Yannick's new Mean Green Machine...
Re: Yannick's Blue Rappy 700
hoe zit da met die foto's!!!!
-
- Quadrider
Kon het toch nie laten, de foto's zijn wel met gsm getrokken, maar zal nog wel betere posten
voor:
na:
Laat maar weten wat jullie ervan vinden
Grtzzz
voor:
na:
Laat maar weten wat jullie ervan vinden
Grtzzz
ziet er veel beter uit!
en natuurlijk op den bak cristal
Lekker! Echhhhh lekker!
Ziet er echt goed uit !
-
- Quadrider
Inderdaadairwolf schreef:ziet er veel beter uit!
Hoewel ik véééél liever Jupiler heb
Thx allemaal
-
- Quadverslaafde
Ziet er heel goed uit yannick
-
- Quadrider
Voila, ik heb wat fatsoenlijke foto's kunnen maken
Vooraleerst dacht ik om eens een foto te plaatsen hoe hij er 3 jaar geleden bij stond
Zo staat hij er nu bij
Het zadeltje
De nieuwe achteras
Tenslotte aan iedereen prettige feestdagen gewenst
Grtzzzz
Vooraleerst dacht ik om eens een foto te plaatsen hoe hij er 3 jaar geleden bij stond
Zo staat hij er nu bij
Het zadeltje
De nieuwe achteras
Tenslotte aan iedereen prettige feestdagen gewenst
Grtzzzz
ferme quad geworden .mooi zadel by the way
echt zalig yannick!!
-
- Quadrider
Yo iedereen, heb een klein vraagske.
Ik zou graag andere armen plaatsen, maar is dit mogelijk met de veren die ik nu heb opstaan???
Ik denk dat hij dan wat TE laag gaat komen, en beton schrapen is ook maar niks hè
Dan zou ik ook willen weten of mijn originele veren met KW's wel gaan passen op die armen? En gaat hij dan even laag liggen of toch nog een stukje hoger komen?
Alvast bedankt,
Grtzzz...
Ik zou graag andere armen plaatsen, maar is dit mogelijk met de veren die ik nu heb opstaan???
Ik denk dat hij dan wat TE laag gaat komen, en beton schrapen is ook maar niks hè
Dan zou ik ook willen weten of mijn originele veren met KW's wel gaan passen op die armen? En gaat hij dan even laag liggen of toch nog een stukje hoger komen?
Alvast bedankt,
Grtzzz...
Da hangt af van de bevestigingpunten op uw a-armen.
Als die op dezelfde plaatsen komen als dat nu het geval is, zal het wel gaan en komt uw quad gewoon bredere te staan.
Als ge van de bevestigingspunten op uw frame loodrecht naar beneden gaat tot uw onderste a-arm, ge meet die afstand.
Dan meet ge afstand van daar tot aan het bevestigingpunt van de veer op de onderste a-arm.
Dan kun ge met de stelling van pythagoras ongeveer bepalen hoe lang de veer moet zijn om mooi horizontaal te liggen.
Als die op dezelfde plaatsen komen als dat nu het geval is, zal het wel gaan en komt uw quad gewoon bredere te staan.
Als ge van de bevestigingspunten op uw frame loodrecht naar beneden gaat tot uw onderste a-arm, ge meet die afstand.
Dan meet ge afstand van daar tot aan het bevestigingpunt van de veer op de onderste a-arm.
Dan kun ge met de stelling van pythagoras ongeveer bepalen hoe lang de veer moet zijn om mooi horizontaal te liggen.
Hé Yannick gewoon een super vette quad
ich hoop oech in sin truin eens tegen te komen dan goan ve op de merk ene drinken
ich hoop oech in sin truin eens tegen te komen dan goan ve op de merk ene drinken
Kymco MXU 250
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
er zijn a-arme, die dezelfde steunen hebben dan de jouwe
enkel met longtravel moet je oppassen die steunen staan soms onderaan
als je er wil kopen kan je aan de verkoper vragen om de afstand tussen de steun en je arm bevestiging te meten dan weet je of dat overeen komt
enkel met longtravel moet je oppassen die steunen staan soms onderaan
als je er wil kopen kan je aan de verkoper vragen om de afstand tussen de steun en je arm bevestiging te meten dan weet je of dat overeen komt
-
- Quadrider
Awel, da's goeie, ge houdt me maar tegen als ge me ziet.nijsluc schreef:Hé Yannick gewoon een super vette quad
@vdm88 & Airwolf, merci voor de tips, nu weet ik ongeveer hoe en waar ik op moet letten.
Grtzzz