Finale Namur

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Olivier
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 171
Lid geworden op: vr 27 feb, 2004 16:17
Locatie: Temse

Finale Namur

Bericht door Olivier »

Trug van finale te Namen.

Ik wist op zaterdag de snelste chrono neer te zetten voor maxime cluydts en maxime lombet. Bij de laatste ging het serieus mis 5 min voor eht einde. Lombet mispakt zich op een tafel en schuift van zijn voetsteun, door het net van de nerfbar met als gevolg: dubbele open beenbreuk! :x :verymad:

Lombet stond 15 punten op me voor in het algemeen klassement. Ik stond meer dan 40 punten voor op de 4de (Vincent Colot).

1ste manche zondag:
Kopstart voor maxime cluydts maar foutje bij het opgaan van onverhard en de vogel was gaan vliegen. Maxime passeerde me en ik kon er niet meer aan. Ik kon redelijk comfortabel mijn 2de plaats veilig stellen en finishen. Cédéric colot eindigde 3de
2de manche zondag:
holeshot. Heb 2 rondes maxime achter me kunnen houden maar moest uiteindelijk toch lossen. Ik reed op een grote voorsprong 2des tot ik op het opgaan van het onverhard een fout maakte en bovenop een berm terecht kwam. Steve Cavillot wist me te passeren en ik startte een inhaalrace. 2 rondes van het einde kon ik steve uiteindelijk terug nemen op een dubbel-jump en kwam dus als 2de over de meet.

Het kampioenschap bmb supermotard is dus beïndigd met als einduitslag:
Cluydts Maxime 295 pt
Van Bogaert Olivier 231 pt
Maxime Lombet 202 pt


Cluydts wordt dus op ruime voorsprong kampioen. :applaus: Hij heeft alle reeksen gewonnen, uitgezonderd 1 reeks te bilstain.

Het was een zeer leuk seizoen met genoeg strijd. Jammer dat ik in het begin van het seizoen nog goed kon meedraaien met mijn enkel-blessure.
Volgend jaar ga ik met cludyts meer en meer wedstrijden in het buitenland gaan rijden. We denken aan het volledige seizoen van zwitserland en misschien een paar wedstrijden meerijden van het Frans-kampioenschap.

Tevens wil ik nog even iedereen bedanken die me geholpen en gesteund heeft dit jaar en in het bijzonder mijn ouders voor de moeite en de centjes die het toch allemaal kost!
2009 W-TEC crf450-R
Plaats reactie