warrior met een suzuki gsxr 1000 160pk (volgens de boeken)
dit zou genoeg moetten zeggen den ik
wil niet zeggen dat ik het red
maar wil het zeker eens probeeren
in het ergste geval verlies ik
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
R1 blok van mij toen had 150 pk op de krukas en had nog wat aanpassingen. Open uitlaat, KN filter en dynokit bij Ruud Frederiks laten monteren. Dit geeft zeker een 15 pk winst, maar op de wielen op de autobank gaf het 130 pk.
Dit blok in een motorfiets op een motortestbank geeft weer meer pk's, omdat je 1 rol hoeft aan te drijven.
Moet binnenkort nog met de raptor op de bank en heeft ook 150 pk plus dezelfde aanpassingen. Kijken wat hier uitkomt op de wielen.
daar heb je helmaal gelijk in 160 op hetblok en volgens de boeken
wat er nog echt in zit is maar een manier om achter te komen
op de bank is wel de bedoeling deze winter en nog wat veranderen
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
mobydirk schreef:warrior met een suzuki gsxr 1000 160pk (volgens de boeken)
dit zou genoeg moetten zeggen den ik
wil niet zeggen dat ik het red
maar wil het zeker eens probeeren
in het ergste geval verlies ik
Ik maak wel een afspraakje voor je, geen probleem,this een bekende van me
en indd in het ergste geval verlies je, maar dat zien we dan wel weer
maken we meteen een mooi filmpje voor hier op het forum
Mooi dat er nog zijn die met vette ideetjes afkomen
Ik ben er ook uit: blok word deze winter volledig gedemonteerd, compressie verlaagd, enkele grotere turbo erop en geprepareerd tot 200+ pk's aan de wielen (maar alles met stuk en brok wegens de centjes natuurlijk), ben nu bezig met lockup te bestellen en het word dus een echt straightliner dragmachientje, hopelijk tegen dan dat ik ergens slicks kan vastkrijgen
Wild & Wicked Air is for coolin & boostin! Speed doesn't kill, mistakes do!
Ja ik wou eens kijken of dat ging zo'n dubbele turbo maar is allemaal een beetje omslachtig groot en lomp, en nu ik de turbo-fun geproeft heb wil ik er ook een wat ernstiger en degelijker draggerke van maken. Word wel nog eerst getest met lockup en een beetje meer turbodruk en zonder filters want deze zijn volgens mij ook te klein, daarna uit elkaar en van nul af aan met degelijke spullen en direkt mooi afgewerkt
Wild & Wicked Air is for coolin & boostin! Speed doesn't kill, mistakes do!
gareth schreef:Keer met ze alle afspreken op de maasvlakte, kijken wie de snelste heeft
Begin binnenkort ook weer een project, maar die word niet zo snel.
ik ben altijd in voor een middagje sprinten
en als verliesen nou het ergste is wat er kan gebeuren
schrijf mij maar in.
hoe meer hoe beter en is idd leuk voor op het form om het te filmen
ps die van mij wordt niet alleen een 1/4 machine maar een alronder
moet nog wel wat kinder ziektes er uit halen maar komt zeker goed
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Zo, nog eens vanonder het stof gehaald .Ik ben thuis alles aan het aanleggen en tussendoor nog een garage aan het bouwen dus duurt alles wat langer . Maar tussen het testen en het slechte weer door toch nog wat kunnen knutselen, en dus ook maar een beeldje derbij
was het al maar de 20ste juni gvd
Wild & Wicked Air is for coolin & boostin! Speed doesn't kill, mistakes do!