Graag zou ik mijn quadkader herspuiten..
Is dit goed te doen met een spuitbussen? Als ik alles eerst goed behandel tegen roest en dergelijke..
Kan iemand mij is een goede werkwijze geven?
Grtz Nico
Quadkader herspuiten?
Re: Quadkader herspuiten?
ik zou zeggen goede lak is 1
2 goed schuren eerst grof P 500 -800
3 dan schuren fijn met P 1000
4 stof wegblazen
5 goed ontvetten en stof vrij maken
6 2-3 lagen praimer derop
7 stof vrij maken
8 en dan de gewenste kleur lak erop ook 2-3 lagen
9 ( als je het nodig vindt dan kun je ook nog een laag blanke lak erover doen terbescherming)
succes dermee
2 goed schuren eerst grof P 500 -800
3 dan schuren fijn met P 1000
4 stof wegblazen
5 goed ontvetten en stof vrij maken
6 2-3 lagen praimer derop
7 stof vrij maken
8 en dan de gewenste kleur lak erop ook 2-3 lagen
9 ( als je het nodig vindt dan kun je ook nog een laag blanke lak erover doen terbescherming)
succes dermee
w-tec club member
Persoonlijk zou ik hem gewoon naar de zandstraler doen.
Heb ik ook gedaan met mijn frame van de crossmoto vroeger. Was 30 euro voor zandstralen en een grondlaag.
Die grondlaag is trouwens van betere kwaliteit dan ze spuitbus verf.
En dan gewoon zelf de kleur spuiten met spuitbussen of compressor. Is bij mij heel goed gelukt en is perfect blijven zitten.
En voor die 30 euro begin ik zelf niet te schuren hoor en grondverf (die trouwens voor 2 bussen toch ook al een 18 euro kost) te halen, maar das ieder zijn mening
Heb ik ook gedaan met mijn frame van de crossmoto vroeger. Was 30 euro voor zandstralen en een grondlaag.
Die grondlaag is trouwens van betere kwaliteit dan ze spuitbus verf.
En dan gewoon zelf de kleur spuiten met spuitbussen of compressor. Is bij mij heel goed gelukt en is perfect blijven zitten.
En voor die 30 euro begin ik zelf niet te schuren hoor en grondverf (die trouwens voor 2 bussen toch ook al een 18 euro kost) te halen, maar das ieder zijn mening
Yamaha Yfz 450
- scoops
- Easy Quadrider
ik zou hem ook laten stralen, om vervolgens te laten poedercoaten. Mocht je toch zelf willen spuiten dan stralen grondlak, vervolgens zelf in je kleur spuiten (in een warme ruimte) en daarna aflakken met blanke lak
YFZ450, It's a feeling
- yamahakoppel
- Quad GOD
ik zou hem laten poederlakken voor die prijs kun je hem niet spuiten en goede kwaliteit hebben voor nog geen 300€ is uw volledige quad gezandstraald en gepoederlakt
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
idd nico neem is contact met die poederlakker in aarschot (ben de naam vergeten )die man leverd mooi werk en is naar't schijnt heel goed met zijn prijzen
ik heb de mijne met het pistool gelakt en t'resultaat is toch nog niet wat het moet zijn
poederlak is nog altijd het beste
ik heb de mijne met het pistool gelakt en t'resultaat is toch nog niet wat het moet zijn
poederlak is nog altijd het beste