19 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09
Re: 20 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09
Laatst gewijzigd door eddy1 op zo 17 okt, 2010 10:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Miljaar gasten, wat een verhaal.
Enkele tips:
je krijgt normaal je verhoor of afschrift van beslagname. Het PV, opgesteld door de politie, is pas beschikbaar voor inzage na afsluiting onderzoek. Dus wanneer je bericht krijgt, ga eerst het PV lezen. De politie moet ook in zijn PV het volgende vermelden: reden van oproep (dus kan je nagaan welk verhaal die boswachters aan de politie hebben doorgegeven en waarom zij daar "toevallig" verstoppertje spelen).
Mijn advies naar de verdediging: Probeer 1 dossier samen te stellen (alle verhoren en foto's) voor de verschillende advokaten. Bij sommige verzekeringen mag je zelf een advokaat aanduiden, spreek dan af om eventueel dezelfde te nemen, dat dekt de kosten indien uitspraak in het nadeel. Want indien de rechter tegen jullie uitspreekt, moet je normaal eerst alles betalen (gerechtskosten en boeten) voor je in beroep kan gaan.
Ook HEEL BELANGRIJK: ALs je bericht ontvangt om je quad af te halen, ben je NIET verplicht de sleep- en stallingskosten direct te betalen aan de takeldienst. De takelmaatschappij moet ze vrijgeven en het faktuur opsturen (is wettelijk bepaald) en check dat iedereen dezelfde prijs betaald!!!!!
PS: de krant spreekt van 19quads...en wie is nummer 20, diene Nederlander die eigelijk niet getakeld mocht worden, maar ter plaatsen zijn boete moest betalen, maar dat ze da toch vergeten zijn of wat? Raar hé
Volg advies van pk en andere, ga niet allemaal naar de Procureur bellen, da zal hem alleen maar meer en meer aanzetten om kortaf.
Enkele tips:
je krijgt normaal je verhoor of afschrift van beslagname. Het PV, opgesteld door de politie, is pas beschikbaar voor inzage na afsluiting onderzoek. Dus wanneer je bericht krijgt, ga eerst het PV lezen. De politie moet ook in zijn PV het volgende vermelden: reden van oproep (dus kan je nagaan welk verhaal die boswachters aan de politie hebben doorgegeven en waarom zij daar "toevallig" verstoppertje spelen).
Mijn advies naar de verdediging: Probeer 1 dossier samen te stellen (alle verhoren en foto's) voor de verschillende advokaten. Bij sommige verzekeringen mag je zelf een advokaat aanduiden, spreek dan af om eventueel dezelfde te nemen, dat dekt de kosten indien uitspraak in het nadeel. Want indien de rechter tegen jullie uitspreekt, moet je normaal eerst alles betalen (gerechtskosten en boeten) voor je in beroep kan gaan.
Ook HEEL BELANGRIJK: ALs je bericht ontvangt om je quad af te halen, ben je NIET verplicht de sleep- en stallingskosten direct te betalen aan de takeldienst. De takelmaatschappij moet ze vrijgeven en het faktuur opsturen (is wettelijk bepaald) en check dat iedereen dezelfde prijs betaald!!!!!
PS: de krant spreekt van 19quads...en wie is nummer 20, diene Nederlander die eigelijk niet getakeld mocht worden, maar ter plaatsen zijn boete moest betalen, maar dat ze da toch vergeten zijn of wat? Raar hé
Volg advies van pk en andere, ga niet allemaal naar de Procureur bellen, da zal hem alleen maar meer en meer aanzetten om kortaf.
Verder wens ik jullie veel sterkte en hoop op een goede afloop.
B
B
Laatst gewijzigd door eddy1 op zo 17 okt, 2010 10:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Allemaal niksnutten die denken da ze weten waar het over gaat ze moesten eens weten dat zij die hun sigarettenpeuken op grond gooien meer overtreden hebben dan wij want wij hebben geen enkel maar dan ook geen enkel wettig verkeersbord genegeerd.
Greetz
Greetz
-
- Easy Quadrider
dat dekt de kosten indien uitspraak in het nadeel. Want indien de rechter tegen jullie uitspreekt, moet je normaal eerst alles betalen (gerechtskosten en boeten) voor je in beroep kan gaan.Benou schreef:Miljaar gasten, wat een verhaal.
Enkele tips:
dat stukje klopt niet !! ik heb zelfde mee gemaakt eerte uitspraak in mijn nadeel ben onmiddelijk inberoep gegaan heb nooit iets moeten betalen na beroep vrij gesprokenvan alle kosten ( 750 euro ) en gerechtkosten waren voor vaderstaat
groetjes flokkie
- Stefmeister
- Quadfanaat
neen
zelf maar 20 gedaan in zone 50....
ik denk da de mijne morgen te koop sta. ben het gezeik echt beu!!! verhuizen naar the states, waar je alleen maar offroad mag, en werkelijk overal, zolang het geen openbare weg is...
zelf maar 20 gedaan in zone 50....
ik denk da de mijne morgen te koop sta. ben het gezeik echt beu!!! verhuizen naar the states, waar je alleen maar offroad mag, en werkelijk overal, zolang het geen openbare weg is...
Nen hoop verzuurde kankeraars daar, en sommige zo dom, meer fijn stof dan 10 vrachtwagens waar halen ze het.
Wij vallen gewoon op en iedereen die er in dit kutland een beetje bovenuitsteekt moet terug met alle andere koeien in de rij lopen
Wij vallen gewoon op en iedereen die er in dit kutland een beetje bovenuitsteekt moet terug met alle andere koeien in de rij lopen
Heb dit op een forum (http://forum.belgium4x4.be/showthread.php?p=559042" onclick="window.open(this.href);return false;) gevonden, kan van pas komen:
willekes berg (bovenstraat ) is natuurgebied
alle het zandwegje dat doorloopt van de bovenstraat is geen natuurgebied ( of toch de eerste 200 meter niet want daar liggen onze akkers . verder door liggen links en rechts enkele stukken die eigendom zijn van natuurpunt . normaal maken ze er ook een probleem van als ge alleen maar op dat zandwegje blijft ( ge kunt na ne km aan de paardemanege terug naar de verharde wegen ) maar vanop het moment dat ge de berg omhoog rijdt zit ge in "hun" gebied . voor zo ver dat ik weet staan er wel nergens geen verbods borden want ik weet dat nu ook maar toevallig omdat onze akkers daar gelegen zijn ...
ps een goede raad voor allen blijf van de willekesberg weg ( en ook van de vallei van de zwarte beek en aan de hyundai ( diep koet)
willekes berg (bovenstraat ) is natuurgebied
alle het zandwegje dat doorloopt van de bovenstraat is geen natuurgebied ( of toch de eerste 200 meter niet want daar liggen onze akkers . verder door liggen links en rechts enkele stukken die eigendom zijn van natuurpunt . normaal maken ze er ook een probleem van als ge alleen maar op dat zandwegje blijft ( ge kunt na ne km aan de paardemanege terug naar de verharde wegen ) maar vanop het moment dat ge de berg omhoog rijdt zit ge in "hun" gebied . voor zo ver dat ik weet staan er wel nergens geen verbods borden want ik weet dat nu ook maar toevallig omdat onze akkers daar gelegen zijn ...
ps een goede raad voor allen blijf van de willekesberg weg ( en ook van de vallei van de zwarte beek en aan de hyundai ( diep koet)
Ik ga voetbalsupporter worden, elke week goe zat wa amok maken en vadertje staat betaalt de flikken om de boel wa onder controle te houden.
Kijk eens hoe agressief we zijn HLN klotekrant!
http://www.youtube.com/watch?v=IEHcM0h_Rfc" onclick="window.open(this.href);return false;
Vanaf 0:20
http://www.youtube.com/watch?v=IEHcM0h_Rfc" onclick="window.open(this.href);return false;
Vanaf 0:20
...vanwege uw medewerking, uw volledige medewerking...
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
Eat my dust!
Laatst gewijzigd door eddy1 op zo 17 okt, 2010 10:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Is gebeurd, zie boven
Aan alle deelnemers van de betreffende rit:
Als jullie de foto's van Stefan en de video van mij willen hebben, stuur me een PB.
Als jullie de foto's van Stefan en de video van mij willen hebben, stuur me een PB.
Can-Am Renegade 800 X
Eat my dust!
Eat my dust!
Re: 19 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09
Filmpje gezien. Ik heb sterk de indruk dat die mannen goe weten dat ze daar kunnen pakken omdat er juist geen bord aanwezig is. De "don quichotte van de quads", ze hadden ook gewoon een waarschuwing kunnen geven en vragen om rechtsomkeer te rijden.. neen ze wouden gewoon ne grote slag slaan...en diene brave...das ook ne hypocriet zene
B
B
Heb je ook filmpjes van de rit zelf, ? da zou ook wel leuk zijn,JBX schreef:Is gebeurd, zie boven
als ge vriendelijk aande kant gaan vo de mensen enz.