Can Am Outlander 650 kort of 800 max ?
Can Am Outlander 650 kort of 800 max ?
Hoi, ik ben in het bezit van een Outlander 650 XT kort model.bj2009
Ik vraag me af of het te overwegen is om deze in te ruilen voor de 800 max xt-p.
Zijn er buiten het lengte verschil meerdere voordelen, of misschien nadelen ?
Gaat deze minder sportief rijden ?
Misschien heeft iemand hier ervaring mee, groetjes.
Ik vraag me af of het te overwegen is om deze in te ruilen voor de 800 max xt-p.
Zijn er buiten het lengte verschil meerdere voordelen, of misschien nadelen ?
Gaat deze minder sportief rijden ?
Misschien heeft iemand hier ervaring mee, groetjes.
- Danny
- Quadrider
Re: Can Am Outlander 650 kort of 800 max ?
Het voordeel is wel dat als je offroad rijd en vooral in diepere plassen waar veel quads doorkomen dat je met een max minder snel vast zit omdat de wielbasis anders is. Comfortabel rijd hij genoeg en power het je met een 800 op overschot.
Ik ben over de mijne heel tevreden en het is de beste die ik tot nu toe gehad heb maar ik denk dat ik hem spijtig genoeg moet gaan verkopen met al die miserie met die wetten.
Ik ben over de mijne heel tevreden en het is de beste die ik tot nu toe gehad heb maar ik denk dat ik hem spijtig genoeg moet gaan verkopen met al die miserie met die wetten.
2008 Can am outlander 800 max
Ja, ik ken het.
Je moet je altijd schuldig voelen als je aan het rijden bent, net alsof je een misdaad begaat.
Ik heb daarstraks de knoop doorgehakt en bij PIRANHA een Max 800 xt-p gekocht.
Dank je voor de info
Je moet je altijd schuldig voelen als je aan het rijden bent, net alsof je een misdaad begaat.
Dank je voor de info
- Stefmeister
- Quadfanaat
Proficiat met je aankoop! had je pm te laat gezien (nu dus). sorry. denk dat je zeker kan zijn van een goede koop met de 800xt-p
veel plezier er mee...
grtzzz
veel plezier er mee...
grtzzz
awel ik heb mij ne 800 xt max gekocht.model 2008, ben is benieuwd!!Kom van ne raptor.
Awel, ik kwam eerst ook van een raptor, was ook een tof machien,
maar het gevoel was totaal anders;
was meer een showcar om mee te gekken en had het gevoel van een cart.
Maar nu moet je niet meer verlegen zijn voor een lange rit te maken, en nog relaxed ook, proficiat met de aankoop !
maar het gevoel was totaal anders;
was meer een showcar om mee te gekken en had het gevoel van een cart.
Maar nu moet je niet meer verlegen zijn voor een lange rit te maken, en nog relaxed ook, proficiat met de aankoop !
hee jongens graag jullie hulp,ben al de dupe geweest van inbraak,ze hebben ze alle 2 gestolen en t ergste van allemaal was der nen banshee van ne copain bij.Kom, da is nu al 2.5 jaar geleden en nu heb ik mij ne can am gekocht.
Ik moet zeggen de schrik zit er serieus in en wil hem zo goed mogelijk vasthangen.heb ne betonnen vloer en de muren zijn nog in snelbouw.
Ter info ze hebben de kader en deur uit de snelbouw getrokken dus vasthangen aan de snelbouwsteen is geen optie vindt ik omdat die hol zijn van binnen dus dan maar vasthangen in beton zou ik zeggen.
Wie heeft er goeie ideeen en waar vindt je die sloten ergens.
heb net gelezen dat je stalen ketting ipv ijzeren moet pakken.klopt dit?
met sleutel of cijferslot???
thanks!!!!!!
Ik moet zeggen de schrik zit er serieus in en wil hem zo goed mogelijk vasthangen.heb ne betonnen vloer en de muren zijn nog in snelbouw.
Ter info ze hebben de kader en deur uit de snelbouw getrokken dus vasthangen aan de snelbouwsteen is geen optie vindt ik omdat die hol zijn van binnen dus dan maar vasthangen in beton zou ik zeggen.
Wie heeft er goeie ideeen en waar vindt je die sloten ergens.
heb net gelezen dat je stalen ketting ipv ijzeren moet pakken.klopt dit?
met sleutel of cijferslot???
thanks!!!!!!
hey , voor sloten enz...
kijk eens op de website van rad
die hebben verschillende soorten kabel- en ketting sloten ,
en ook een muur of grond verankerings beugel .
en anders kan je in elke moto of quad winkel sloten vinden .
grtz fazerke
kijk eens op de website van rad
die hebben verschillende soorten kabel- en ketting sloten ,
en ook een muur of grond verankerings beugel .
en anders kan je in elke moto of quad winkel sloten vinden .
grtz fazerke
http://www.quadrebels.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Gewoon een v-trac plaatsen; Nog fun ook als je voor de dieven hun deur staat met 30 andere quadrijders !!!
denk mij zo een oxford verankering te kopen met een oxford ketting en daar zo nen boss aan.red alert schreef:Gewoon een v-trac plaatsen; Nog fun ook als je voor de dieven hun deur staat met 30 andere quadrijders !!!
da is zo een hangslot dat lawaai maakt
.
Laatst gewijzigd door Charger69 op ma 22 mar, 2010 08:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Klopt perfect; V-trac werk op je accu. Wanneer de klemmen worden losgemaakt krijg je waarschuwing via sms + de lokatie.(heeft een interne backupbatterij) Volgens mij een goed systeem.Charger69 schreef:Er zijn zoveel diverse mogelijkheden om iets te beveiligen maar ik denk dat het beste op het moment een tracking systeem is dat afzonderlijk van de batterij werkt.marteijn schreef:denk mij zo een oxford verankering te kopen met een oxford ketting en daar zo nen boss aan.red alert schreef:Gewoon een v-trac plaatsen; Nog fun ook als je voor de dieven hun deur staat met 30 andere quadrijders !!!
da is zo een hangslot dat lawaai maakt
Want het lijkt allemaal prachtig, maar wat ga je doen als je de dieven door het lawaai kan betrappen en ze met 4 man zijn en je een blaffer onder de neus duwen ? Ik denk dat je op dat moment zelfs de sleutels en de papieren mooi braaf mee gaat geven.
Hoi allemaal, heel leuk en erg interessant ook allemaal.
Maar wat was de naam van de topic ook alweer die ik gestart was ?
Groetjes
Maar wat was de naam van de topic ook alweer die ik gestart was ?
Groetjes
als er niets meer mag gepost worden ,
kon je misschien ook je topictittel al aanpassen na je de derde post ,
grtz fazerke
of misschien het topic sluiten .Ja, ik ken het.
Dank je voor de info
grtz fazerke
http://www.quadrebels.be" onclick="window.open(this.href);return false;
fazerke schreef:als er niets meer mag gepost worden ,
of misschien het topic sluiten .Ja, ik ken het.
Dank je voor de info
grtz fazerke
das pas een antwoord!zeg jongens we hebben allemaal een passie voor de quad hee!
en ja neem de schuld op mij en ja tis mijn fout da ik over iet anders ben begonnen.
pak u de max zou ik zeggen.nu content?