ik was gisteren aan het rijden met mijn bashan op een weiland en toen op de helft kreeg ik een tik geluid in zijn derde en vierde versnelling (leek uit het blok of de versnellingsbak te komen), ik dacht eigenlijk van maak mijn rondje af en kijk dan wat er is maar voordat ik terug was, was mijn quad af geslagen terwijl ik nog vol in zijn 4 reed. nogal raar volgens mij
probleempje met bashan
- hardcorechaam
- Quadracer

- Contacteer:
probleempje met bashan
heey mensen,
ik was gisteren aan het rijden met mijn bashan op een weiland en toen op de helft kreeg ik een tik geluid in zijn derde en vierde versnelling (leek uit het blok of de versnellingsbak te komen), ik dacht eigenlijk van maak mijn rondje af en kijk dan wat er is maar voordat ik terug was, was mijn quad af geslagen terwijl ik nog vol in zijn 4 reed. nogal raar volgens mij
en daarna is hij niet meer te starten. ik ga al van het ergste uit maar heeft iemand dit ooit eerder gehad?
- hardcorechaam
- Quadracer

- Contacteer:
Re: probleempje met bashan
ik heb al een stuk metaal gevonden dat uit het beschermkapje van de ketting is geslagen. hopelijk was dat het. maar ik wacht de testrit van morge nog even af 
mooi dat je het hebt gevonden
hoop voor je dat het opgelost kan worden
maar even off-topic dit bedoel ik ernu mee he je bashan was toch net zo goed als een yamaha?
maarja nu weer on-topic
wat lag er precies in
maar even off-topic dit bedoel ik ernu mee he je bashan was toch net zo goed als een yamaha?
maarja nu weer on-topic
wat lag er precies in
Mijn extra grote KittyCat
- hardcorechaam
- Quadracer

- Contacteer:
een stukjes van het beschermkapje (metaal) maar kep al weer het volgende probleem. maar dat maakt niet uit want sleutelen blijft een leuke hobbyAdlyRS schreef:mooi dat je het hebt gevonden
maarja nu weer on-topic
wat lag er precies in