onderdelen bestellen
- jantje raptor
- Quadfanaat

onderdelen bestellen
Ik zou graag onderdelen willen bestellen in amerika hoelang zou de verzendtijd bedragen?
Yamaha Rhino
Re: onderdelen bestellen
Dat was ik me nu net ook aan het afvragen!jantje raptor schreef:Ik zou graag onderdelen willen bestellen in amerika hoelang zou de verzendtijd bedragen?
------> YFZ450R!!!<------
-
tjobbie
- Quadverslaafde

je bedoeld, hoelang zal het in nederland duren?
meestal wordt een verzending vanuit america in een paar dagen naar nederland verstuurdt waar het vervolgens soms wel anderhalve maand duurt voordat het door de douane heen is en op weg naar jouw huis.
en soms glipt het langs de douane een is het binnen een week thuis op je deurmat.
meestal wordt een verzending vanuit america in een paar dagen naar nederland verstuurdt waar het vervolgens soms wel anderhalve maand duurt voordat het door de douane heen is en op weg naar jouw huis.
en soms glipt het langs de douane een is het binnen een week thuis op je deurmat.

734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
- jantje raptor
- Quadfanaat

Het moet naar belgië komen hoppelijk gaat het hier wat vlugger 
Yamaha Rhino
-
tjobbie
- Quadverslaafde

oeps hihi!,
even niet opgelet 

734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
heb laatst bij atvgalaxy iets besteld binne 8 dagen aan huis.
en eergister is me stickerset binnen gekomen 8 dagen
woon wel in nl
en eergister is me stickerset binnen gekomen 8 dagen
woon wel in nl
- Michael_Dee
- Quadrider

je moet reken op ongv. 14 dagen, dat is gemiddeld genomen. Ik heb zelf veel via amerika besteld dus ik spreek uit ervaring

'09 Yamaha Grizzly 700 FI EPS - Practice makes perfect!
-
tjobbie
- Quadverslaafde

mijn feedback op ebay is loopt richting de 100 dus kan ik inmiddels ook wel zeggen dat ik enige ervaring hebMichael_Dee schreef:je moet reken op ongv. 14 dagen, dat is gemiddeld genomen. Ik heb zelf veel via amerika besteld dus ik spreek uit ervaring![]()
gem. 2 weken klopt aardig,kan soms binnen een week maar ook langer als een maand duren.
je bent het meest afhankelijk van de lokale douane/inklarings dienst.

- raptor350
- Quadracer

en wat voor extra kost moet je allemaal rekenen ?
Stel : je besteld een uitlaat van 300 dollar , hoeveel zal je dan eefectief moeten betalen ong ?
Ik heb al gehoord dat je douane / tax kosten kan omzeilen door het pakket als "gift" te laten verzenden ?
alvast bedankt
Stel : je besteld een uitlaat van 300 dollar , hoeveel zal je dan eefectief moeten betalen ong ?
Ik heb al gehoord dat je douane / tax kosten kan omzeilen door het pakket als "gift" te laten verzenden ?
alvast bedankt
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules
crosseeuuuhhh ! 
Freestyle rules
idd je kan je pakket als gift laten opsturen of aan de handelaar vragne of hij het wil verzenden met een lower invoice
dan zijn de taksen veel minder!!
en je mag toch wel 2 weken tellen eer het bij je aankomt
dan zijn de taksen veel minder!!
en je mag toch wel 2 weken tellen eer het bij je aankomt
- Sioux-Georges
- Toeschouwer

Hey Gasten,
Als met den boot komt(wat goedkoopste zou moeten zijn en was ,al kan soms voordeliger zijn als met Coerier of met de USA Post,het gewicht speelt een grote rol) kan van 8 rot 12 weken duren,en met luchtpost 4 tot 6 dagen,en snelste is met Coerier,daar werken ze veel mee in de USA,maar de verzending met federal express of waar ze me werken worldewide is natuurlijk door u bij te betalen,maar je kan eerst de verzendkosten vragen voor je besteld.
Dus eerst goed vragen de shipping bill to Belgium.
Greetz Siuox-Georges
Als met den boot komt(wat goedkoopste zou moeten zijn en was ,al kan soms voordeliger zijn als met Coerier of met de USA Post,het gewicht speelt een grote rol) kan van 8 rot 12 weken duren,en met luchtpost 4 tot 6 dagen,en snelste is met Coerier,daar werken ze veel mee in de USA,maar de verzending met federal express of waar ze me werken worldewide is natuurlijk door u bij te betalen,maar je kan eerst de verzendkosten vragen voor je besteld.
Dus eerst goed vragen de shipping bill to Belgium.
Greetz Siuox-Georges
Mijn Quad,Mijn Vrijheid...
bij de meeste handelaars op ebay staat dat tegenwoordig bij hoeveel de chipping kost
- raptor350
- Quadracer

Aan wie moet je dan die taxen betalen ? Toch niet aan de verkoper ...
ik vermoed aan de douane , hoe werkt dit juist ?
ik vermoed aan de douane , hoe werkt dit juist ?
Freestyle rules
crosseeuuuhhh ! 
Freestyle rules
- Michael_Dee
- Quadrider

gister nog gehad.
je koopt gewoon via internet, betaald verkoper, pakje wordt verstuurd, paar dagen later (of weken
) staat de koerier voor je neus met de mededeling dat je nog een invoerrecht moet betalen (contant), mocht je het er niet mee eens zijn dan moet je het wel betalen, maar kun je een bezwaar naar de douane indienen..
veel komma's, maar hopelijk is het zo duidelijk!

je koopt gewoon via internet, betaald verkoper, pakje wordt verstuurd, paar dagen later (of weken
veel komma's, maar hopelijk is het zo duidelijk!
'09 Yamaha Grizzly 700 FI EPS - Practice makes perfect!
- raptor350
- Quadracer

ah ok bedankt 
Maar dan weet je dus nooit op voorhand hoeveel die invoersbelasting zal bedragen ?
Maar dan weet je dus nooit op voorhand hoeveel die invoersbelasting zal bedragen ?
Freestyle rules
crosseeuuuhhh ! 
Freestyle rules