Raar verontrustend geluid Raptor 700
Re: Raar verontrustend geluid Raptor 700
als de bocht zo warm word staat hij volgens mij te arm
Te arm?
Dat zou wel straf zijn.
Heb er nog geen 5km mee gereden en nu weer dit.
Heb er geen powercommander in steken omdat ze mij bij jumpingjet vertelde dat dit niet nodig was.
Zij konden met hun computer mijn inspuiting perfect bijregelen in de pc van de quad.
Het zou geld weg gegooid zijn zeiden ze tegen mij...
Iemand ervaring met jumpingjet te maaseik?
Dat zou wel straf zijn.
Heb er geen powercommander in steken omdat ze mij bij jumpingjet vertelde dat dit niet nodig was.
Zij konden met hun computer mijn inspuiting perfect bijregelen in de pc van de quad.
Dat kan jaleroy schreef:Te arm?
Dat zou wel straf zijn.
Maar rood gloeiende voorpijp staat hij toch te arm of je hebt ff flink staan burnen
yamaha of toch een can-am
Mocht ik u zijn ik zou er niet te veel mee rijden. Staat inderdaad te arm en kan schade aan uw motor veroorzaken. Ontsteking laten bijregelen of een powercommander is de boodschap. Zeker spelen is op de testbank zetten dat kan niet liegen.
groeten bos
groeten bos
hey,
Nee heb niet gek liggen doen, eerder heel rustig.
Het begin van de voorbocht werd licht roodgloeiend toen ik hem vanachter omhoog had staan en hem in enkele vitessen liet draaien om het geluid van die kettingrol te beluisteren.
Dus men wielen draaiden van de grond af in enkele vitessen zonder echt gas te geven, bena op rolantie.
Morgen als het weer het toelaat ga ik eens kijken als hij rood wrdt wanneer ik ermee rij.
Het zou toch niet mogen dat een erkende dealer je garandeerd dat je quad perfect is afgesteld naar vanhand je uitlaat en luchtfilter en dat hij dan toch te arm zou staan.
Hoeveel km moet je gereden hebben om aan je bougie te zien als hij effectief te arm zou staan?
Welke Dealers zijn echt te vertrouwen in afstelling, in limburg?
Nee heb niet gek liggen doen, eerder heel rustig.
Het begin van de voorbocht werd licht roodgloeiend toen ik hem vanachter omhoog had staan en hem in enkele vitessen liet draaien om het geluid van die kettingrol te beluisteren.
Dus men wielen draaiden van de grond af in enkele vitessen zonder echt gas te geven, bena op rolantie.
Morgen als het weer het toelaat ga ik eens kijken als hij rood wrdt wanneer ik ermee rij.
Het zou toch niet mogen dat een erkende dealer je garandeerd dat je quad perfect is afgesteld naar vanhand je uitlaat en luchtfilter en dat hij dan toch te arm zou staan.
Hoeveel km moet je gereden hebben om aan je bougie te zien als hij effectief te arm zou staan?
Welke Dealers zijn echt te vertrouwen in afstelling, in limburg?
- Michael_Dee
- Quadrider
MCG-Racing (Jumpingjet) prima dealer!leroy schreef:Welke Dealers zijn echt te vertrouwen in afstelling, in limburg?
'09 Yamaha Grizzly 700 FI EPS - Practice makes perfect!
- yamahakoppel
- Quad GOD
als je hem 10 min laat warm draaien dan kunnen de bochten wel wat rood worden heb ik bij mijne ook op rolantie zodra ik dan wat gas geef of begin te rijden zijn deze direct terug normaal ik heb een powerbox (van jumpingjet zelf) en is afgesteld op de testbank en 15.000km later gaat die nog gelijk een bom jumpingjet
vind ik ook een prima dealer ik ken er slechter
vind ik ook een prima dealer ik ken er slechter
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
Nja, amai, was da hier allemaal.
Volgens mij is continu op de baan rijden nog niet zo positief voor een quad.
Het zijn nu eenmaal crossmachines gemaakt om te crossen, en niet om te cruisen.
En als ik zie wat ik met mijne allemaal uitsteek. Modder/slijk/water tot 80cm diep. en da ding blijft rijden zonder problemen.
Wel wat meer algemeen sleet op deze manier. ma voor de rest klaag ik niet.
Ik heb alleen schrik voor m'n cilinder. Ik rij tamelijk veel. Maar ik zou begod nie weten wanneer het tijd is om de cilinderkop te vervangen. En als deze kapot gaat, nja, das om weg te gooien nrt schijnt.
En als ik zie wat ik met mijne allemaal uitsteek. Modder/slijk/water tot 80cm diep. en da ding blijft rijden zonder problemen.
Ik heb alleen schrik voor m'n cilinder. Ik rij tamelijk veel. Maar ik zou begod nie weten wanneer het tijd is om de cilinderkop te vervangen. En als deze kapot gaat, nja, das om weg te gooien nrt schijnt.
Drive high so you can fly...
Quad rijders Limburg:
http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=211516494973
Quad rijders Limburg:
http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=211516494973
-
- Quadrunner
Cilinderkop vervangen ??????Kev006 schreef:Nja, amai, was da hier allemaal.
Vandaag maar eens naar jumpingjet geweest.
Het geluid is inderdaad mijn kettingrol, en de uitlaat wordt enkel licht rood gloeiend als hij een tijdje op rolantie bolt en is enkel s'avonds te zien in het donker.
Heb vandaag eens goed doorgereden en aan de uitlaat valt niets te zien tijden het rijden.
Nu gisteren toen ik hem op rolantie heb laten bollen, was het ook nog eens donker waardoor je het rood van de voorbocht alleen ziet. Overdag zie je er niets van... En het materiaal van de voorbocht is anders dan het originele, dunner en van titanium dacht ik. De dealer zei me dat ik me geen zorgen moest maken, zullen we dat maar doen zeker.
foto's van de quad moet ik nog maken, moet nog eerst een paar veranderingen uitvoeren
Greetz
Het geluid is inderdaad mijn kettingrol, en de uitlaat wordt enkel licht rood gloeiend als hij een tijdje op rolantie bolt en is enkel s'avonds te zien in het donker.
Heb vandaag eens goed doorgereden en aan de uitlaat valt niets te zien tijden het rijden.
Nu gisteren toen ik hem op rolantie heb laten bollen, was het ook nog eens donker waardoor je het rood van de voorbocht alleen ziet. Overdag zie je er niets van... En het materiaal van de voorbocht is anders dan het originele, dunner en van titanium dacht ik. De dealer zei me dat ik me geen zorgen moest maken, zullen we dat maar doen zeker.
foto's van de quad moet ik nog maken, moet nog eerst een paar veranderingen uitvoeren
Greetz
Kijk toch maar uit. Ik vertrouw het niks.
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- yamahakoppel
- Quad GOD
@ kees probeer zelf eens uw quad 15min op rolantie te laten draaien in de donker wie weet zie je dan zelf dat jouw uitlaat beetje rood word
ik rij zelf al 2 jaar met een afstelling door jumpingjet mijn uitlaat kleurt ook 15cm beetje rood op rolantie maar is nog steeds beter dan die 50 cm vlam rood die ik had bij een andere garage hun afstelling heb daar ook 6000km mee gereden als ik s'nachts ergens vol gas door kwam zag je 2 rode buizen door komen
ik rij zelf al 2 jaar met een afstelling door jumpingjet mijn uitlaat kleurt ook 15cm beetje rood op rolantie maar is nog steeds beter dan die 50 cm vlam rood die ik had bij een andere garage hun afstelling heb daar ook 6000km mee gereden als ik s'nachts ergens vol gas door kwam zag je 2 rode buizen door komen
Groetjes Kris
Elke vier takt voorbocht gloeit een beetje rood in het donker.
- raptor350
- Quadracer
Wat is me afvraag: Hoe kun je je electronische injectie ( efi ) rijker afstellen , zonder powercommander ??
Daarvoor dient toch juist een powercommander voor ?
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
Je kunt de afstelling van de fabriek rijker zetten doormiddel van je quad op een soort testkast aan te sluitenraptor350 schreef:Wat is me afvraag: Hoe kun je je electronische injectie ( efi ) rijker afstellen , zonder powercommander ??
Vaak kun je dat bij een dealer doen die van mij gaat ook binnen kort
yamaha of toch een can-am