!!GEZOCHT:SOCIAAL GEËNGAGEERDE QUADRIJDERS!!

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
kwatter
Easy Quadrider
Easy Quadrider

!!GEZOCHT:SOCIAAL GEËNGAGEERDE QUADRIJDERS!!

Bericht door kwatter »

Goede avond quadfanaten-liefhebbers-hobbyïsten-en weet ik wat nog allemaal.
We hebben NU meer dan ooit tevoren nood aan positieve reclame ivm alles wat er met quadrijden te maken heeft.
Ik denk dat wat dat betreft iedere quadrijder het met mij eens is.
Wat zou men ervan denken om eens een héél groots opgevatte samenkomst te organiseren via alle mogelijke wettelijke wegen
en dit alles onder het mom van geld in het laatje te brengen voor bijvoorbeeld kinderkankerfonds of verkeersslachtoffers door middel van een sponsortocht.
Dit is enkel een eerste indicatie in die richting,en dus staat alles nog in de kinderschoenen maar in elk geval denk ik dat we op zulks een positieve manier moeten te werk gaan om ons toch een beetje te kunnen profileren als zijnde gewone hardwerkende
belastingbetalende burgers met het hart op de juiste plaats en met soms ook kinderen en zeker een gevoel voor verantwoordelijkheid.
Om dit alles te kunnen organiseren is er uiteraard meer nodig dan enkel een paar gesprekjes via dit kanaal,het zou ook de bedoeling zijn om dit te doen in de periode na de winter omwille van het vele werk dat zoiets vergt eer alles in de juiste plooi zit.
Ik zou het houden op een rondrit via de openbare weg onder politiebegeleiding van ongeveer 100 km met tussenstops om te eten en drinken,en de nodige media-aandacht te trekken.
Uiteraard ga ik ook de nodige instanties daarvoor moeten raadplegen om alles wettelijk te houden.
Moesten er mensen zijn die zich geroepen voelen om mee alles te organiseren en mee de nodige stappen te ondernemen,laat maar weten.
Uiteraard wil ik ook de organisaties die zich inzetten voor de verdediging van onze rechten uitnodigen om mee naar goede publiciteit te zoeken.
Ik zou wat de locatie betreft het ditmaal op het hageland willen richten en dit enkel om zijn uitgestrekt landelijk karakter langswaar we de hele dag kunnen flaneren zonder teveel voor verkeershinder te zorgen.
Ik hoop echt via deze weg genoeg mensen te kunnen aansporen om mee te zoeken naar oplossingen om onze hobby levend te houden.

Berichten hieromtrent kunnen worden verstuurd naar vanrooyfrederic@hotmail.com.

Dank u en hopend op veel reactie.

Kwatter
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert

Re: !!GEZOCHT:SOCIAAL GEËNGAGEERDE QUADRIJDERS!!

Bericht door JohnBeton »

is wel een goed idee, maar zorg ervoor dat het georganiseerd wordt door een VZW of zo.
Om problemen achterna te voorkomen.
DaveMoi
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door DaveMoi »

Ik stel voor om ook de buggyrijders er bij te betrekken.

-David
kymcodriver
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door kymcodriver »

Goed idee als alles perfect uitgewerkt is.
Op mij kan je rekenen voor hulp indien nodig.
Quadrijden is meer dan alleen de clown uithangen.
maurice
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door maurice »

Hey,

Heel goed idee
Lijkt me leuk on hier bij te zijn :applaus:

Groet Maurice
2007 YFM 700 R SE
http://www.mijnalbum.nl/Album=8DIUHTLD
cyclonedriver
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door cyclonedriver »

Ik wil ook wel meewerken
Boncari
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Boncari »

Ik denk dat wij ook wel mee willen doen, maar waarschijnlijk is het erg ver weg, maar dat komt denk ik wel goed :bier:
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'

http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
kwatter
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door kwatter »

Uiteraard zijn buggy's ook welkom en ik heb ook al een voorstel gekregen om eventueel overkoepelend te gaan werken over verschillende provincies wat het bereik en de opbrengst alleen maar ten goede zal komen.
Laat alle suggesties maar komen en dan kunnen we binnen enkele dagen of weken al een eerste compilatie maken van bruikbare tips en voorstellen om dan mee verder te werken.
Hopelijk krijgen we ook de steun van de betrokken burgemeesters om alles in veilige banen te kunnen laten leiden door politie en dergelijke,dus wat dat betreft zouden we ook in de verschillende provincies die eventueel zouden willen meedoen mensen moeten hebben die zich daarmee kunnen bezighouden.
Het zou leuk zijn als we in elke provincie enkele mensen met hetzelfde doel kunnen engageren en zo zorgen voor een nooit geziene bijeenkomst wat quads betreft ,uiteraard met het doel om een goed doel te kunnen steunen,EN positief in het nieuws te komen na al de negatieve berichten van de laatste tijd.

Greetz Kwatter
cyclonedriver
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door cyclonedriver »

ne keer contact opnemen met "kom op tegen kanker" bvb.
brutus
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door brutus »

december = Music For Life van Stubru
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door cd_BE »

brutus schreef:december = Music For Life van Stubru
Daar is code groen iets voor aan het doen.

Het probleem als je nu nog iets wilt doen voor music for life als een rondrit is het eigenlijk te laat. Je moet 3 maanden op voorhand de route voorleggen aan gemeentes en nog meer van die papierenwinkel dingen die je in orde moet brengen.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

Bericht door cyberdrone »

je hebt ook nog de stichting mimi = http://www.fondationmimi.be/nl/missie-en-doelstellingen" onclick="window.open(this.href);return false;
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
brutus
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door brutus »

cd_BE schreef:

Het probleem als je nu nog iets wilt doen voor music for life als een rondrit is het eigenlijk te laat. Je moet 3 maanden op voorhand de route voorleggen aan gemeentes en nog meer van die papierenwinkel dingen die je in orde moet brengen.

nee hoor, heb hier de nr vd kabinetschef v Decaluwe, voro grondgebied Gent heb ik toestemming iets te doen met 4x4-quad maar kzoek al een maand achter een terrein v minimum 7000m²
kwatter
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door kwatter »

Het zou ook niet de bedoeling zijn om het in december te doen,ik had in het eerste bericht gezet om het na de winter te doen.
Omdat er nog heel veel moet geregeld worden als het doorgaat dacht ik aan april zoiets dan is het weer ook al terug iets beter en hebben we tijd genoeg om alles in de juiste vormen te gieten.

Greetz Kwatter
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door cd_BE »

brutus schreef:
cd_BE schreef:

nee hoor, heb hier de nr vd kabinetschef v Decaluwe, voro grondgebied Gent heb ik toestemming iets te doen met 4x4-quad maar kzoek al een maand achter een terrein v minimum 7000m²
Is dat er in grondgebied Gent?
Het militaird domein te Ursel kan je misschien loskrijgen. Maar dan moet je event gratis zijn. Je mag op militaire domeinen geen winst maken.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Plaats reactie