quadbeveiliging in garage
-
- Quad Master
- Contacteer:
Re: quadbeveiliging in garage
ben noch steeds aan het wachten tot ze men ktm komen halen
kan men boerboel en bullterriertje ook eens crossen
kan men boerboel en bullterriertje ook eens crossen
-
- Easy Quadrider
Ik kom vanmiddag wel ff proberen, dan zit ik toch in de buurt...
Livin' On The Edge Is A Way Of Life...
Yamaha Raptor 700 SE 2008 Yamaha Raptor 660 2005 Honda TRX400ex 2000 KTM 525XC ---> Ride It, Like Ya Stole It!
To Do List: Buy a CAN AM RENEGADE 1000XXC
Yamaha Raptor 700 SE 2008 Yamaha Raptor 660 2005 Honda TRX400ex 2000 KTM 525XC ---> Ride It, Like Ya Stole It!
To Do List: Buy a CAN AM RENEGADE 1000XXC
je laat een paar betonne platen gieten waarmee je een soort klein hokje maakt waar precies je quad in kan.. deze sluit je af met een extreem stevig slot of beveiligd slot en je hebt hem vast staan... en zo onopvallend mogelijk houden
(¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.-> It's just the need for speed <-.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯)
*-_YaMAhA BlAStEr_-*©
*-_YaMAhA BlAStEr_-*©
allemaal wel leuk en aardig maar denk erom:
"een ketting is zo sterk als de zwakste schakel"
oftewel: Je kunt wel een supermodern slot en een alarm erop zetten, maar zit het hele geval vast met 1 schroef aan de muur dan houd het echt op...
Hoe dan ook overal is een zwak punt en inbrekers weten echt wel waar en hoe ze dit moeten doen.
bijvoorbeeld:
Camera? Nou en... bivak muts en klaar...
Loeihard alarm? Wie kijkt tegenwoordig nog op als er een autoalarm af gaat. niemand dus.
Groeten!
"een ketting is zo sterk als de zwakste schakel"
oftewel: Je kunt wel een supermodern slot en een alarm erop zetten, maar zit het hele geval vast met 1 schroef aan de muur dan houd het echt op...
Hoe dan ook overal is een zwak punt en inbrekers weten echt wel waar en hoe ze dit moeten doen.
bijvoorbeeld:
Camera? Nou en... bivak muts en klaar...
Loeihard alarm? Wie kijkt tegenwoordig nog op als er een autoalarm af gaat. niemand dus.
Groeten!
Groetjes thuis!
-
- Quad Expert
Dan wordt je tenminste wel wakker als ze langs komen... en kom je er niet achter als ze al buiten schot afstand zijn...boss Adly schreef:
Groeten!
No Can't Do!
Hoe meer beveiliging je plaatst, des te groter is de schade die ze aanrichten.
Als ze iets willen (maakt niet uit wat) nemen ze het toch mee.
Al was het met de revolver tot in uw slaapkamer. Een buurtbewoner ooit meegemaakt.
Nieuwe mercedes gekocht. Kwamen hem rusitg wakker maken en vriendelijk vragen achter de sleutels.
Wat kan je nog doen als ze met ne 9mm voor uw neus staan??? Bedoel maar...
Als ze iets willen (maakt niet uit wat) nemen ze het toch mee.
Al was het met de revolver tot in uw slaapkamer. Een buurtbewoner ooit meegemaakt.
Nieuwe mercedes gekocht. Kwamen hem rusitg wakker maken en vriendelijk vragen achter de sleutels.
Wat kan je nog doen als ze met ne 9mm voor uw neus staan??? Bedoel maar...
Yamaha Raptor660
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
ardkapteijn schreef:Dan wordt je tenminste wel wakker als ze langs komen... en kom je er niet achter als ze al buiten schot afstand zijn...boss Adly schreef:
Groeten!
zet je geit naast de quad lol dan bokt die geit hem wel eens aan de kant en dan gooi je de quad nog onder het stroo of hooibalen er langsop stapelen rond , wie normaal en daar je quad in zetten dan is die ook weg dan zie je hem niet neem niet aan dat een inbreker alle hooibaalen gaat naa zoeken
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
-
- Quad Expert
Me geit ook boven op zolder zetten, kan die ze weer naar beneden beuken.sjmallie94 schreef:ardkapteijn schreef:Dan wordt je tenminste wel wakker als ze langs komen... en kom je er niet achter als ze al buiten schot afstand zijn...boss Adly schreef: Loeihard alarm? Wie kijkt tegenwoordig nog op als er een autoalarm af gaat. niemand dus.
Groeten!
zet je geit naast de quad P lol dan bokt die geit hem wel eens aan de kant en dan gooi je de quad nog onder het stroo of hooibalen er langsop stapelen rond , wie normaal en daar je quad in zetten :idea dan is die ook weg dan zie je hem niet neem niet aan dat een inbreker alle hooibaalen gaat naa zoeken
haha, is een idee, maar dan wel een hok maken van die grote strobalen, die een 500 kg stuk wegen..
No Can't Do!
-
- Quad Expert
- Contacteer:
sneller als hem zijn ..petit.123 schreef: Wat kan je nog doen als ze met ne 9mm voor uw neus staan??? Bedoel maar...
kk hard die 9mm uit zn hand slaan en vol tegen zn kop aan, pak dan die 9mm en bedrijg hem
maar vaak komen ze met een paar man en word dat zeeer lastig...
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
Als ze iets echt willen jatten dan gebeurt dat ook , maar je kunt het voor de eenvoudige inbrekers wel lastig maken. Het beste is volgens mij nog altijd om een hond te hebben, daar zijn de meeste inbrekers wel bang voor
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
Klinkt allemaal mooi hé
Ik heb ooit het recht in eigen handen genomen maar dat heeft mij een voorwaardelijke celstraf gekost + een som geld.
Dader (dief) ging vrijuit.
Ik kan hier niet verder over uitwijden , wil hier geen problemen meer mee krijgen.
Ik weet wel wat ik de volgende keer doe !
Ik heb ooit het recht in eigen handen genomen maar dat heeft mij een voorwaardelijke celstraf gekost + een som geld.
Ik kan hier niet verder over uitwijden , wil hier geen problemen meer mee krijgen.
Kymco MXU 250
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
-
- Quad Expert
Um gelijk in een bak met ongebluste kalk leggen?nijsluc schreef:Klinkt allemaal mooi hé
No Can't Do!