welke banden?
-
- Quad Master
welke banden?
Wat vinden jullie?
voor een hobby rijder
zou wel graag kleinere bandjes hebben, die std vind ik te ballon achtig.
Moeten ook passen op std velg
voor een hobby rijder
zou wel graag kleinere bandjes hebben, die std vind ik te ballon achtig.
Moeten ook passen op std velg
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
-
- Quad Master
Re: welke banden?
up stemmen!
Amen
Ik zou voor duro's gaan , rubber in steenhard en slijt dus niet zo snel
Ik heb er zelf heel goede ervaringen mee en is ongeveer hetzelfde profiel als de razr's
Ik heb er zelf heel goede ervaringen mee en is ongeveer hetzelfde profiel als de razr's
Fox evol dsc kashima, HGS +powerbomb, GPR Stuurdemper,Fasstflexx stuur RMZ blok,....
LTR-450 Rider
LTR-450 Rider
kenda claw's.
zijn voor harde en zachtere ondergrond.
hebben goede grip.
grtzz
zijn voor harde en zachtere ondergrond.
hebben goede grip.
grtzz
W-tec CRF450 2012 # 92
Steins IT Consultancy
Steins IT Consultancy
-
- Easy Quadrider
-
- Quad Master
ze zijn ook goedkoper dan zijn concurrenten?
voor een goldspeed mx motocross, sx of rarz betaal je 85euro per band en kenda klaw achterband is 70
voor een goldspeed mx motocross, sx of rarz betaal je 85euro per band en kenda klaw achterband is 70
Amen
-
- Quad Master
het worden dus kenda klaws :D
Amen
-
- Quadrunner
Ik koop mijn goldspeed mx aan juist geen 66€/stuk. Met verzending is het iets van een 145€ voor 2
http://www.loeffler-quads.de/catalog/18 ... 62df61f2e5" onclick="window.open(this.href);return false;
Maxxis razr 62,5€/stuk
http://www.loeffler-quads.de/catalog/18 ... -1129.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.loeffler-quads.de/catalog/18 ... 62df61f2e5" onclick="window.open(this.href);return false;
Maxxis razr 62,5€/stuk
http://www.loeffler-quads.de/catalog/18 ... -1129.html" onclick="window.open(this.href);return false;
trx480r
lonestar/laeger's pro-trax
lonestar/laeger's pro-trax
Kan je u banden er zelf "opwringen" of heb je daar een bandenmachine voor nodig? Ik kan op het werk wel een bandenmachine gebruiken maar da gaat niet tot 10 inch.
Als je geen beadlock velgen hebt is het haast onmogelijk om het zonder bandenapperaat te doen.
Ik heb zelf ervaring met kenda claw mx en itp holeshots, moet zeggen dat de kenda claws beter bevallen, echt super grip.
Ik heb zelf ervaring met kenda claw mx en itp holeshots, moet zeggen dat de kenda claws beter bevallen, echt super grip.
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
ik doe het altijd zelf zonder banden apparaait als volgt....GertD schreef:Kan je u banden er zelf "opwringen" of heb je daar een bandenmachine voor nodig? Ik kan op het werk wel een bandenmachine gebruiken maar da gaat niet tot 10 inch.
je doet t band er aan 1 kant vast op zover mogelen spuit over de gehele rand wat deo en vlammetjes erbij de band zal er dan opschiete
bij mij nog nooit 1tje gesneuveld...
uiteraard op eigen risico*
gr
Mijn extra grote KittyCat
- raptor350
- Quadracer
wow, ben jij boddybuilder fzo ?AdlyRS schreef:ik doe het altijd zelf zonder banden apparaait als volgt....GertD schreef:Kan je u banden er zelf "opwringen" of heb je daar een bandenmachine voor nodig? Ik kan op het werk wel een bandenmachine gebruiken maar da gaat niet tot 10 inch.
je doet t band er aan 1 kant vast op zover mogelen spuit over de gehele rand wat deo en vlammetjes erbij de band zal er dan opschiete
gr
Ik zou het nooit kunnen zonder bandenmachine ...
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
-
- Quad Expert
- Contacteer:
banden versteken met de hand is niet zo moeilijk (bandenvet is wel handig, dreft ofzo lukt ook )
en een paar goeje bandenlepels.
enigste moeilijk stuk is de band van de velg duwen. (daarvoor is bandenmachine wel handig, maar ik heb me zelf iets snel in elkaar gezet met wat ijzer.) op school gebruiken we zelfs de kolomboormachine ervoor
en een paar goeje bandenlepels.
enigste moeilijk stuk is de band van de velg duwen. (daarvoor is bandenmachine wel handig, maar ik heb me zelf iets snel in elkaar gezet met wat ijzer.) op school gebruiken we zelfs de kolomboormachine ervoor
nee hoor enige kracht is wel verreist maar je hoeft geen bodybuilder te zijn;)raptor350 schreef:wow, ben jij boddybuilder fzo ?AdlyRS schreef:ik doe het altijd zelf zonder banden apparaait als volgt....GertD schreef:Kan je u banden er zelf "opwringen" of heb je daar een bandenmachine voor nodig? Ik kan op het werk wel een bandenmachine gebruiken maar da gaat niet tot 10 inch.
gr
Ik zou het nooit kunnen zonder bandenmachine ...
Mijn extra grote KittyCat