aanschaffen quad? help me!

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Randy Yamaha
Quadrunner
Quadrunner

Re: aanschaffen quad? help me!

Bericht door Randy Yamaha »

tjeuten_dude schreef:
quad-racerrr schreef:alles
Ah ok! Maar voor sommige heb je moto rijbewijs nodig heb ik horen zeggen... klopt dit dan niet?

x
Licht eraan hoe die is ingeschreven , in nederland zijn vaak modellen ouder dan 6 of 7 jaar op een motor rijbewijs geen apk en gezeik
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

Randy Yamaha schreef:
tjeuten_dude schreef:
quad-racerrr schreef:alles
Ah ok! Maar voor sommige heb je moto rijbewijs nodig heb ik horen zeggen... klopt dit dan niet?

x
Licht eraan hoe die is ingeschreven , in nederland zijn vaak modellen ouder dan 6 of 7 jaar op een motor rijbewijs geen apk en gezeik
wij rijden de quad met auto rijbenwijs , en hier in NL hoeven wij niet op APK omdat hij onder de 500 kilo weegt ;) , hebben ze ons gezecht .
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . :crossercool:

Suzuki my way of life Afbeelding

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

idd :) ook auto. Alles eigenlijk....
en geen apk of wat dan ook :)
tjeuten_dude
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door tjeuten_dude »

Hallo, weet iemand waarvoor 2takt en 4takt het beste zijn? En hoe kan je weten of de quad geschikt is voor 2? de meeste sportquads niet zkr?
grtz
tjeuten_dude
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door tjeuten_dude »

Is een suzuki ltz400 onderhoudsgevoelig? Bij hoeveel km zou hij zo goed als versleten zijn?
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

tjeuten_dude schreef:Is een suzuki ltz400 onderhoudsgevoelig? Bij hoeveel km zou hij zo goed als versleten zijn?
Als je hem goed onderhoud zal hij niet verslijten.
Zelfde met een auto. De meeste rijden hem gewoon om. Maar wanneer je alles steeds netjes op tijd vervangt kan een wagen nog wel 100 jaar mee gaan.

Zelfde met een quad. Als jij zorgt dat je tijdig onderdelen in het blok laat vervangen. En je frame enz netjes houd en optijd de bussen vervangt gaat die quad je hele leven mee.

Meestal is alleen de vraag. Wil jij daar je geld wel in steken. Of meestal wordt die een aantal jaar gebruikt en daarna een nieuwe gekocht. ( zoals bij auto's ) Het licht er gewoon aan hoe je met je voertuig om gaat. De meeste auto's worden weg gedaan tegen dump prijzen bij de 200.000/250.000 KM ( en dan is er meestal nog niks mis mee ) Een andere koopt die wagen voor een leuk bedrag ( mits rijdend en zogoed als geen roest op zit ). Laat bij 300.000 KM even de motor na kijken. Eventueel het een en ander verwisselen en dan kan die wagen weer vooruit naar de 500.000 km.

Ik bedoel maar dat het geheel aan je zelf ligt.
libie
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door libie »

Hallo, heb ik iets gemist ? Ik dacht te hebben gelezen dat het voor vrije tijdsgebruik was en liefst geen crossquad.
Alles wat jullie voorstellen zijn crossquads.
Bij mijn inzien is geen crossquad een utility, indien je over een budget van 5000 euro beschikt dan zou ik er toch 600 extra bij rekenen en dan koop je een nieuwe CF500.
Koen Berendsen
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Koen Berendsen »

Cross moddellen moet je eigen sport modellen noemen. Sport is sportiever. Ullitry is meer werk.

Je koopt ook een sportauto maar hij moet gewoon op de openbare weg rijden. Of wil je een race auto die op het circuit moet presteren?

Ik denk dat je het beste een 400 suzuki kunt kopen. Groot is niet altijd fijn als je op kleine parcoursen rijdt of land/bosweggetjes. suzuki is kleiner en dus wat wendbaarder. En qua vermogen maakt het niet veel uit aangezien je toch niet op de weg rijdt (dan is 660 iets rustiger).

Dus ik zeg suzuki 400! PF misschien een polaris predator van 500cc. Ook zeer sportief quadje en Polaris is ook een goed merk. Is ook best cool als je een quad hebt die nog niet iedereen heeft:P
YAMAHA BREEZE 125cc
adlyRocky
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door adlyRocky »

Predator is even snel sneller als raptor 700 is dus niet met een 660 te vergelijken die 10 pk minder heeft.
Linhai 260 Black Forest Edition and Polaris Predator 500
Plaats reactie