![Razz :P](./images/smilies/icon_tong.gif)
![Schater Lachen :lol:](./images/smilies/icon_schater.gif)
hij was te hard de bocht in geduikt , en door de rem hobbels remde de quad nog amper en toen ging het zoo van rol rol
maar hij zelf had gelukkig niks
![Heel Blij :D](./images/smilies/icon_lach.gif)
Dat beddoel ik ook! Ik werd ook een beetje kwaad als je leest dat sommige toc een beetje spotten en oordelen voor een ander.GzzTa schreef:in geval van sturen met 1 hand gaat die met handicap beter kunnen sturen met 1 hand dan als jullie dat proberen met 1 hand omdat deze persoon daarop ingesteld is.
Of iemand al dan niet iets kan weet je enkel door die persoon te laten testen (in sommige gevallen onder toezicht van ervaringsdeskundigen) of te laten oordelen door ervaringsdeskundigen.
Idd, een prothese is ideaal. Iemand van de mag quaders heeft ook maar één arm die hij goed kan gebruiken. Voor de andere heeft hij een prothese waarvan de hand is aangepast om perfect rond het handvat te passen. Waardoor hij dus WEL 2 armen heeft om te rijden.ardkapteijn schreef:Van het weekend geprobeerd met 2 handen te rijden... zelfs dat was niet succesvol![]()
Nee maar je kan grote quad niet vergelijken met 50cc quad. Ook al blijft het gevaarlijk zowel bij
zware als lichte quad. Een protese zou de beste oplossing zijn.
cd_BE schreef:Idd, een prothese is ideaal. Iemand van de mag quaders heeft ook maar één arm die hij goed kan gebruiken. Voor de andere heeft hij een prothese waarvan de hand is aangepast om perfect rond het handvat te passen. Waardoor hij dus WEL 2 armen heeft om te rijden.ardkapteijn schreef:Van het weekend geprobeerd met 2 handen te rijden... zelfs dat was niet succesvol![]()
Nee maar je kan grote quad niet vergelijken met 50cc quad. Ook al blijft het gevaarlijk zowel bij
zware als lichte quad. Een protese zou de beste oplossing zijn.
Hij was aanwezig op de T-day en heeft niet moeten onderdoen voor de rest. Als je het niet wist dat hij een prothese had zou je het nooit geweten hebben.
Ik had enorm respect voor hem dat hij het toch maar is komen doen. Petje af
Voila, nu weet je het ineens. Ik heb pas achteraf beseft dat ik je niets gezegd hebt.GzzTa schreef: Die mag quader ben ik
Nee ik was er dit jaar niet bij vorig jaar weldieseltank schreef:koen, was jij ook op quad day? met een grote aanhanger vol met quad's? buiten in dat pad geparkeerd?