Toerenteller
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Toerenteller
Voila, na veel geklungel met de CDI van men honda..... werkt hij eindelijk
Voor de mensen met interesse, Blauwe kabel van de CDI moet op de groene kabel van de teller.
Bruin & zwart naar de (-) van je batterij
Rood & oranje naar je contact (+)
Nu kan ik eindelijk zien op hoeveel toeren ik eigenlijk schakel
p.s. QUAD IS NIET GEWASSEN
Voor de mensen met interesse, Blauwe kabel van de CDI moet op de groene kabel van de teller.
Bruin & zwart naar de (-) van je batterij
Rood & oranje naar je contact (+)
Nu kan ik eindelijk zien op hoeveel toeren ik eigenlijk schakel
p.s. QUAD IS NIET GEWASSEN
BMW K1200Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Een 16tand erop en dan nog maar 110?? Vind ik maar langzaam hoor....ik reed met mijn Honda de Blaster toch echt radicaal verloren hoor, haalt echt wel 120! (met 15tand=standaard)El Timbo schreef:Neeje, 16T dacht ik. Met men bearclaws 120kmh
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Ik begrijp eigenlijk niet waarom iedereen nu plots een toerenteller wil. Ik zie daar eigenlijk totaal geen nut in. Je voelt toch gewoon aan wanneer je moet schakelen ? Idem in een wagen, kijk ik nooit naar, enkel misschien met de aanhangwagen in het berop rijden om een vitesse af te komen maar anders nooit. Binnenkort ook verleden tijd want ga over naar automatic !
Verloren geld voor mij dus. Maar ieder zijn mening.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
- Rocky
- Quadrider
- Contacteer:
In de auto kijk ik meer op de toerenteller omdat ik weet dat het max koppel rond de 4000 rpm ligt.No Limit YFZ schreef:Ik begrijp eigenlijk niet waarom iedereen nu plots een toerenteller wil. Ik zie daar eigenlijk totaal geen nut in. Je voelt toch gewoon aan wanneer je moet schakelen ? Idem in een wagen, kijk ik nooit naar, enkel misschien met de aanhangwagen in het berop rijden om een vitesse af te komen maar anders nooit. Binnenkort ook verleden tijd want ga over naar automatic !
Dus even doortrekken tot 5 à 6000 toeren en dan schakelen, dan valt ie net op 4000 toeren terug, en dan trekt ie weer ......
<-Kawasaki Brute Force 750 4x4i Silver '06->
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Voila, dat is gesproken voor een toekomstige automaat rijder..... En als je 60 bent een Mercedes zeker ?No Limit YFZ schreef:Ik begrijp eigenlijk niet waarom iedereen nu plots een toerenteller wil. Ik zie daar eigenlijk totaal geen nut in. Je voelt toch gewoon aan wanneer je moet schakelen ? Idem in een wagen, kijk ik nooit naar, enkel misschien met de aanhangwagen in het berop rijden om een vitesse af te komen maar anders nooit. Binnenkort ook verleden tijd want ga over naar automatic !
grapje hoor.
Ik rij altijd op men toerenteller....In de wagen, met of zonder aanhanger, altijd toerenteller bekijken. Ik hou er gewoon van.....
En het is niet omdat 'iedereen' er 1 heeft dat ik het ook wil. Ik wou dat al lang, maar ben niet technisch op dat gebied wat me altijd al tegen hielt.
Vroeger had ik een Golf zonder toerenteller, ben speciaal een cockpit van een GTI gaan zoeken om een tellerke te hebben...
Ieder zijn smaak zou ik zeggen. En dat respecteer je
BMW K1200Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr