Top Gear: Is Schumachger "The Stig"?

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
Plaats reactie
Koen Berendsen
Quadrunner
Quadrunner

Top Gear: Is Schumachger "The Stig"?

Bericht door Koen Berendsen »

http://www.telegraaf.nl/autotelegraaf/4 ... tml?p=22,1" onclick="window.open(this.href);return false;
Jullie zullen het vast wel ergens gehoord/gelezen hebben. Gisteren hefet "The Stig" zijn helm afgedaan en het bleek Schumacher te zijn.

Persoonlijk geloof ik het niet, Volgens de reacties zijn er maar 30 Farari's gebouwt waarvan één zwarte en die is van Schumacher zelf. Maar toch wel een leuk TV-programma. Maar Schumacher vraagt in 1 jaar denk ik meer salararis dan Clrackson, May en Harmount samen.
YAMAHA BREEZE 125cc
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Re: Top Gear: Is Schumachger "The Stig"?

Bericht door airwolf »

ik geloof het ook niet
ik heb enkele afleveringen gezien en volgens mij is het onmogelijk dat het schumaker is
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

http://www.youtube.com/watch?v=ifrtlC4NTys" onclick="window.open(this.href);return false; wouw net een topic openen :P en normaal is schumacher geen stil type hoor >< heeft altijd wel wat te babbelen :P
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . :crossercool:

Suzuki my way of life Afbeelding

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

Lijkt me toch allemaal teveel op een publiciteits stunt van Top Gear. Ik kan me moeilijk voorstellen dat terwijl Schumacher onder contract lag bij Ferarri, deze ook nog zou gaan toelaten dat hij voor Top Gear zou werken.

Ik kan mis zijn maar ik geloof er niets van. Een tijdje geleden is er al een hele opschudding geweest rond de identiteit vanThe Stig, en dan nu ineens dit.
Toen was er ook reeds een groot vermoeden rond dit figuur en heeft men in alle talen ontkend en alles afgewimpeld. Het ging toen dacht ik zelfs zover dat The Stig ineens in een zwarte outfit ging verder doen om zodanig het mysterie rond The Stig levende te houden, en nu zou men zomaar ineens zijn identiteit prijsgeven.

Maar zoals ik al zei ik kan het allemaal mis hebben hé :bier:
steve
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door steve »

zal indd wel een publiciteitsstunt zijn geweest :D
Afbeelding

Voor De mooiste en coolste stickersets CHECK

http://www.swracing.nl

Ook hier op het forum info bij onderstaande
Advertenties en Aanbiedingen (ENKEL VOOR SPONSORS) en dan stickersets

Kijk ook eens bij

www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
Jazzy
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Jazzy »

Charger69 schreef:Toen was er ook reeds een groot vermoeden rond dit figuur en heeft men in alle talen ontkend en alles afgewimpeld. Het ging toen dacht ik zelfs zover dat The Stig ineens in een zwarte outfit ging verder doen om zodanig het mysterie rond The Stig levende te houden, en nu zou men zomaar ineens zijn identiteit prijsgeven.
Andersom, de eerste Stig had een zwarte outfit. Toen hij zijn biografie schreef en bekend maakte dat hij de Stig was is hij vervangen door de nieuwe Stig, die nu een wit pak kreeg.

En nee, natuurlijk is Michael Schumacher niet de echte Stig. Wie de Stig ook is, die werkt een aantal dagen per week voor de BBC en doet dan wat rondjes op dat oude vliegveld waar ze het programma opnemen. Zal waarschijnlijk een oud-coureur zijn, in ieder geval niet iemand die een heel druk leven heeft met andere activiteiten over de hele wereld.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'

Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Koen Berendsen
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Koen Berendsen »

The Stig is wel het best bewaarde geheim in de TV wereld.
Volgens mij is the Stig gewoon iedere keer iemand anders. De ene keer een testrijder van Farrari (Schumacher) en andere keer een testrijder van een ander merk. En dan 1 stig met rijdkunsten die af en toe eens een rondje rijdt . Want ooit waren ze in Amerika en toen was er z'n dikke brazliaans achtige Stig.

Ook toen ze op sneeuwsooters eens van een schans afreden was het denk ik geen gewone stig. Als er ooit nog eens een Kawasaki KFX 700 in Top Gear moet worden getest kan ik The Stig wel zijn:P.
YAMAHA BREEZE 125cc
quadgirl82
Quadrider
Quadrider

Bericht door quadgirl82 »

Heeft er iemand de aflevering van vorige week gezien? (wss wel al een heruitzending) Clarkson en Hammon hebben sportquads uitgetest. Volgens hen het perfecte voertuig als je binnen het uur wilt dood gaan.
Ik doe dan toch blijkbaar iets verkeerd want na 2 jaar heb ik zelfs nog geen schrammetje. :lol: :lol:
My Raptor and me, love at first sight.
Noury
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Noury »

Idd was wel lache :p
sneller dan het licht , miljoenen km's/uur.. hahah
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

ik heb het nie gezien maar mijn collega vertelde het me
evdgoo0
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door evdgoo0 »

In mei 2008 waren ze aan het filmen in Zolder / Terlamen.
Blijkbaar zou een filmploeg van TV-Limburg The Stig gefilmd hebben zonder helm:
http://forums.finalgear.com/top-gear-sp ... 01/page-2/

Volgens dit forum is the Stig: Tim Schrick FROM DMotor

:D
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

kan hem niet zijn , zijn programmas kun je volgen op DMAX
waarom kan het hem niet zijn , toen op die serie dat de duitsen en de britte tegen elkaar aant spelen waren , toen moest the stig tegen tim schrik ;) word moeilijk dan :P
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . :crossercool:

Suzuki my way of life Afbeelding

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Plaats reactie