we gaan uit van een nieuwe quad. is het dan na 1 jaar het beste of na 2 jaar.
hoeveel schrijft een quad dus per jaar af?
gaat dat per km of per uur.?
just want to know

Boncari schreef:dat klopt wel, maar niet voor iedere quad! Quad met kenteken heeft sowieso meer afschrijving...
de raptor 700 blijft waarde houden, omdat er nauwelijks iets verandert is en als je je blok reviseert gaat die weer ff mee
Reviseren kost ruim 1000,- euro volgens mij, daar kun je weer best lang mee vooruit. En het frame is gewoon goed van een a-merk!
Maar als je het geld ervoor over heb dan kun je idd volgens mij het beste iedere 2 jaar inruilen.

garantie is toch 2 jaar ? In Belgie toch. In Nederland niet ?Boncari schreef:Het gaat meestal ongeveer per jaar en een beetje per kilometer. Maar de kilometers daar kan mee gerotzooid worden
Je moet je quad echt niet na 1 jaar inruilen, want in het 1e jaar schrijf je alles af. Ik heb al vaak gehad dat ik een jaar later nog dezelfde prijs voor de quad kreeg als na 1 jaar.
Sommigen ruilen de quad ieder jaar in, zodat ze altijd garantie hebben, maar dat is eigenlijk wat te duur voor mij. Ik hoop op geluk, dat mijn quad voorlopig niet kapot gaat.....
nope...dat verschilt per merk can-am had een tijdje 4 jaarcyclonedriver schreef:garantie is toch 2 jaar ? In Belgie toch. In Nederland niet ?Boncari schreef:Het gaat meestal ongeveer per jaar en een beetje per kilometer. Maar de kilometers daar kan mee gerotzooid worden
Je moet je quad echt niet na 1 jaar inruilen, want in het 1e jaar schrijf je alles af. Ik heb al vaak gehad dat ik een jaar later nog dezelfde prijs voor de quad kreeg als na 1 jaar.
Sommigen ruilen de quad ieder jaar in, zodat ze altijd garantie hebben, maar dat is eigenlijk wat te duur voor mij. Ik hoop op geluk, dat mijn quad voorlopig niet kapot gaat.....
klopt volgensmij de 450's nog wel maar de ktm;s etc niet en de 450 maar 3 maanden ofzoietsBoncari schreef:450 crossquads hebben volgens mij helemaal geen garantie! Dat vind ik eigenlijk ook wel logisch, maar soms wordt een raptor oid heftiger gebruikt dan een 450 en daar zit wel garantie op...

B j o r n schreef:ik verander ongeveer alle 2 jaar
heb nu mij raptor 700 weg gedaan voor een 450 ltr
raptor particulier verkocht en ong 1800 euro moeten opleggen voor een nieuwe
hoelanger je wacht hoe meer je moet opleggen
na 2 jaar is de quad meestal nog in goede staat en zijn er nog geen hoge herstellings kosten geweest