer banen en er komen er geen bij :cry:
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door JohnBeton »

in natuurgebieden mag men streng zijn vind ik.
Industriegebieden en landbouw wegen vind ik wel dat toegankelijk moeten/mogen zijn voor quads, maar natuurparken ed. daar vind ik het niet meer dan juist dat je daar niet mag crossen.
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

JohnBeton schreef:in natuurgebieden mag men streng zijn vind ik.
Industriegebieden en landbouw wegen vind ik wel dat toegankelijk moeten/mogen zijn voor quads, maar natuurparken ed. daar vind ik het niet meer dan juist dat je daar niet mag crossen.

mee eens ;)
wandelaars moeten ook hun hobby uitoefen wie ons , en daar zijn bossen enzo heel geschikt voor , maar jha landbouw wegen enzo , daar vind ik wel dat wij mogen rijden , voor onze uit te laten
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . :crossercool:

Suzuki my way of life Afbeelding

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Plaats reactie