Project Blaster
Project Blaster
Omdat iedereen hier z'n projectje begint, doe ik dat ook maar eens.
De bedoeling is een gepoedercoat frame, bredere A-armen en ander plastic. Nog wat dingetjes die meteen mee moeten veranderen, maar dat komt nog wel.
Het stripwerk is begonnen, de swing-arm en motor zijn er nu ook van af. Waarschijnlijk volgende week komt m'n nieuwe plastic binnen.
M'n cilinder wordt geboord en er komt een 0.20 overmaat Wiseco zuiger in. Dit allemaal met dank aan Mark (Elsinore).
De bedoeling is een gepoedercoat frame, bredere A-armen en ander plastic. Nog wat dingetjes die meteen mee moeten veranderen, maar dat komt nog wel.
Het stripwerk is begonnen, de swing-arm en motor zijn er nu ook van af. Waarschijnlijk volgende week komt m'n nieuwe plastic binnen.
M'n cilinder wordt geboord en er komt een 0.20 overmaat Wiseco zuiger in. Dit allemaal met dank aan Mark (Elsinore).
Ik vind een bredere achteras anders toch veel meer doen kwa handling hoor!Ralph schreef:Nee eerst de A-armen, die doen meer aan 'handeling' dan een achteras. En m'n geld is nu ook wel op
Wel cool dat je ook aan een projectje begint
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
o ideaal, ik zal m wel inrijden voor jeRalph schreef:Shit jullie hebben het gezien, dat caroserie word er inderdaad omheen gebouwd
Is een auto van m'n oom, maar dat wordt niks meer denk ik
Poedercoaten gaat 2 weken duren vanwege de drukte, dus ik denk over 3 weken weer te kunnen rijden.
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
die ketting heeft dit jaar ook geen olie meer gezien of wel?
wat voor plastic komt er op?
wat voor plastic komt er op?
www.kicker.nl
car audio power
car audio power