ik zoek een mooie geheele nerbar for me Adly rs50 , de standard nervbar die ik er nu op heb , zitte met 4 bouten aan het frame vast (2 aan elke kant) en de water bescherming (sorry weet niet hoe dat heet) zitten geschroeft aan de kappen.. ik hoop dat jullie me begrijpen me bedrag is tot 250 euro of ietsie meer als ze eght mooi zijn. alle informatie is welcome
Vriendelijke Groeten
Zack , Adly rijder
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
Ja man zulke zoek ik , wauw bedankt man eght je bent een held, ik ga gelijk morgen bellen naar W-Lies , maar een vraagje nog wat is de prijs? up ik weet het all
ik heb een nervbar met hielbeschermers gevonden op QuadOnderdelen.nl maar er staat ook for adly 50cc maar ik heb emailtje gestuurdt als het ook for de Adly RS 50 is omdat er een paar 50cc types zijn , ik hoor het well maar alvast bedankt mannen nu op zoek naar een Mobiel houder for de quad
Nou ik heb tomtom op me mobiel (Sony Ericcson x1 ) en daar mee neem ik de opties (neem nooit de snelweg) en dan kan ik gewoon me tomtom gebruiken op me stuur. ik heb er een paar op internet gezien maar zijn allemaal uitverkoght eght zonde , maar ja anders moet ik er zelf een maaken.