Hallo,
ik ben 18 jaar en wil graag een raptor 700 SE kopen nieuw. kan er mij iemand zeggen hoeveel geld ik zal moeten neerleggen voor de verzekeringen, taksen, en al die verplichte dingen (Belgie)? is het mogelijk om met mijn B rijbewijs er mee te rijden op de openbare weg gwn standaard raptor 700 SE? wat is zijn vermogen is dit standaard altijd 15 kw? want ik heb al dingen gehoord dat dit meer is? en met meer mag ik dan niet rijden waarschijnlijk? en welke baanbanden gebruik ik heb het om alle seizoenen door te komen? ik wil gwn mijn raptor gebruiken om naar mijn werk te rijden enkel voor op de openbare weg. welke dingen ben ik best die ik verander zonder er onnodige kosten te doen?
Yamaha raptor 700 SE 2009
Yamaha raptor 700 SE 2009
Laatst gewijzigd door Stevens op ma 29 dec, 2008 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Yamaha raptor 700 SE 2009
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... a&start=30" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb het daar ook al gevraagd ( onderaan de pagina ) , kijk maar even .
Ik heb het daar ook al gevraagd ( onderaan de pagina ) , kijk maar even .

Wat houd het onderhoud van deze raptor in? is het doenbaar om dit zelf te doen of is er speciale kennis nodig om dit tot een goed einde te brengen?
- Danny
- Quadrider

Ik ken totaal niks van motors of de mechanica af van een raptor en ik onderhoud hem ook zelf hoor. Olie vervangen en luchtfilter zuivermaken en af en toe de a-armkes smeren. Is allemaal gemakkelijk
2008 Can am outlander 800 max