Raptor 660 supermotard
Raptor 660 supermotard
Ik zal mij ook eens voorstellen hier op het forum k'ben al een tijdje aan het meelezen ,maar nu het winter is en het met zo'n weer niet te doen is om met de quad te rijden (sneeuw) zal ik maar een topicje starten
Voila genoeg gezeverd hier de info
Het is dus een Raptor 660 van 2005 k'heb die standaard gekocht bij de dealer ,maar heb die direct laten ombouwen.
Er zit een volledige lijn onder van Rino racing , voorbumper van mx-force, nerfbars van mx-force, verlaagd met kw veren, verbreed achteras van pro axle, velgen van douglas red label, banden zijn van innova 225/45/10 vooraan en 225/40/10 achteraan, goudkleurig stuur van trailtech, km-teller Vapor, carbon masker voor de lichten, stickerset van doxo, ...
Denk dat het zowat alles is
Ik was van plan om die te verkopen om een 700 te kopen, maar k'heb dan maar beslist om die te houden gezien de prijs dat je er maar voor krijg en had er vandejaar teveel ondedelen voor gekocht
Ik zou nu nog graag kijken voor bredere A-armen en hulpveren uithalen moest die nog niet laag genoeg zijn dan zal ik kijken om R6 veren eronder te steken
k'zou ook graag een R1 achterlicht monteren
beschermplaat in aluminium voor onderaan en voor de swing arm
als ik dat nog kan doen ben ik tevreden dan zien we wel nog verder ...
En nu tijd voor pictures
Voila voel je vrij om comentaar te geven of tips of voorstellen ...
Voila genoeg gezeverd hier de info
Het is dus een Raptor 660 van 2005 k'heb die standaard gekocht bij de dealer ,maar heb die direct laten ombouwen.
Er zit een volledige lijn onder van Rino racing , voorbumper van mx-force, nerfbars van mx-force, verlaagd met kw veren, verbreed achteras van pro axle, velgen van douglas red label, banden zijn van innova 225/45/10 vooraan en 225/40/10 achteraan, goudkleurig stuur van trailtech, km-teller Vapor, carbon masker voor de lichten, stickerset van doxo, ...
Denk dat het zowat alles is
Ik was van plan om die te verkopen om een 700 te kopen, maar k'heb dan maar beslist om die te houden gezien de prijs dat je er maar voor krijg en had er vandejaar teveel ondedelen voor gekocht
Ik zou nu nog graag kijken voor bredere A-armen en hulpveren uithalen moest die nog niet laag genoeg zijn dan zal ik kijken om R6 veren eronder te steken
k'zou ook graag een R1 achterlicht monteren
beschermplaat in aluminium voor onderaan en voor de swing arm
als ik dat nog kan doen ben ik tevreden dan zien we wel nog verder ...
En nu tijd voor pictures
Voila voel je vrij om comentaar te geven of tips of voorstellen ...
Re: Raptor 660 supermotard
welkom op het forum
mooie quad ziet er zeer netjes uit alleen jammer van de kleine foto's maar dat gaat bij mij ook regelmatig mis
mooie quad ziet er zeer netjes uit alleen jammer van de kleine foto's maar dat gaat bij mij ook regelmatig mis
ziet er idd een mooi quadje uit!
en idd spijtig van de kleine foto's
en idd spijtig van de kleine foto's
als er mij iemand kan uitleggen hoe ik grotere fotos kan plaatsen zal ik dat met veel plezier doen
gebruik
http://tinypic.com/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
daar kan je je grote kiezen
ik neem meestal 640x480
dan heb je een mooie grote
http://tinypic.com/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
daar kan je je grote kiezen
ik neem meestal 640x480
dan heb je een mooie grote
Bedankt airwolf ik kende die site niet en het ga veel snelle dan vorige
ah das al veel beter se!
schone 660!
schone 660!
nu ziet er nog beter uit
- hardcorechaam
- Quadracer
- Contacteer:
heel nice
Bedankt voor de reactie's
k'heb mij een bodemplaat gevonden morgen zal ik die gaan afhalen en terwijl ik toch naar maldegem moet voor die plaat zal ik nog eens tot in gent rijden achter een R6 achterveer
Vanaf ik die onderdelen heb zal ik mijn quad uit elkaar halen om die eens grondig te kuisen en bodemplaat en veer monteren hé
k'verlang al ...
k'heb mij een bodemplaat gevonden morgen zal ik die gaan afhalen en terwijl ik toch naar maldegem moet voor die plaat zal ik nog eens tot in gent rijden achter een R6 achterveer
Vanaf ik die onderdelen heb zal ik mijn quad uit elkaar halen om die eens grondig te kuisen en bodemplaat en veer monteren hé
k'verlang al ...
Stoer ding man
Maar ik denk dat hij van 2001 is aan je frame te zien dus wees voorzichtig met je versnellings bak
Maar ik denk dat hij van 2001 is aan je frame te zien dus wees voorzichtig met je versnellings bak
yamaha of toch een can-am
2001-2005?? das wel een groot verschil he!
k'heb op de papieren gekeken en quad is van 2004 maar is een model 2003