Bodemvrijheid?
Re: Bodemvrijheid?
Heel langzaam lijkt het erop dat de quad over een aantal weken op kenteken staat
Ik heb al speciale brede a-armen en ohlins schokbrekers om de quad laag te krijgen. Ik ga de quad niet al te laag zetten ivm met het stunten over drempels en stoepranden
Ik heb al speciale brede a-armen en ohlins schokbrekers om de quad laag te krijgen. Ik ga de quad niet al te laag zetten ivm met het stunten over drempels en stoepranden
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
ik ben benieuwd om hem te zien in verlaagde toestand!
Ik zal binnenkort wat foto's maken en ff een topic maken bij tuning projecten.
Heb alles uit elkaar liggen nu. A-armen al gespoten, bijna alle onderdelen al besteld/binnen. Blok ff nakijken en dan alles weer netjes opbouwen.
Heb alles uit elkaar liggen nu. A-armen al gespoten, bijna alle onderdelen al besteld/binnen. Blok ff nakijken en dan alles weer netjes opbouwen.
ah das goed!!
- hardcorechaam
- Quadracer
- Contacteer:
ik had op het forum gezien: zo laag tot dat er een pakje sigareten onder past. dat was een of andere maar 5,33 ofzo en dan kon je nog vol gas over een normale drempel. kep het ergens gelezen maar waar? no idea.
Bij die van kevin is dat.
Maar denk maar dat het de grond toch wel eens kust
Maar denk maar dat het de grond toch wel eens kust
- hardcorechaam
- Quadracer
- Contacteer:
ach joh leuk vonk effect
-
- Quadverslaafde
Dat was idd vroeger die foto's met de pakjes sigaretten. Toen hij nog op zijn Kw veren stond en dus hoger lag.
Nu gaat nog niet eens de helft van het pakje eronder want hij ligt nu op 3cm van moeder aarde.
En moet zeggen rijd heel fijn , nu ja hij kan altijd wel eens raken , maar daarom hangt er die skidplate onder. Beter die dan mijn kader.
Nu gaat nog niet eens de helft van het pakje eronder want hij ligt nu op 3cm van moeder aarde.
En moet zeggen rijd heel fijn , nu ja hij kan altijd wel eens raken , maar daarom hangt er die skidplate onder. Beter die dan mijn kader.
- hardcorechaam
- Quadracer
- Contacteer:
drie fucking centimer hijs gekKEVIN-RAPTOR #6 schreef:Dat was idd vroeger die foto's met de pakjes sigaretten. Toen hij nog op zijn Kw veren stond en dus hoger lag.
beter je skidplate idd
-
- Quadverslaafde
Ja moet toch kunnen , waarom ook niet. Zot zijn doet geen pijn.
Ik zet die van mij toch eerst ff wat hoger dan 3cm Er zijn hier heeeeel veel drempels in de omgeving en niet van die kinderachtige ook. Er liggen er een paar die ik stapvoets moet nemen met de auto
- hardcorechaam
- Quadracer
- Contacteer:
zou wel bot zijn dat je je quad zo laag maakt dat je skateboard-wieltjes in je skidplates moet maken dan ben je echt low
Afstand tussen skidplate en bodem is 15cm op dit moment. Er komen nog wel kleinere banden op, dus komt nog ietsjes lager.
Op dit moment heb ik 9cm tussen de bodemplaat en het wegdek, zonder dat ik erop zit tot nu toe geen problemen met drempels.
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
mwa met een quad kun je altijd de drempels wat ruimer nemen he
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!