hallo hallo allen
Heb na lange tijd besloten om mij ook een quad aan te schaffen heb dit bij deze gedaan.
Een yamaha raptor 350 grijs met rood.Nu heb ik ook een vraag is er een manier een originele uitlaat wat luider te maken (demperwol uithalen of andere)? Hoop dat ik er leuke momenten kan mee beleven en toffe mensen in de wereld kan leren kennen!
nieuw hier
nieuw hier
Laatst gewijzigd door Miguel op do 09 apr, 2009 10:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: nieuw hier
aller eerst welkom op het forum 
Over de demper. ik zou het niet aanraden om hier zelf mee te gaan klote. Koop dat een nieuwe demper ( lijn )
Want niet alle mensen zijn dol op het geluid
Over de demper. ik zou het niet aanraden om hier zelf mee te gaan klote. Koop dat een nieuwe demper ( lijn )
Want niet alle mensen zijn dol op het geluid
haal je spark arestor uit je demper dan gaat hij al iets volwasener klinken
de beste oplossing is, om er een nieuwe demper vr te kopen, hoeft nog geen hele lijn te zijnMiguel schreef:hallo hallo allen
Heb na lange tijd besloten om mij ook een quad aan te schaffen heb dit bij deze gedaan.
Een yamaha raptor 350 grijs met rood.Nu heb ik ook een vraag is er een manier een originele uitlaat wat luider te maken (demperwol uithalen of andere)? Hoop dat ik er leuke momenten kan mee beleven en toffe mensen in de wereld kan leren kennen!
GO with THE flow