bandendruk zand

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Léon
Quadrunner
Quadrunner

Re: bandendruk zand

Bericht door Léon »

dieseltank schreef:leon, daar heb je wel gelijk in ja, met smal hoog bande moet je idd harder...
maar ik denk dat we het hier over breed laag hebbe?
ik zij ook al eerder, mijn standaard "balon" banden van mn blaster staan op 0.5 ik kan hier fijn meer crosse vind ik :)
klopt helemaal :oops:
****^*****YFZ-450-R-2009*****^*****
s.michiel
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door s.michiel »

heb ooit met 0.1 in de zand gereden met standaard wielen had heel veel grip maar moest echt oppassen in bochten en springberge, maar vindt op met maxis RZR toch 0.3 in de zand het beste
quadpower#89
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door quadpower#89 »

s.michiel schreef:heb ooit met 0.1 in de zand gereden met standaard wielen had heel veel grip maar moest echt oppassen in bochten en springberge, maar vindt op met maxis RZR toch 0.3 in de zand het beste
euh ik weet niet hoe jij dit doet, maar ik durf er mijn hoofd op verwedden dat als ik 0.1 bar zet op mijn achterwielen dat ik deze zeker van de velg rijd.

bedoel jij 0.1 bar en 0.3 bar of reken je in een andere schaal? kan bijna niet anders.
Léon
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Léon »

quadpower#89 schreef:
s.michiel schreef:heb ooit met 0.1 in de zand gereden met standaard wielen had heel veel grip maar moest echt oppassen in bochten en springberge, maar vindt op met maxis RZR toch 0.3 in de zand het beste
euh ik weet niet hoe jij dit doet, maar ik durf er mijn hoofd op verwedden dat als ik 0.1 bar zet op mijn achterwielen dat ik deze zeker van de velg rijd.

bedoel jij 0.1 bar en 0.3 bar of reken je in een andere schaal? kan bijna niet anders.
Ja dat heb ik ook eens geprobeerd maar door de eerste bocht en ik kon mijn banden er weer opleggen, dan draai je hem meteen van de velg af :wink:
****^*****YFZ-450-R-2009*****^*****
Plaats reactie