19 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09

Een toffe rit achter de rug ? Laat ons meegenieten !
zipcode
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Re: 20 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09

Bericht door zipcode »

hey danny wat je daar aanhaalt is wel he, al die gasten dat je hier nu ziet, we zullen zeker niet moeten raden wie deze zijn
Bertman
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Bertman »

:x Dak men quad ma rap terug heb. echt fel overdreven machtsvertoon !!
Q-man
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Q-man »

dag mannen,
in mei is bij ons hetzelfde gebeurd, zelfs nog met achtervolging door 6combis, 8 zwaantjes en een helicopter....
2 november moeten wij voorkomen... wij reden gewoon tegen 25 per uur op een onverharde weg langs de spoorweg...
het is niet meer te doen !!!!
de echte wildcrossers durven of kunnen ze niet pakken, dus pakken ze de goedbedoelende recreatieve rijders
morgen moet ik naar mijn advocaat om alles te bespreken

Q-man
Succes aan alle slachtoffers!
'Q-man', de man van wie men zegt dat hij onevenaarbare quadkwaliteiten bezit
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door cd_BE »

Als je in je verzekering een extra claus hebt voor rechtsbijstand zit je goed.

En idd het kan zeker geen kwaad om met meerdere advocaten samen te werken. Een legertje van advocaten heeft toch iets indrukwekkend. :D
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
JBX
Quadrider
Quadrider

Bericht door JBX »

De mijn staat er ook bij. Morgen advocaat van de verzekering inschakelen. Ik moet zeggen dat de 4 agenten die er bij waren, en 3 van de 4 boswachters het allemaal even belachelijk vonden. Aan ene kant van de straat mag je wel rijden, aan de andere kant niet. Die modder is beschermd! Als er een bord stond waren we daar nooit ingereden. En dan willen wij nog het voorbeeld geven van hoe het wél moet... :verymad:
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
nicknamebelgium
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door nicknamebelgium »

niemand zal in persoon moeten verschijnen, zolang hij vertegenwoordigd wordt door zn adokaat of door de MAG-advokaat
overbodig om te zeggen dat het maar een fraktie gaat kosten als er een gemeenschappelijke advokaat genomen wordt, tenzij de rechtsbijstandspolis vd verzekering dat op zich neemt
meestal duiden zij dan zelf een advokaat aan
de verzekeringsmakelaar gaat morgenvroeg wel telefoon krijgen
2010 raptor 700
wolf
Quadrider
Quadrider

Bericht door wolf »

j
Laatst gewijzigd door wolf op di 20 okt, 2009 15:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Q-man
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Q-man »

Schiet me net te binnen: de politie of de groenen hebben normaal niet zomaar het recht om de quads aan te slagen.

volgens de overigens vriendelijke boswachter die onze pv heeft opgesteld kan dit enkel in staatsbossen (meestal afgebakend met bareel) of in bossen waar duidelijk een verbodsbord staat...
bij ons wilden ze ook alles in beslag nemen, maar dat hebben wij kunnen verhinderen....ook al reden wij in natuurgebied.

ik weet natuurlijk niet hoe jullie situatie was maar zo was het bij ons...en als dit exact dezelfde situatie is, is er onrechtmatig een inbeslagname geweest volgens mij...

q-man
'Q-man', de man van wie men zegt dat hij onevenaarbare quadkwaliteiten bezit
kwatter
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door kwatter »

Wat ik ook frappant vond was dat wij ervan beticht werden dat we daar de ondergrond naar de kloten helpen terwijl zij zelf godver ne halven boom moeten kaalplukken hebben om hun jeeps te kunnen verstoppen ,zie de foto's die ongetwijfeld wel ergens zullen verschijnen.
Ik denk dat wij wel een sterk punt hebben dat we geen documenten meegekregen hebben want we konden een document halen in hasselt maar op dat moment was onze quad al wel weg en waar is die op dat moment officieel, ik heb er geen enkel bewijs van in handen dat mijn quad daar daadwerkelijk staat,volgens mij is dat wel een procedurefout hoor.Wij hebben wel afgetekend voor twee exemplaren en omdat zij dat teveel werk vonden om voor iedereen int dubbel te schrijven moeten wij daar maar vrede mee nemen.
Greetz
Danny
Quadrider
Quadrider

Bericht door Danny »

is allemaal gegaan via het parket van hasselt. Als die zeggen da ze hem meenemen kunde daar vrij weinig aan doen denk ik.
En naar het parket van hasselt kunt ge pas vanaf woensdag voormiddag hene bellen want die groene sussen hebben tot dan de tijd om hun dossier op te stellen.
2008 Can am outlander 800 max
cyclonedriver
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door cyclonedriver »

konden jullie niet "vluchten" ?
kwatter
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door kwatter »

ok maar ondertussen heb ik geen enkel bewijs en dat op zich vind ik al wreed erg als de politie iets aanslaat kunt gij onmiddelijk een papier krijgen die u bevestigt dat uw eigendom daar of daar in bewaring wordt gehouden.
kwatter
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door kwatter »

Bah vluchten was geen optie en achteraf bekeken in ons voordeel want ik denk dat dan diegenen die wel worden gepakt voor al de anderen zouden bijbetalen ,en wij hebben wel nog altijd de samen uit samen thuis spirit.
greetz
Danny
Quadrider
Quadrider

Bericht door Danny »

Had ik ook gezegd tegen die sussen dat ik bij elke politie of mensen van het ministerie die mij ooit al tegen gehouden hebben een dubbeltje van mijn verklaring gehad had. Ik rijdt met de camion en heb al veel verklaringen moeten afleggen zenne. Volgens mij is hetgene ze gedaan hebben niet helemaal wettig. Ze wouden niet voor niets van iedereen apart een verklaring hebben he. Der klopt gewoon iets niet. Neem dat van mij aan. Ze denken nu gewoon van als niet iedereen dit of dat gezien heeft dan kunnen we die daar wel op pakken ofzo. We hebben toch allemaal hetzelfde gedaan dus had 1 verklaring voor 20 man gerust gekund.
2008 Can am outlander 800 max
Schildpad
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Schildpad »

Die mannen van't groen hebben al in het bos naar de procureur gebeld en gezegd dat de quad's aangeslagen waren.
Daarna hebben ze ons nog het bos uit laten rijden zodat we zogezegd zelf naar die opslag konder rijden en geen takelkosten moeten betalen.
Toen we uit het bos kwamen, werden ze ineens wel getakeld toen ik aan ne flik daar vroeg waarom we niet zelf mochten rijden zei die dat eens de quad aangeslagen is ge er dan ni meer mee moogt rijden want dan zijn zij verantwoordelijk als er iets gebeurd.
Dus mss mochten wij in het bos al niet meer rijden? Is dat mss een procedurefout?
:verymad:
Plaats reactie