nickname veranderen en topic verplaatsen
- technoflexer
- Quadrider
nickname veranderen en topic verplaatsen
hey.
kan er mij iemand zeggen wie ik juist moet contacteren van de mods, om mijn nickname te veraderen, en om mijn topic van mijn quad te verplaatsen naar het supermotard gedeelte.
grtn
kan er mij iemand zeggen wie ik juist moet contacteren van de mods, om mijn nickname te veraderen, en om mijn topic van mijn quad te verplaatsen naar het supermotard gedeelte.
grtn
yfz 450 ride it like you stole it
Re: nickname veranderen en topic verplaatsen
voor je nickname kan je best bij alfa zijn. hij kan dat wel voor jou regelen.
ovet welk topic gaat het?
grtz
grtz
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
- technoflexer
- Quadrider
Sebastien schreef:voor je nickname kan je best bij alfa zijn. hij kan dat wel voor jou regelen.
grtz
ok thnx. ff nog een vraag ivm het veranderen van mijn nick name, veranderd mijn naam dan ook automatisch mee in mijn onderstaand topic? zodat ik dat gewoon verder kan gebruiken?
dit is het topic wat ik graag verplaatst had naar het supermotard gedeelte.
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 42&t=27029" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja je naam veranderd in elk gepost topic
ik kan je topic niet verplaatsen, maar ik geef het door.
grtz
grtz
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
- technoflexer
- Quadrider
Sebastien schreef:Ja je naam veranderd in elk gepost topic
grtz
ok thnx ik ga dan nog ff een pm doen naar alfa voor het veranderen van mijn nick
is je naam intussen aangepast?
- technoflexer
- Quadrider
neen nog steeds niet, heb je mijn pm ontvangen?AlfA schreef:is je naam intussen aangepast?
stuur es effe opnieuw, box zat vol, zet er gewoon nieuwe gebruikersnaam in.
als je PM vestuurd hebt, 5min later is je naam aangepast, dan moet je wel even opnieuw inloggen, dus nieuwe gebruikersnaam en paswoord gebruiken dan
als je PM vestuurd hebt, 5min later is je naam aangepast, dan moet je wel even opnieuw inloggen, dus nieuwe gebruikersnaam en paswoord gebruiken dan
- technoflexer
- Quadrider