Dit staat er op het lijstje tot nu toe:
-Verbreden
Door middel van a-armen van de "Moto". Deze zijn zeer sterk, gemaakt van chromoly, en ook moeilijk aan te komen, slechts 170 sets van gemaakt. Deze a-armen verbeteren ook de stuur eigenschappen, minder zenuwachtig. Achter spoorverbreders.
-Verlagen
Door middel van Ohlins voorschokbrekers van een "standaard" Cannondale, als deze op "Moto" a-armen geplaatst worden komt de quad laag te staan. De maximale ingeveerde lengte van deze schokbrekers is hetzelfde als die van de Moto schokbrekers, dus ik verwacht geen problemen m.b.t. het raken van de grond. Achter een korte Ohlins schokbreker.
-Banden/velgen
ITP SS112 velgen met Artrax banden, 18" voor en achter.
-Rode neon
Ik heb rode neon slangen besteld, 4,5 meter in totaal, ik zie wel wat ik er van maak
-Motorisch
Helemaal standaard LC4 640 blok met Keihin FCR41MX en Tuning uitlaat van KTM met een FMF eind demper. Misschien in de toekomst een Stage1 nokkenas.
Update 23-08-2009
Vandaag met de quad een ritje gemaakt. Hij stuurt echt heerlijk, heel relaxt en soepel. Zeer stabiel op hoge snelheid, heb al 115km/h gereden volgens de Vapor. Blok maakt 4000 toeren @ 80 km/h, echt super.
Enige probleem is dat de koppeling gaar is, moeten nieuwe platen en misschien ook sterkere veren in. Hij trekt em finaal door de koppeling heen als je volgas geeft.
Update 4-09-2009
Vandaag de ITP SS112 velgen met Artrax Fastrax banden erop gezet. Heb er ff paar keer mee rond gereden tot 100 km/h, rijden echt super, totaal geen trillingen in het stuur, heerlijk in de bochten.
Hier de foto's:
Moto a-armen, rood gespoten, komen uiteraard nieuwe fusee kogels in.

Spindles, ook rood.

Keihin FCR41MX, met wat rode accenten en K&N powerfilter.

Motorblok, paar rode accenten.

Voorophanging.

Op de wielen.


16/36 tandwiel verhouding met CZ x-ring ketting.


Bijna klaar.

Zo goed als klaar.










