shift lampjes vapor trailtech

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
petoe
Quadrunner
Quadrunner

shift lampjes vapor trailtech

Bericht door petoe »

Hallo , ik heb een vraage over mijn vapor trailtech teller .ik rij zelf met een raptor 700 en heb eenvapor trailtech teller steken met zo van die lampjes om te schakelen maar bij werken die niet ik krijg die maar niet ingesteld ;imand hier meer ervaring mee ? of zou dak kunne komen om dat ik het stukje nog niet heb gemoteerd om de temprathuur van de motor te meten ,dit is het eniste kabeltje dat nog onbreekt .maar die shift lampjes werken die niet aleen op de toerental van de motor ? al vast bedankt grtz petoe
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Re: shift lampjes vapor trailtech

Bericht door Haagje »

Hoi,

Je moet de toetsen alle 3 tegelijk induwen en even vasthouden.

Wanneer je dit gedaan hebt kom je in het menu.
Die op de middelste om een stap door te gaan en ha door tot shift 1 en shift 2

Voer bij shift 1 het gewenste toerental in bij overschakelen of wanneer echt overgeschakeld moet worden bij shift2

That's it.

En dit gaat natuurlijk via de toerental kabel.
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door yamahakoppel »

je moet dat zelf instellen orange bv. op 6000 toeren zetten en het rood voor max bv.op 10.000 (is maar een inducatie)
staat ook uitgelegt in het boekje :) bij mij zelf werkt het ook niet goed omdat het toerental niet altijd goed zit heb al meerdere keren het kabeltje anders rond de bougiekabel gezet blijft haperen :? heb het dan maar opgegeven bij de warrior werkt het toerental wel goed :)
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
eric vermeer
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door eric vermeer »

ik heb hem gewoon aangesloten rechtstreeks op de bobine en dan op het dunne kabeltje en werkt perfect
petoe
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door petoe »

bedankt manne ik zal het morgen is uit proberen he en hopelijk krijg ik het in orden he :applaus: is 6000 toeren dan goed om intestellen of kan ik dat ergens terug vinden de corekte toeren ?
petoe
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door petoe »

bedankt mannen heb het net is geprobeerd en de ledjes werken bij mij prima:) :buig:
den dj
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door den dj »

yamahakoppel schreef:je moet dat zelf instellen orange bv. op 6000 toeren zetten en het rood voor max bv.op 10.000 (is maar een inducatie)
staat ook uitgelegt in het boekje :) bij mij zelf werkt het ook niet goed omdat het toerental niet altijd goed zit heb al meerdere keren het kabeltje anders rond de bougiekabel gezet blijft haperen :? heb het dan maar opgegeven bij de warrior werkt het toerental wel goed :)
Ik heb hetzelfde probleem op mijn Raptor :(
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Plaats reactie